Problemes amb la locomotora o algun incident a bord?MRS ha escrit:Avui l'Estrella Costa Brava, amb una locomotora 252 taxi, ha sortit de l'estació de Girona aprox. a les 10.05 h. El més estrany és que ha arribat a l'estació puntual, ha quedat estacionat a la via 3 i ha hagut d'espera més de mitja hora perquè surtís.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Incidències ferroviàries a Catalunya
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El problema fou que un tren de mercaderies s'espatllà a Celrà, la qual cosa va provocar endarreriments dels trens en direcció a Portbou perquè havien de compartir via única.aarongilp ha escrit:Problemes amb la locomotora o algun incident a bord?MRS ha escrit:Avui l'Estrella Costa Brava, amb una locomotora 252 taxi, ha sortit de l'estació de Girona aprox. a les 10.05 h. El més estrany és que ha arribat a l'estació puntual, ha quedat estacionat a la via 3 i ha hagut d'espera més de mitja hora perquè surtís.
Aquí teniu l'enllaç de la notícia al DdeG.
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... mplar=2437
Doncs aleshores m'extranya que el fotessin a la 3...els GL per aquesta línia tenen prioritat quasi absoluta...de tal forma que si hi ha un REG i un GL esperant solen deixar passar al GL encara que sigui el REG el que hagi arribat primer...MRS ha escrit:El problema fou que un tren de mercaderies s'espatllà a Celrà, la qual cosa va provocar endarreriments dels trens en direcció a Portbou perquè havien de compartir via única.aarongilp ha escrit:Problemes amb la locomotora o algun incident a bord?MRS ha escrit:Avui l'Estrella Costa Brava, amb una locomotora 252 taxi, ha sortit de l'estació de Girona aprox. a les 10.05 h. El més estrany és que ha arribat a l'estació puntual, ha quedat estacionat a la via 3 i ha hagut d'espera més de mitja hora perquè surtís.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En efecte, vaig veure com un CEX sortia abans que l'Estrella. Potser va haver-hi algun incident a bord o una altra història.aarongilp ha escrit:Doncs aleshores m'extranya que el fotessin a la 3...els GL per aquesta línia tenen prioritat quasi absoluta...de tal forma que si hi ha un REG i un GL esperant solen deixar passar al GL encara que sigui el REG el que hagi arribat primer...MRS ha escrit:El problema fou que un tren de mercaderies s'espatllà a Celrà, la qual cosa va provocar endarreriments dels trens en direcció a Portbou perquè havien de compartir via única.aarongilp ha escrit:Problemes amb la locomotora o algun incident a bord?
El Costa Brava i l´Estrella Galicia són una mica "el tren fantasma", no?
Sempre sembla que hi hagi de passar alguna cosa més o menys "emocionant"...
Sempre sembla que hi hagi de passar alguna cosa més o menys "emocionant"...
Via única de Girona a Figueres (30 min. en exprés, 40 en regional) i Flaçà tancada a la circulacióMRS ha escrit:El problema fou que un tren de mercaderies s'espatllà a Celrà, la qual cosa va provocar endarreriments dels trens en direcció a Portbou perquè havien de compartir via única.
Avui he vist, des de casa meva, que l'Estrella Costa Brava ha sortit de l'estació de Girona a les 10.15 h. (aprox.) i el Tren Hotel Joan Miró ha arribat a l'estació poc després.
M'acaba de notificar el meu pare per via telefònica que el regional Barcelona - Cervera de la Marenda amb sortida de Barcelona a les 15.25 circula amb un retard aproximat de 35 minuts.
Línia Barcelona - València aturada per problemes de catenària i senyals. Els passatgers d'un EUROMED porten tota la nit allà i donant connexions al 3/24 a Amposta, abans a Ulldecona
Ja han arribat a Barcelona, amb unes 12 hores de retard.
Per cert, la branca afectada és pantonitzada (la de la motora TGV?)
sí, és la reconstruida, la 001entfe001 ha escrit:Ja han arribat a Barcelona, amb unes 12 hores de retard.
El més greu és que fa hores i hores que està tallat el trànsit ferroviari entre B Barcelona i València i resulta que al web de Renfe no informa de res. A més, els que tenen bitllet comprat no els han ofert cap alternativa de viatge i l'únic que han fet és tornar-los el diners i cap a casa. Això és impresentable.
