Treball de recerca

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
barcelonasants
N4
N4
Entrades: 45
Ubicació: Mataró, El Maresme

Re: Treball de recerca

Entrada Autor: barcelonasants » Dissabte 21/02/2015 22:38

Adolescent barceloní ha escrit:Avui he rebut la nota del meu Treball de Recerca. La meva "Creació d'una línia de bus" m'ha suposat treure un 10.
Enhorabona! :plas :plas :plas És públic, el treball? M'interessaria veure'l (i crec que no sóc l'únic). :ok


Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 22/02/2015 11:24

M'ho pensaré, però a final de curs potser el publico.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 24/10/2015 15:42

Hola. Estic ficat de ple amb el TR, pero necessito contactar amb responsables del Departament per que m'expliquin quin és el procediment a l'hora de dissenyar ampliacions de la xarxa ferroviària, és a dir, estudis de demanda, característiques tècniques del terreny, viabilitat, etc.
Algú coneix alguna persona que em pugi orientar? De moment he contactat amb dues persones pero no em responen.


Salut!
#volemL9

yeraylleida
N1
N1
Entrades: 2
Ubicació: Lleida, Regió de Lleida

Entrada Autor: yeraylleida » Diumenge 16/01/2022 14:45

Bon dia,
Em presento. Soc un estudiant de 1r de Batxillerat de l'INS Josep Lladonosa, de Lleida. Actualment, estic fent un treball de recerca sobre la situació del ferrocarril lleidatà. Com a part d'aquesta feina, també he de fer una enquesta sobre el tema a treballar.
El meu propòsit fent aquesta publicació al fòrum (i, en especial, en aquesta entrada) és compartir-vos aquest formulari, perquè pugueu completar-lo. És molt fàcil d'omplir-lo i no són més de 2 minuts el que es triga a fer-ho, i és totalment anònim. Tampoc és requisit viure a Lleida.
Pròximament, quan el meu treball estigui terminat, el faré públic en aquest fòrum. D'aficionat a aficionat, us agrairia, si us plau, a ajudar-me a completar el meu treball.
Adjunto enllaç per accedir a l'enquesta.
Gràcies per la vostra atenció.
*Pot ser que Google us demani iniciar sessió, ja que l'app és d'aquesta empresa. Però, com he dit abans, l'enquesta és totalment anònima.

https://forms.gle/UyDVBQ23CdNvEfaa6


Trens dignes a la Regió de Lleida!!

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 16/01/2022 15:23

Fet.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 17/01/2022 13:41

També fet



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 17/01/2022 14:12

Fet. ;)



Funikram
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Gelida Estació Superior

Entrada Autor: Funikram » Dilluns 17/01/2022 19:23

Fet! :)


"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."

yeraylleida
N1
N1
Entrades: 2
Ubicació: Lleida, Regió de Lleida

Entrada Autor: yeraylleida » Dilluns 17/01/2022 21:40

Hola de nou,
Ja he arribat a les 100 respostes gràcies a vosaltres i això sembla que no para!! De tot cor, estic molt agraït pel que esteu fent. Moltíssimes gràcies!


Trens dignes a la Regió de Lleida!!

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”