BLAU fins a Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 10/02/2007 15:35

Disculpa en aquest cas, no ho devia llegir o se'm devia passar. Argument acceptat.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 10/02/2007 18:33

Us puc afegir que s'esta preparant tot per deixar sense personal de circulació totes les estacions de Vic en amunt, a l'excepció de Puigcerdà on hi ha transició de blocatge i La Tor de Querol, on hi han els francesos oKupant l'estació.

Per sort, l'enclavament de Planoles dóna molts problemes a diari i cal establir BTS.
A Planoles i La Molina ha desaparegut la "C" de tancada a circulació.

Gràcies pel reportatge. L'antic quadre que cites de La Molinma era per fer la senyalització quan l'estació estava oberta, no les agulles que es feien a peu de via.
Jordilar ha escrit:Per acabar, la Taquilla de la molina. Aqui dins hi han vàries fites friquis que destacar :P : hi ha l'ordenador amb sistema de venta VISIR, l'impressora de bitllets i la cancel·ladora més altes de tota Espanya. No cal dir que el gavinet de Circulació també bat aquest record :) . A dins es podien veure 2 quadres d'enclavaments: l'original i un altre més petit i de color groc que probablement era per moure els desviaments.

Espero que us hagi agradat.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 12/02/2007 8:47

Jo pregunto

La línia de Puigcerdà és la única del món amb rampes de 44 ‰ en simple adherència i problemes de neu i gel?

Com s'ho fan a altres llocs?

Salut.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 12/02/2007 10:09

El tros francès també té aquestes inclinacions i hi pugen trens convecionals de fins a 5 cotxes amb una sola locomotora. La veirtat es que no se com s'ho fan :o



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 12/02/2007 10:39

Home... de fet, en el tros espanyol, hi havia pujat el Pullman Cerdanya amb tres vagons arrossegats per una màquina.

D'altra banda, el tren de la neu, sabeu si arribava a Puigcerdà?

I quan en alguna que altra ocasió s'han fet trens especials (a vegades servits amb material Estrella) per els peregrinatges a Lourdes, quants vagons tenien aquests combois?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 12/02/2007 16:25

Jordi Freixas ha escrit:D'altra banda, el tren de la neu, sabeu si arribava a Puigcerdà?
Diria que sí. Però crec que a la Tor no arribava (on sí arribava el Pullman Cerdanya)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 12/02/2007 20:30

A la Tor no hi arribava, però sí que feia tot el tram amb pendent, de Ribes en amunt.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 12/02/2007 20:56

Sí, clar perque si no pasés de Ribes alaeshores seria el Pullman Ripollès :)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 13/02/2007 15:38

Sí sí, tot el que vulguis, però per aquí algú havia dit que també existia un Pullman Ripollès a part del de la Cerdanya, i no n'he sabut trobar ni una referència.

D'altra banda, el meu comentari venia a compte de les limitacions que hi ha en el tram entre Ribes i La Molina.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 13/02/2007 22:14

Jordilar ha escrit:Sí, clar perque si no pasés de Ribes alaeshores seria el Pullman Ripollès :)
Com bé diu en Jordi Freixas, aquest tren va existir (bé, acabava a Ripoll), i es feia amb 432.

Si no mal recordo, només va durar 6 mesos.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 13/02/2007 22:59

Ah, es el famòs Catalunya Express Barcelona - Ripoll...

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 14/02/2007 9:46

Tampoc n'he arribat a trobar fotos enlloc... :(



David
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: David » Dimarts 27/02/2007 13:38

Acabo de mirar a la pàgina web de Renfe i buscant els horaris Barcelona-Puigcerdà només surten els dos tres últims de la tarda. Suposo que deu ser una disfunció de la pàgina web no? O es que hi ha algunes obres/incidències i només circulen aquests dos trens?

Algú em podria dir alguna cosa? És que vull anar-hi properament...

Gràcies!



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 27/02/2007 13:58

A mí també m'ha passat, consultant la web de renfe.

M'he baixat l'últim INFOTREN que he trobat (*), i allà apareixen els sis serveis diaris per sentit amb els horaris "habituals".

Salut !!

