Pàgina 4 de 37

Publicat: Dissabte 04/08/2007 16:24
Autor: liniadelRipollés
Teniu el posicionament d'FGC a la seva web.

el 15 dia de vaga.

Publicat: Dilluns 06/08/2007 9:15
Autor: Ecomobisostrans
Em sembla que ho hauran tret de la web de FGC per que no ho he trobat per enlloc.

Publicat: Dilluns 06/08/2007 15:56
Autor: liniadelRipollés
http://www.fgc.net/notes_premsa/descarg ... urades.pdf

Ecomobisostrans ha escrit:Em sembla que ho hauran tret de la web de FGC per que no ho he trobat per enlloc.

Publicat: Diumenge 12/08/2007 12:41
Autor: liniadelRipollés
Les aturades estan convocades de 10 a 13h.

Publicat: Dilluns 13/08/2007 16:03
Autor: Ecomobisostrans
Comunicat de premsa
Posicionament d’FGC davant la proposta
de mobilitzacions i aturades convocades,
exclusivament, pel Sindicat CCOO de Vall
de Núria
Barcelona, 3 d’agost de 2007
Davant la proposta d’aturades convocades pel Sindicat CCOO de Vall de Núria
per als dies 15,16,17,18,19 i 20 d’agost, així com també pels dies 1, 9, 10 i 11 de
setembre, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) vol remarcar que
aquesta iniciativa està promoguda exclusivament per aquesta organització
sindical, la qual té una representació minoritària de 6 representants entre els
treballadors que negocien el nou conveni col·lectiu per a la Unitat de Turisme i
Muntanya, que també inclou les explotacions de Montserrat i La Molina. L’altra
secció sindical representada (UGT), que compta amb una majoria de 7
representants , ha apostat per prosseguir les negociacions.
Així mateix, FGC vol expressar el següent:
- Fins el dia 15 d’agost, primer dia previst d’aturades, tots els serveis de
Vall de Núria continuen funcionant al 100%, fet que l’empresa vol posar
en coneixement de tots els usuaris.
- Les mobilitzacions previstes a partir del dia 15 d’agost encara han de ser
ratificades pel departament de Treball i, per tant, no es pot parlar de
convocatòria de vaga en ferm ja que la sol·licitud resta pendent de
l’autorització definitiva per part de la delegació de Treball de Girona.
- El departament de Treball haurà de notificar posteriorment la resolució
definitiva a FGC, que tindrà el dret de sol·licitar els serveis mínims
corresponents (en cas que prosperés la proposta d’aturades) i presentar
les al·legacions pertinents al respecte.
Així mateix, FGC vol expressar que la negociació pel conveni col·lectiu continua per
petició formal del sindicat UGT. Així doncs, l’empresa ha convocat pel proper dimecres
a les 10:30 del matí totes les parts implicades amb l’objectiu de continuar avançant en
el marc de la negociació de l’esmentat conveni.
Comunicació corporativa http://www.fgc.net
Tel.- 93 366 31 81/ 366 34 76
Per a més informació:
Vall de Núria.Telèfon: 972 73 20 20

Publicat: Dilluns 13/08/2007 16:34
Autor: marcel
La versió de TV3 al TN comarques:

http://es.youtube.com/watch?v=b9-4NvbNq6Q

Publicat: Dilluns 13/08/2007 20:28
Autor: ABB_Traccion
Ja era hora de que ho arreglin... una altra cosa es que facin cas...

Publicat: Dimarts 14/08/2007 12:43
Autor: TramviaBlau
a mi no em desagrada,...es sap si es faran mes reformes....i obrint un altre tema, quan estigui llest el nou tunel, retiraran les vies de la part del traçat que quedará duplicat o seguiran en servei al meny durant l´estiu per fer amb millors vistes el viatge????

Vaga desconvocada, però amenaça pel setembre

Publicat: Dimarts 14/08/2007 21:41
Autor: Guigui
Notícia de l'Avui:

-------------------------------------------------------------------------------------

Els treballadors del Cremallera de Núria desconvoquen les vagues d'aquesta setmana

EFE
Queralbs
Ult. Act. 14.08.2007 - 18:40 hs


Els treballadors del Cremallera de Núria han decidit avui desconvocar les vagues previstes per a aquesta setmana després de reunir-se amb l'empresa i arribar a un principi d'acord, segons ha informat el delegat sindical, Marc Cardona.

El delegat sindical ha assegurat que s'ha produït "un acostament de posicions" entre el comitè de l'empresa i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), encara que, de moment, "es mantenen les vagues per a setembre a l'espera d'un acord final".

El portaveu dels empleats del cremallera ha assegurat que encara és "aviat" per a concretar els acords, però ha destacat la voluntat de la direcció d'estudiar les seves propostes d'equiparació salarial amb els treballadors que ocupen el seu treball en els serveis de trens de Barcelona.

Vagues previstes pel setembre
La plantilla espera que la reunió a la taula negociadora prevista per a la pròxima setmana serveixi per a arribar a un acord final que implicaria la desconvocatoria, també, de les vagues previstes per al 1 i el pont de la Diada al setembre. Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Ribes-Sud

Publicat: Dimecres 15/08/2007 12:19
Autor: liniadelRipollés
Què us sembla el nom donat per FGC a la nova estació prevista entre Enllaç i Vila?

