Seguiment del traspàs de regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

Millorarà el servei de Regionals aquest traspàs?

Si, segurament la informació, com passa a Rodalies
12
24%
Si, però poca cosa
14
28%
No es notarà res
5
10%
No, serà el mateix bluf que el traspàs de Rodalies
15
30%
Encara enpitjorarà!!!
4
8%
 
Vots totals: 50
PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de regionals

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 24/03/2011 17:42

Jo ho planificaria així:
R11: BCN-Figueres-Portbou amb 449
R11: BCN-Cervera de la Marenda: Perquè és un trajecte llarg, a poder ser amb 448, fent el primer matinal BCN-Cervera M. amb 448, i l'últim en sentit descendent.
R12: Serveis REX Manresa-Lleida (possibles) es faria amb 470-448, combinant-ho. Hospitalet-Lleida seria Regional amb 470
R13-R14: BCN EDF-Lleida per Picamoixons amb 448. Regional matinal cap a Lleida per Roda de Barà, amb 470. CE BCN EDF-Lleida per Roda de Barà amb 448.
R15: BCN EDF-Reus amb 470 (degut al curt trajecte, incloent-hi en Regional EDF 18.50 - Reus 20.50), la resta de trens per l'R15 circularan amb 448
R16: BCN EDF-Tortosa i València amb 448 (algun Tortosa pot anar amb 470). BCN EDF-Port Aventura amb 470. BCN EDF-Vinaròs amb 470 (no posarem un 448 per a què al dia següent surti de Vinaròs tot grafitejat i vandalitzat)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 24/03/2011 17:47

Sí que s'ha fet una cosa: confondre el personal passant tota la nomenclatura a R.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 24/03/2011 18:25

Guigui ha escrit:Sí que s'ha fet una cosa: confondre el personal passant tota la nomenclatura a R.
Que en el cas dels regionals no m'he après ni m'aprendré


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 24/03/2011 18:54

PoLeTe124 ha escrit: R16: BCN EDF-Tortosa i València amb 448 (algun Tortosa pot anar amb 470). BCN EDF-Port Aventura amb 470. BCN EDF-Vinaròs amb 470 (no posarem un 448 per a què al dia següent surti de Vinaròs tot grafitejat i vandalitzat)
Jo hi afegiria alguna 449 a la R16. ;) (peró tampoc inundar-lo con han fet amb l'R11).

Una altra cosa que em pregunto si hauràn canviat l'ordre de la megafonia,com ho varen fer a Rodalies(priemr en català i desprès en castellà).Pel que veig els canvis que s'han fet ha sigut ...."R". :)



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 24/03/2011 18:57

Mako448 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit: R16: BCN EDF-Tortosa i València amb 448 (algun Tortosa pot anar amb 470). BCN EDF-Port Aventura amb 470. BCN EDF-Vinaròs amb 470 (no posarem un 448 per a què al dia següent surti de Vinaròs tot grafitejat i vandalitzat)
Jo hi afegiria alguna 449 a la R16. ;) (peró tampoc inundar-lo con han fet amb l'R11).

Una altra cosa que em pregunto si hauràn canviat l'ordre de la megafonia,com ho varen fer a Rodalies(priemr en català i desprès en castellà).Pel que veig els canvis que s'han fet ha sigut ...."R". :)
També, alguna 449 a l'R16. No han canviat l'ordre d'idioma a la megafonia, desgraciadament...



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 24/03/2011 20:17

PoLeTe124 ha escrit:
Mako448 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit: R16: BCN EDF-Tortosa i València amb 448 (algun Tortosa pot anar amb 470). BCN EDF-Port Aventura amb 470. BCN EDF-Vinaròs amb 470 (no posarem un 448 per a què al dia següent surti de Vinaròs tot grafitejat i vandalitzat)
Jo hi afegiria alguna 449 a la R16. ;) (peró tampoc inundar-lo con han fet amb l'R11).

Una altra cosa que em pregunto si hauràn canviat l'ordre de la megafonia,com ho varen fer a Rodalies(priemr en català i desprès en castellà).Pel que veig els canvis que s'han fet ha sigut ...."R". :)
També, alguna 449 a l'R16. No han canviat l'ordre d'idioma a la megafonia, desgraciadament...
Tota una desgràcia que no hagin canviat l'ordre dels idiomes, si... mentre ens preocupem més d'aquestes coses que de demanar infraestructures i uns horaris com cal, anem bé...


Imatge

Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dijous 24/03/2011 21:19

Com diu Mako, cap canvi encara. C-a-p c-a-n-v-i. Però... ¿hi ha algun projecte -alguna novetat- més o menys definit, ni que sigui a mitjà termini? Sembla que de moment regni un silenci absolut, preocupant.



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 26/03/2011 12:14

josep_serre ha escrit:
Guigui ha escrit:Sí que s'ha fet una cosa: confondre el personal passant tota la nomenclatura a R.
Que en el cas dels regionals no m'he après ni m'aprendré
No és tan difícil saber quina es quina perquè han seguit el mateix criteri que quan van numerar les línies de Rodalies, estan numerades correlativament en sentit antihorari començant per la costa nord de Barcelona:

1 Girona
2 Manresa-Lleida
3 Valls-Lleida
4 Reus-Lleida
5 Reus-Riba-roja
6 Tortosa

:D



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 26/03/2011 21:13

Des d'ara, els nous fulletons horaris dels regionals catalans seran així.

