Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Atrapat a la Catalunya Nord?
-
- N4
- Entrades: 45
- Ubicació: Mataró, El Maresme
Atrapat a la Catalunya Nord?
Hola a tots/es!
Aquest és el meu primer missatge en aquest fòrum, que postejo tot i haver-me registrat ja fa temps. Ho faig, sens dubte, amb gran orgull, doncs últimament m'he passejat per aquest web i el trobo realment interessant, actiu i útil. És per aquest precís motiu que he volgut entrar avui aquí: se m'ha creat un dubte que, ho reconeixo, pot sonar bastant inútil, però em té amoinat ja fa uns dies, doncs es tracta d'una informació de vital importància per planejar les meves vacances i he pensat preguntar aquí abans de trucar al gran centre d'atenció al client de la per tots estimada RENFE.
Resulta que he decidit anar a passar uns dies a Colera, magnifica població de la Costa Brava, a tocar de Portbou, i entre els meus plans he integrat el de fer una visita a Cotlliure, a tocar de la frontera. Em seduia molt la idea de anar en tren per deixar el cotxe aparcat i poder gaudir del paissatge i d'unes estacions que mai he recorregut. Els horaris dels TER francessos no m'ha costat pas gaire trobar-los, i amb una mica més d'esforç (!) he pogut imprimir els dels "mitja distància" de renfe des de Colera fins a Cervera de la Marenda, primera estació de la Catalunya Nord, on acaba la Ca2 de Renfe i haig de fer l'enllaç amb els trens francessos de la SNCF fins a la meva agradable destinació. Fins aquí cap problema. Però aquí arriba l'assumpte, alló més important i, si voleu, m'atreviria a dir que sorprenent. Els horaris de tornada dels TER fins a Cervera estaven en el mateix document que els d'anada (en un PDF), així que cap problema... Però vet a qui que vaig a la web de renfe i no hi ha cap tren que surti de Cervera cap a Colera (fins i tot cap amb destinació Barcelona). És això normal? Es tracta d'un problema del servidor o quelcom així? Sóc jo, o la nostra renfe ofereix 8 trens diaris Colera-Cervera i cap (CAP!) en direcció contrària?
Acabaré pensant que és un complot perquè em quedi atrapat a la Catalunya Nord
Gràcies per les vostres ràpides respostes
Agraït,
barcelonasants
Aquest és el meu primer missatge en aquest fòrum, que postejo tot i haver-me registrat ja fa temps. Ho faig, sens dubte, amb gran orgull, doncs últimament m'he passejat per aquest web i el trobo realment interessant, actiu i útil. És per aquest precís motiu que he volgut entrar avui aquí: se m'ha creat un dubte que, ho reconeixo, pot sonar bastant inútil, però em té amoinat ja fa uns dies, doncs es tracta d'una informació de vital importància per planejar les meves vacances i he pensat preguntar aquí abans de trucar al gran centre d'atenció al client de la per tots estimada RENFE.
Resulta que he decidit anar a passar uns dies a Colera, magnifica població de la Costa Brava, a tocar de Portbou, i entre els meus plans he integrat el de fer una visita a Cotlliure, a tocar de la frontera. Em seduia molt la idea de anar en tren per deixar el cotxe aparcat i poder gaudir del paissatge i d'unes estacions que mai he recorregut. Els horaris dels TER francessos no m'ha costat pas gaire trobar-los, i amb una mica més d'esforç (!) he pogut imprimir els dels "mitja distància" de renfe des de Colera fins a Cervera de la Marenda, primera estació de la Catalunya Nord, on acaba la Ca2 de Renfe i haig de fer l'enllaç amb els trens francessos de la SNCF fins a la meva agradable destinació. Fins aquí cap problema. Però aquí arriba l'assumpte, alló més important i, si voleu, m'atreviria a dir que sorprenent. Els horaris de tornada dels TER fins a Cervera estaven en el mateix document que els d'anada (en un PDF), així que cap problema... Però vet a qui que vaig a la web de renfe i no hi ha cap tren que surti de Cervera cap a Colera (fins i tot cap amb destinació Barcelona). És això normal? Es tracta d'un problema del servidor o quelcom així? Sóc jo, o la nostra renfe ofereix 8 trens diaris Colera-Cervera i cap (CAP!) en direcció contrària?