Publicat: Dimecres 15/08/2007 12:25
Autor: liniadelRipollés
Molt maco el video... gene contra gene (molt informatiu)...heu vist quines carraques de trens hi ha dalt a Núria?

A veure si ara es reboten a Montserrat. Seria molt interessant veure una acció coordinada. Per si de cas, he demanat "una autorització per fotografiar".... :P

Al final avui no he pujat a Núria...m'han desconvocat l'excursió. A veure si dissabte i diumenge fem la TransStadler.

marcel ha escrit:La versió de TV3 al TN comarques:

http://es.youtube.com/watch?v=b9-4NvbNq6Q

Poca inventiva

Publicat: Dimecres 15/08/2007 12:48
Autor: Guigui
Molt asèptic. Pel públic-objectiu que pretén captar, potser aniria millor posar-li "Ribes-Urbanites".

:driver

Publicat: Dimecres 15/08/2007 12:49
Autor: liniadelRipollés
Una de les "opcions" proposa fer un itinerari alternatiu al camí de nüria per allà on passa ara el tren.
És a dir...no fem passar el tren per allà que cauen rocs però fem passar excursionistes a peu que no n'hi cauran pas. Conclusió: túnel = via doble = més capacitat de línia = Les Rambles de Queralbs (amb ocellets i flors, sense engabiar ni tallar)

Penseu que l'obertura del túnel presuposa implantar el Metro del Ripollès :P i moltes de les limitacions estructurals actuals que permeten que sigui línia ferroviària i no pas metrera desapareixen.
TramviaBlau ha escrit:a mi no em desagrada,...es sap si es faran mes reformes....i obrint un altre tema, quan estigui llest el nou tunel, retiraran les vies de la part del traçat que quedará duplicat o seguiran en servei al meny durant l´estiu per fer amb millors vistes el viatge????

Publicat: Dimecres 15/08/2007 13:45
Autor: Jordi Freixas
Però és que això no ho he acabat d'entendre. Quina necessitat hi ha de ficar una tercera estació de Cremallera a Ribes?

Publicat: Dimecres 15/08/2007 13:51
Autor: Guigui
Jordi Freixas ha escrit:Però és que això no ho he acabat d'entendre. Quina necessitat hi ha de ficar una tercera estació de Cremallera a Ribes?
Aquesta, tot i que és molt subjectiva.

Publicat: Dimecres 15/08/2007 14:02
Autor: Jordi Freixas
TramviaBlau ha escrit:a mi no em desagrada,...es sap si es faran mes reformes....i obrint un altre tema, quan estigui llest el nou tunel, retiraran les vies de la part del traçat que quedará duplicat o seguiran en servei al meny durant l´estiu per fer amb millors vistes el viatge????
No seria pas mala idea conservar la via actual per quan hi hagués una averia, però em temo que... 1- si deixes la via sense utilitzar, encara que oficialment estigui oberta, suposa que amb el temps s'et pugui acabar convertint en un Soria - Castejón a la catalana en versió cremallera (la qual cosa és del tot inviable i inútil) 2- a fi de la propia via no es converteixi en un Soria - Castejón a la catalana i en versió cremallera, el manteniment resultaria massa costós per el tipus de línia que és, el tràfic que té i tot això, i 3- no tindria tampoc cap sentit mantenir aquest tram en funcionament de manera "alternativa" si tenim en compte que el tram alternatiu que s'està construint és precísament perquè l'actual no és sufcientment segur. Tampoc tindria sentit, tinguent en compte que la resta de la línia no disposa de "tram alternatiu".

En definitiva... que de fet, no tindria sentit construir el tram alternatiu si després s'opta per seguir mantenint un tram que es vol eliminar per insegur (i menys encara per una qüestió "de vistes"); serà un túnel més.

Respecte a l'Staedler Tunning aquest, l'interior és com el dels Staedlers normals, o s'ha conservat l'habitacle original?

Publicat: Dimecres 15/08/2007 14:06
Autor: Jordi Freixas
A veure si puc tornar a pujar a Nuria abans de les vagues aquestes del setembre que he llegit per aquí xD

Publicat: Dimecres 15/08/2007 14:10
Autor: Jordi Freixas
PERÒ SI S'HI POT ANAR CAMINANT, D'UNA ESTACIÓ A L'ALTRE I SENSE MASSA PROBLEMES!!!!

No seria més fàcil fotre un aparcament com Déu mana per algun lloc i senyalitzar-ho correctament de manera que els conductors puguin arribar ràpidament a l'estació del cremallera?

Em sembla que no gaire lluny d'allà, hi ha infraestructura que necessita molt més aquesta inversió.

Publicat: Dimecres 15/08/2007 17:43
Autor: Trenscat
Un nom soso, la veritat. Podrien haver-li posat "Ribes-Bruguera" o no sé, qualsevol nom una mica més bonic. Aquesta estació és la que anirà just passat el pont sobre el Freser oi? Mare meva, aquest cremallera al final ja no el reconeixerà ningú... :roll:

Publicat: Dimecres 15/08/2007 17:45
Autor: Trenscat
Dubto molt que deixin la via pel traçat original. Ho deixaran com a "via d'evacuació" i llestos...