Bitllet combinat Renfe-Port Aventura

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Bitllet combinat Renfe-Port Aventura

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/05/2009 19:40

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=488704

Renfe ofereix bitllets combinats per visitar Port Aventura amb descomptes superiors al 15%

ACN // 04.05.2009 // 16.06 h

Tarragona (ACN).- Renfe ha posat a la venda bitllets combinats per visitar el parc temàtic de Port Aventura que inclouen el viatge en trens de Mitja Distància i l'entrada al recinte lúdic amb descomptes superiors al 15%. La nova oferta estarà vigent fins al final de la temporada, el 6 de gener de l'any vinent, i els bitllets combinats es poden adquirir a qualsevol estació que disposi de servei de venda de viatges en trens de Mitja Distància. Els bitllets són vàlids en un radi aproximat de 100 quilòmetres de Port Aventura, on s'inclouen les ciutats de Barcelona, Lleida, Móra o Vinaròs, i els seus preus oscil·len entre els 47 euros pels adults i els 37 euros per a nens o persones més grans de 60 anys.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimarts 05/05/2009 0:14

Ja podrien també incloure el bitllet en Rodalies... >:(


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 01/11/2011 0:41

Avui he adquirit el bitllet combinat tren+entrada a port aventura. L'he tret a mataró, a la màquina automàtica. M'ha expedit dos bitllets, un per al tren (de 4 zones) i un que era bescambiable per l'entrada. A l'anada he validat a mataró i ja m'ha marcat títol esgotat, però a taquilla m'han dit que no paasava res, i al CE on el revisor m'ha mirat extranyat el bitllet (suposo perquè era de "tipus" rodalies), però no ha posat cap pega. AL tornar havia d'anar fins a Vic, i, a l'alçada de La Garriga m'ha passat la revisora, i m'ha preguntat on anava. Li dic a Vic (el bitllet era de 4 zones, però el preu és igual de 44€ l'agafis per on l'agafis, i a Mataró m'han dit que no tenia problemes per arribar a Vic). Doncs bé, la revisora m'ha saltat que aquell bitllet només servia per anar de Sants a Port Aventura, i que no podia anar amb ell, i que amés tot i que valgués el mateix era només de 4 zones. Segons tenia entès la oferta és vàlida per a qualsevol estació de rodalies, i no només per al trajecte Sants-P. Aventura.

Tot i això, al final ens ha deixat continuar sense cap més inconvenient.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 26/03/2012 18:17

Amb aquest combinat, llavors no accepta el descompte del Carnet Jove del 35% a Port Aventura?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 26/03/2012 23:28

albert28 ha escrit:Amb aquest combinat, llavors no accepta el descompte del Carnet Jove del 35% a Port Aventura?
No. Sí tens descompte, de manera separada, tant en el bitllet de tren fins Port Aventura (20% de descompte) i suposo que a Port Aventura també. Hauries de fer números, però si et surt més a compte comprar els dos billets per separat amb descompte o bé comprar el bitllet combinat sense descompte.



davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Divendres 13/04/2012 21:09

M'agadaria saber com és aquest bitllet (imatges). Algú en té? Gràcies Es pot comprar amb antel·lació?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 14/04/2012 0:25

davidsantirso ha escrit:M'agadaria saber com és aquest bitllet (imatges). Algú en té? Gràcies Es pot comprar amb antel·lació?
Sí l'agafes en una estacio de rodalies fora de barcelona (jo el vaig agafar en una autovenda a mataró) t'expedeix un bitllet de rodalies de les x zones fins a barcelona (però aqest bitllet ja serveix per anar fins a Port Aventura i tornar, i un altre bitllet on hi diu "Port Aventura", i que és l'entrada, a bescanviar a les taquilles del parc. Quan tingui temps te'l penjo escanejat. Un company que el va comprar a taquilla li van vendre un bitllet de Regional fins a Port Aventura i un bitllet d'aquells "de tira groga" que hi diu RENFE, que era per a bescanviar per l'entrada.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 13/05/2021 21:30

Renfe posa a la venda el bitllet combinat a PortAventura

El preu del bitllet combinat d’adult Tren + PortAventura Park és el mateix que el d’una entrada d’un dia al parc, vàlida per qualsevol dia de tota la temporada. Els usuaris poden arribar amb els trens de les línies R17 i RT2


Imatge
Dissabte 15 de maig, Port Aventura World reobre les seves portes i els viatgers de Renfe podran gaudir dels bitllets combinats a PortAventura Park (51€/45€) o PortAventura Park + Ferrari Land i Caribe Aquatic Park (58€/51€).

Aquest pack inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació de Rodalies de Catalunya i l’entrada diürna als parcs temàtics.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... rtAventura


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”