Notícies cremallera Núria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 26/09/2007 22:15

JA ENTRA EN SERVEI EL NOU TUNEL????????? Si jo aquest cap de setmana vaig tornar a estar a Nuria!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/09/2007 22:20

queda per foradar, per fer plataforma, enllumenat, vies d'evacuació, instal.lació de via, catenària, sistemes de seguretat i senyalització, blocatge, agulles...

Hi ha per temps, però la cosa va rapídissima.

Jordi Freixas ha escrit:JA ENTRA EN SERVEI EL NOU TUNEL????????? Si jo aquest cap de setmana vaig tornar a estar a Nuria!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 26/09/2007 23:50

liniadelRipollés ha escrit:450m aprox, des de l'agulla actual del túnel gran de Fontalba, Fontalba i els primers centenars de metres del túnel del Roc.

Preveuen un tren cada 20 min, en comptes dels 50 actuals.
El primer metro amb cremallera de l'estat Espanyol...

Realment fa falta una freqüència de 20 min?

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/09/2007 23:54

El segon metro amb cremallera.

Suposo que es tendirà a reduir el nombre de paquets de tren...és possible que pugin de dos en dos ?

Jordilar ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:450m aprox, des de l'agulla actual del túnel gran de Fontalba, Fontalba i els primers centenars de metres del túnel del Roc.

Preveuen un tren cada 20 min, en comptes dels 50 actuals.
El primer metro amb cremallera de l'estat Espanyol...

Realment fa falta una freqüència de 20 min?

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 27/09/2007 0:27

liniadelRipollés ha escrit:El segon metro amb cremallera.
M'oblidava el cremallera de montserrat :oops:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 27/09/2007 10:17

Abril 2008, segons interpreto del DOGC d'avui.
Jordi Freixas ha escrit:JA ENTRA EN SERVEI EL NOU TUNEL????????? Si jo aquest cap de setmana vaig tornar a estar a Nuria!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 27/09/2007 15:42

liniadelRipollés ha escrit:Abril 2008, segons interpreto del DOGC d'avui.
Jordi Freixas ha escrit:JA ENTRA EN SERVEI EL NOU TUNEL????????? Si jo aquest cap de setmana vaig tornar a estar a Nuria!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ostres doncs si és per l'abril de 2008 ja podem afanyar-nos a organitzar una caminada per fer fotos del traçat que quedarà fora de servei!!!

Proposo fer relativament aviat una baixada "lenta", sense presses, a peu de Núria a Queralbs pel camí vell amb parades freqüents per fer fotos de la línia i especialment de l'antic traçat. Què us semblaria?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 27/09/2007 16:38

Em sembla bé, però s'ha de fer o ara, o al març. Si anem a l'hivern, hi haurà mooolta neu...



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 27/09/2007 17:20

El cremallera tanca el 30 de setembre!!!
Jo vaig fer el trajecte de baixada tranquilament dilluns, sense parades, en 2h30. I jo fa 15 anys que no faig excursionisme. Llastima que no vaig poder fer fotos al tram, ja que la camara per error la tenia la meva dona que va baixar en cremallera.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 28/09/2007 9:37

davida ha escrit:El cremallera tanca el 30 de setembre!!!
Jo vaig fer el trajecte de baixada tranquilament dilluns, sense parades, en 2h30. I jo fa 15 anys que no faig excursionisme. Llastima que no vaig poder fer fotos al tram, ja que la camara per error la tenia la meva dona que va baixar en cremallera.
Això de no dur la càmera a sobre devia fer mal eh? :roll:

Jo el què proposo és una baixada lenta, no tant pel tema cansament, que també sinó per poder fer fotos a diversos punts en calma. L'ideal seria pujar amb el primer cremallera del dia a Núria (que a més té el 30% de descompte) i anar baixant. En tot cas, si es confirma que a l'abril s'inaugura el nou túnel la sortida s'hauria de fer el mes de març, sempre i quan no hi hagi gaire neu o gens...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 28/09/2007 12:09

Jo faré una pujada i baixada a Núria a peu a l'octubre sempre que el tema de les voladures ho permetin.

Trenscat ha escrit:
davida ha escrit:El cremallera tanca el 30 de setembre!!!
Jo vaig fer el trajecte de baixada tranquilament dilluns, sense parades, en 2h30. I jo fa 15 anys que no faig excursionisme. Llastima que no vaig poder fer fotos al tram, ja que la camara per error la tenia la meva dona que va baixar en cremallera.
Això de no dur la càmera a sobre devia fer mal eh? :roll:

Jo el què proposo és una baixada lenta, no tant pel tema cansament, que també sinó per poder fer fotos a diversos punts en calma. L'ideal seria pujar amb el primer cremallera del dia a Núria (que a més té el 30% de descompte) i anar baixant. En tot cas, si es confirma que a l'abril s'inaugura el nou túnel la sortida s'hauria de fer el mes de març, sempre i quan no hi hagi gaire neu o gens...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 17:26

:o :o :o :'(

mal camí duen per al 2007-2008.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dijous 11/10/2007 17:31

:?:

Podries ser una mica més explícit?

merci


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 17:33

De moment, no. Aneu publicant suposicions.

Túnels del Garraf ha escrit::?:

Podries ser una mica més explícit?

merci


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 11/10/2007 17:38

Algun desprendiment o algun problema amb el nou tunel?
¿No podran obrir el desembre 2007?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 17:39

No.
davida ha escrit:Algun desprendiment o algun problema amb el nou tunel?
¿No podran obrir el desembre 2007?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/10/2007 20:34

liniadelRipollés ha escrit:De moment, no. Aneu publicant suposicions.
Clausuren la línia del cremallera per deficitària? xD

És broma.

Aprofitaran la carretera provisional per proveir les obres del túnel, per construir una carretera fins a Nuria? Home... una cosa així no la faran pas, però no m'ha fet mai gracia aquella carretera...



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 11/10/2007 20:41

Jordi Freixas ha escrit: Aprofitaran la carretera provisional per proveir les obres del túnel, per construir una carretera fins a Nuria? Home... una cosa així no la faran pas, però no m'ha fet mai gracia aquella carretera...
Si aquella carretera "que no et fa gracia" no s' hagués fet, el túnel tampoc... així és que, tú tries, o fas el túnel i la carretera per poder accedir-hi (pels camions, dumpers etc.) o et quedes sense túnel...

"Re-saludus"



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 20:41

No...però has tocat un tema de diners. Vas bé.

La "carretera" fins a Núria jo sempre he pensat que caurà algun dia per "raons de seguretat" limitada a FGC i emergències.


Jordi Freixas ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:De moment, no. Aneu publicant suposicions.
Clausuren la línia del cremallera per deficitària? xD

És broma.

Aprofitaran la carretera provisional per proveir les obres del túnel, per construir una carretera fins a Nuria? Home... una cosa així no la faran pas, però no m'ha fet mai gracia aquella carretera...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 11/10/2007 20:56

liniadelRipollés ha escrit:No...però has tocat un tema de diners. Vas bé.
FGC vol vendre's el complex de Núria a una empresa privada.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”