Incidències ferroviàries a Catalunya
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7278
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Incidències ferroviàries a Catalunya
Que una simple baixada de tensió provoqui un caos d'aquesta magnitud exemplifica el principal problema (que no l'únic) de la xarxa catalana: la falta d'alternatives en cas de que alguna cosa falli. No hi ha possibilitat de desviar trens per un altre lloc, no hi ha la possibilitat de continuar donant servei per altres vies, res. Tot aguantat amb fils, i quan un es trenca, tot se'n va a fer punyetes. I això passa cada dia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
-
- N5
- Entrades: 108
Veient tots els problemes que han portat els busos, hauria estat més ràpid enviar els trens per La Plana-Picamoixons i Valls fins a St. Vicenç. Des d'aquí, com que l'estació està mig tallada per les obres, o bé transbordament a l'R2S en una altra via, o bé seguir cap a Barcelona per Vilafranca.
Pel que fa a altres trams, tens tota la raó, però justament en aquest, alternatives n'hi ha (i no fa ni sis mesos que es va fer servir, durant el tall al túnel de Roda de Barà que va afectar el mateix tram), el que falta és voluntat d'utilitzar-les.
Pel que fa a altres trams, tens tota la raó, però justament en aquest, alternatives n'hi ha (i no fa ni sis mesos que es va fer servir, durant el tall al túnel de Roda de Barà que va afectar el mateix tram), el que falta és voluntat d'utilitzar-les.