Imatge



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 25/04/2011 19:13

Buenas tardes,

Abro tema nuevo en este apartado del foro, porque supongo que ahora que se han unificado las lineas de Rodalies de Catalunya por el mismo gestor, desde la línea R1 hasta la línea R16, se unificarán los horarios con el mismo modelo?
Lo pregunto porque ayer estube en sants, y pedí horarios de Media Distancia, y me dieron los habituales rectangualres de color rosa y gris, en cambio de los nuevos (tipo los R1,R2,R3,R4,R7).
Según tengo leído en otros foros, este tipo de horarios para los trenes "regionales" ya se ha empezado a repartir... ¿¿¿Donde???

Un saludo


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 25/04/2011 20:43

Esperate al cambio de horarios de junio y seguramente saldrán todos así.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 25/04/2011 20:54

L'altre dia a Blanes em van donar els horaris de l'R11 amb el nou format.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dilluns 25/04/2011 23:35

Mako448 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit: R16: BCN EDF-Tortosa i València amb 448 (algun Tortosa pot anar amb 470). BCN EDF-Port Aventura amb 470. BCN EDF-Vinaròs amb 470 (no posarem un 448 per a què al dia següent surti de Vinaròs tot grafitejat i vandalitzat)
Jo hi afegiria alguna 449 a la R16. ;) (peró tampoc inundar-lo con han fet amb l'R11).

Una altra cosa que em pregunto si hauràn canviat l'ordre de la megafonia,com ho varen fer a Rodalies(priemr en català i desprès en castellà).Pel que veig els canvis que s'han fet ha sigut ...."R". :)
Jo crec que caldria ser més exigents amb els nostres governants. Què afegeix de positiu el traspàs?. La nomenclatura amb la "R"?. Col.locar algun tren més, que segurament no cobrirà ni les despeses?. Mentre l´Administració no fiqui molts diners als trens i a les infraestructures poques millores tindrem. I atenció, això no significa que la nova Administració responsable faci inversions faraòniques com es feia fa un temps, que aquestes inversions les paguem entre tots, sino estudiar bé les mancances i treballar molt per posar solucions. I de moment, diners addiconals, ben poquets...



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 25/04/2011 23:37

Pues esperaremos entonces, a Junio, para adquirir el nuevo modelo.
Como he comentado, hay puntos que ya se reparten, pero en la estación de Sants, la central de Barcelona, aún no disponen de ellos.
Muchas gracias!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/04/2011 0:01

ferroviario_catalan ha escrit:Pues esperaremos entonces, a Junio, para adquirir el nuevo modelo.
Como he comentado, hay puntos que ya se reparten, pero en la estación de Sants, la central de Barcelona, aún no disponen de ellos.
Muchas gracias!
Sólo se han hecho de la R11 y la R12, del resto aún no. Y no creo que se hagan de nuevo en junio puesto que los horarios actuales ya llevan las notas de excepción de circulación hasta diciembre.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1900

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 26/04/2011 0:13

Els nous tríptics no he vist encara cap. Allà on he preguntat (totes les estaciones de Barcelona i a totes direccions, a Granollers, a Reus, Tarragona i Torredembarra, i a Lleida) segueixen tenint els antics de desembre'10 de Media Distancia. L'unic que he vist és un tríptic de la R11, a l'estació de Lleida. Sorprenent.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 26/04/2011 0:22

sag470 ha escrit:Els nous tríptics no he vist encara cap. Allà on he preguntat (totes les estaciones de Barcelona i a totes direccions, a Granollers, a Reus, Tarragona i Torredembarra, i a Lleida) segueixen tenint els antics de desembre'10 de Media Distancia. L'unic que he vist és un tríptic de la R11, a l'estació de Lleida. Sorprenent.
Jo fa un mes en vaig demanar un a Girona de l'R12 i ja és dels nous. Més endevant l'escanejaré i el penjaré.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/05/2011 15:28

http://www.lavanguardia.com/vida/201105 ... ueres.html

La Generalitat abre un expediente a Renfe en la línea Barcelona-Girona-Figueres :plas :plas :plas

La conselleria denucia incidencias como retrasos, falta de disposición de asientos y climatización inadecuada

Vida | 18/05/2011 - 13:44h

Barcelona (EUROPA PRESS).- La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha abierto un expediente informativo a Renfe por afectaciones en el servicio entre el 1 y el 17 de mayo en la línea ferroviaria de Barcelona-Girona-Figueres, según ha informado en un comunicado. Según la Generalitat, las incidencias consisten en retrasos, falta de disposición de asientos y climatización inadecuada, lo que ha creado incomodidades en los usuarios.

De este modo, el Govern ha notificado a Renfe su resolución para que en un plazo máximo de 24 horas entregue a la Conselleria un informe en el que se detallen las incidencias en el servicio, la ocupación de los trenes y las condiciones de transporte de los pasajeros.

La Generalitat también quiere saber las causas de las afectaciones y las medidas tomadas para restablecer el servicio o minimizar el impacto de las incidencias, así como las actuaciones de comunicación llevadas a cabo para que el usuario esté informado del funcionamiento del servicio.

Sanciones

La Conselleria está trabajando en la redacción de una modificación de la Ley Ferroviaria del 2006 para incluir de forma expresa la posibilidad de sancionar. "Estamos redactando un nuevo contrato programa que debe definir los servicios de Rodalies y Media Distancia de Catalunya e incluir cláusulas que permitan imponer penalizaciones a los operadores en caso de incumplimiento del servicio", ha explicado el director de Transport i Movilitat, Ricard Font. Así, se podrán imponer penalizaciones económicas o reducir una parte de las aportaciones por incumplimiento o alteraciones en el servicio, así como por la falta de información a los usuarios.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 18/05/2011 15:33

Molt bé, algun dia obriran un expedient perquè els seients de les 447 de la línia de Puigcerdà són inadequats i perquè la via única causa retards ?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/05/2011 15:36

Tant de bó, a veure si van obrir expedients a sac!



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”