(*) El pots trobar a la web de la Federación Castellano Manchega de Amigos del Ferrocarril. És la versió 246 del 12/2/2007 vàlida fins el 26/5/2007.
David ha escrit:Acabo de mirar a la pàgina web de Renfe i buscant els horaris Barcelona-Puigcerdà només surten els dos tres últims de la tarda. Suposo que deu ser una disfunció de la pàgina web no? O es que hi ha algunes obres/incidències i només circulen aquests dos trens?

Algú em podria dir alguna cosa? És que vull anar-hi properament...

Gràcies!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/02/2007 22:09

Dels horaris de la web de Renfe, millor no fer-ne cas. Una vegada em va tocar anar a treballar a Tarragona i havia de ser-hi al matí (a les 9, si no m'equivoco). Doncs el Regional que m'hi portava (amb el temps prudencial necessari), segons la web, arribava a les 8, a les 9 no n'hi havia cap. Si volia apurar més (= no matinar tant), havia d'agafar el tren de llarg recorregut a Granada/Sevilla/Badajoz. Com que el bitllet el pagava el client, vaig fer-ho. I quina sorpresa em vaig endur en veure que sí que hauria pogut agafar un regional que arribava 5 minuts més tard. A més, agafant-lo a Pg. de Gràcia, que em cau molt més bé venint de Penitents, m'hauria estalviat tota l'estirada fins a Sants, o sigui que no guanyava gaire temps amb el tren de llarg recorregut.

Total, vaig anar a reclamar a la guixeta de Tarragona i, si fa no fa, em van engegar al botavant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/02/2007 10:44

David ha escrit:Acabo de mirar a la pàgina web de Renfe i buscant els horaris Barcelona-Puigcerdà només surten els dos tres últims de la tarda. Suposo que deu ser una disfunció de la pàgina web no? O es que hi ha algunes obres/incidències i només circulen aquests dos trens?

Algú em podria dir alguna cosa? És que vull anar-hi properament...

Gràcies!
Son els unics que finalitzen a Puigcerdà. Per consultar els altres pots provar amb Barcelona - La Tour. En total de BCN a Puigcerda ni han 6 al dia. Hora de pàs per Sants: 7:00, 9:17, 12:06, 15:16, 17:06, 18:57.
De tornada, hora de pas per Puigcerdà: 6:31, 8:22, 10:42, 13:26, 16:36, 18:53



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 28/02/2007 11:07

Ecomobisostrans ha escrit: Son els unics que finalitzen a Puigcerdà. Per consultar els altres pots provar amb Barcelona - La Tour.
La web de Renfe restringeix la línia al tram entre Sants i Puigcerdà, i limitada exclusivament a aquells dos trens (i d'altres dos descendents). Nosaltres voliem pujar a la Cerdanya aquest cap de setmana, però entre que segurament no coincidirem amb l'única 440 original i que segons la web no hi ha més trens...
>:( :'(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 28/02/2007 12:22

Ecomobisostrans ha escrit:
David ha escrit:Acabo de mirar a la pàgina web de Renfe i buscant els horaris Barcelona-Puigcerdà només surten els dos tres últims de la tarda. Suposo que deu ser una disfunció de la pàgina web no? O es que hi ha algunes obres/incidències i només circulen aquests dos trens?

Algú em podria dir alguna cosa? És que vull anar-hi properament...

Gràcies!
Son els unics que finalitzen a Puigcerdà. Per consultar els altres pots provar amb Barcelona - La Tour. En total de BCN a Puigcerda ni han 6 al dia. Hora de pàs per Sants: 7:00, 9:17, 12:06, 15:16, 17:06, 18:57.
De tornada, hora de pas per Puigcerdà: 6:31, 8:22, 10:42, 13:26, 16:36, 18:53
Però encara que la resta vagin fins a La Tor, haurien de constar igual que qualsevol altre tren que passa per Puigcerdà.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 28/02/2007 12:42

Jordi Freixas ha escrit: Però encara que la resta vagin fins a La Tor, haurien de constar igual que qualsevol altre tren que passa per Puigcerdà.
Ja, però el problema és que segons la web de Renfe no hi ha cap tren que vagin fins La Tour, i que els únics que circulen per la línia són els dos indicats i només entre Sants i Puigcerdà. Qualsevol cerca des de l'Hospitalet o fins La Tour torna zero trens. No és la primera vegada que hi ha problemes amb el cercador d'horaris de la C3...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 28/02/2007 12:45

És la RENFE. Què voleu? Són incompetents per naturalesa. Espero que arribi ràpid el traspàs a FGC.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”