És patètica l'actuació de Renfe.
És patètica l'actuació de Renfe.
Vamos al futuro, subes.Minotaure ha escrit:És patètica l'actuació de Renfe.
ÉS ARA...
Vete a tu casa, que no subes.
Espero que entrin JA nous operadors, perquè la Renfe continua éssent igual en Pantone...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Pel que sembla, aquest matí, turistes que han arribat a Tarragona de s de BCN han vist l´estació de Tarragona inundada.
També s´han tallat molts dels accessos per carretera a la ciutat. Sembla que el riu Francolí s´ha desbordat.
A Tarragona han caigut 150 litres, a Reus 140 i a Constantí 200.
També s´han tallat molts dels accessos per carretera a la ciutat. Sembla que el riu Francolí s´ha desbordat.
A Tarragona han caigut 150 litres, a Reus 140 i a Constantí 200.
437.001 ha escrit:A Tarragona han caigut 150 litres, a Reus 140 i a Constantí 200.
D'això podem dir: Tarragona m'esborrona, Constantí em fa patir.
Vamos al futuro, porque ahora en vez de en tren, iremos en zodiacJaMiRo! ha escrit:Vamos al futuro, subes.Minotaure ha escrit:És patètica l'actuació de Renfe.
ÉS ARA...
Vete a tu casa, que no subes.
Espero que entrin JA nous operadors, perquè la Renfe continua éssent igual en Pantone...
Una mica sí... jo ara aniré a explorar el riu i a comprar premsa francesa per informar-me sobre la tempesta a la zona del Rosselló i el Llenguadoc...Ferrovi ha escrit::o437.001 ha escrit:A Tarragona han caigut 150 litres, a Reus 140 i a Constantí 200.
D'això podem dir: Tarragona m'esborrona, Constantí em fa patir.
Segons Infolignes, la circulació ferroviària està molt afectada al costat francès i interrompuda al costat espanyol.
Aquest matí he baixat a Mataró, però he tornat amb cotxe, així que no sé com estan les coses ara per Girona. Cap a les onze del matí els trens sentit nord circulaven amb retards d'entre 30 i 45 minuts, mentre que els descendents només arrossegaven uns 15 minuts. Excepcions a destacar són el Mare Nostrum, amb 50 minuts, i el Costa Brava que estava anunciat per les dues de la tarda, amb cinc hores i mitja de retard.
Aquest matí he baixat a Mataró, però he tornat amb cotxe, així que no sé com estan les coses ara per Girona. Cap a les onze del matí els trens sentit nord circulaven amb retards d'entre 30 i 45 minuts, mentre que els descendents només arrossegaven uns 15 minuts. Excepcions a destacar són el Mare Nostrum, amb 50 minuts, i el Costa Brava que estava anunciat per les dues de la tarda, amb cinc hores i mitja de retard.
Be dir-vos que aquest vespre he agafat el CATEXP destinació Mora la Nove que sortia de PdG a les 20:26 per anar a TRGNA i he arrivat amb absoluta normalitat, millor dir amb puntualitat britànica.
Pel que he pogut sentir al tren, el de les 19.58 directament no havia passat.
I hem sembla que ha sigut la primera ciruclació que ha anat més avall de tarragona (via reus cap a Mora la Nova)
A l'estació de tarragona tots els de llarg recorregut es feien en autocar. I a les pantalles (les de tele) posava que per causes meteorologiques la circulaciò restava interrompuda.
En resum:
com a mínim, a 3/4 de 9 del vespre la linia TRGNA - REUS tornava a estar oberta.
Pel que he pogut sentir al tren, el de les 19.58 directament no havia passat.
I hem sembla que ha sigut la primera ciruclació que ha anat més avall de tarragona (via reus cap a Mora la Nova)
A l'estació de tarragona tots els de llarg recorregut es feien en autocar. I a les pantalles (les de tele) posava que per causes meteorologiques la circulaciò restava interrompuda.
En resum:
com a mínim, a 3/4 de 9 del vespre la linia TRGNA - REUS tornava a estar oberta.