Acabaré pensant que és un complot perquè em quedi atrapat a la Catalunya Nord
Gràcies per les vostres ràpides respostes
Agraït,
barcelonasants
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Els trens de Renfe només poden fer el trajecte Portbou => Cervera. En canvi, els trens de la Sncf només poden fer el trajecte Cervera => Portbou. Són acords internacionals. Hauràs de buscar un tren que et dugui des de Cotlliure fins a Portbou, o creuar la frontera en taxi... o a peu!
-
- N4
- Entrades: 45
- Ubicació: Mataró, El Maresme
Vaja... Moltes gràcies, pensava que ja m'hi quedava
Seguim somiant el dia en que poguem tenir un ferrocarril sense fronteres...
Salutacions,
barcelonasants
Seguim somiant el dia en que poguem tenir un ferrocarril sense fronteres...
Salutacions,
barcelonasants
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
El no-nacionalisme (tant de Madrid com de París) és així...barcelonasants ha escrit:Seguim somiant el dia en que poguem tenir un ferrocarril sense fronteres...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N5
- Entrades: 104
- Ubicació: HISPANIA CITERIOR
Las fronteras ferroviarias son un verdadero incordio; agravado en el caso de la hispano-francesa por la diferencia de ancho, pero es algo que habrá de solucionarse más pronto que tarde. En ese sentido el tramo Figueras - Perpiñán puede ser un paso en la dirección correcta.
Lamentablemente otro tipo de fronteras no sólamente no desaparecen, sino que hay gente empeñada en multiplicarlas.
Lamentablemente otro tipo de fronteras no sólamente no desaparecen, sino que hay gente empeñada en multiplicarlas.
Llavors els trens que finalitzen recorregut a Cervera que fan? Viatge sense servei fins a portbou? Si es així ho trobo molt inútil tot plegat.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Sí.pukyxd ha escrit:Llavors els trens que finalitzen recorregut a Cervera que fan? Viatge sense servei fins a portbou?
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
I al revés també.
pukyxd ha escrit:Llavors els trens que finalitzen recorregut a Cervera que fan? Viatge sense servei fins a portbou? Si es així ho trobo molt inútil tot plegat.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
A Puigcerdà i La Tor de Querol ho han sabut solucionar de forma més eficient i ecològica.
josep_serre ha escrit:I al revés també.
pukyxd ha escrit:Llavors els trens que finalitzen recorregut a Cervera que fan? Viatge sense servei fins a portbou? Si es així ho trobo molt inútil tot plegat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Aprofito que hi ha aquest fil per afegir la meva:
Aquest dissabte vaig pujar a Cervera i em vaig trobar amb aquesta "peculiaritat" que comenteu:
BCN a Cervera, bé. En canvi, per a tornar cap al Regne, no hi han trens espanyols que t'hi portin. Vaig trobar aquestes opcions:
Realment a Cervera no hi ha gaire res a fer, excepte mirar trens o fer submarinisme. Es més maco Portbou.
Aquest dissabte vaig pujar a Cervera i em vaig trobar amb aquesta "peculiaritat" que comenteu:
BCN a Cervera, bé. En canvi, per a tornar cap al Regne, no hi han trens espanyols que t'hi portin. Vaig trobar aquestes opcions:
- a) Agafar un TER de la SNCF que deixa a Portbou (n'hi han uns 4 al dia) i allà agafar una patera cap a BCN
b) Creuar la muntanya a peu- b1) camp a traves: complicat ja que la orografia és bastant escarpada.
b2) vorejant la carretera Cervera - Portbou: perillós ja que no hi ha vora ni marge i a la minima et foten daltabaix dels penya-segats.
- c1) Trucar el "TAXI CATALAN" +33468881360
c2) Trucar el "TAXI CERBERE" +33468884085 15 EUR el trajecte des de l'estació de Cervera fins a l'estació de Portbou.
- b1) camp a traves: complicat ja que la orografia és bastant escarpada.
Realment a Cervera no hi ha gaire res a fer, excepte mirar trens o fer submarinisme. Es més maco Portbou.
Quina caqueta, no?
Si troves un maquinista bona persona bé, però si no ja se sap que toca...
Xavi
Si troves un maquinista bona persona bé, però si no ja se sap que toca...
Xavi
Complir les normes no té res a veure amb ser bona o mala persona. En tot cas podriem parlar de si el maquinista confia o no en les persones que li demanen, a risc de tenir un disgust amb la policia aduanera de Portbou.
Es veritat, es podria ficar en problemesWatermark ha escrit:Complir les normes no té res a veure amb ser bona o mala persona. En tot cas podriem parlar de si el maquinista confia o no en les persones que li demanen, a risc de tenir un disgust amb la policia aduanera de Portbou.
Xavi