Cercanías Girona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Cercanías Girona

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 28/04/2014 8:58

Diari de Girona, 27 d'abril de 2014 ha escrit: Caldes demana al Govern estatal un pas soterrat [a l'estació de tren]
L'alcalde, Salvador Balliu, transmet també la petició al conseller Santi Vila, de visita al municipi
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 28/04/2014 9:37

genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 27 d'abril de 2014 ha escrit: Caldes demana al Govern estatal un pas soterrat [a l'estació de tren]
L'alcalde, Salvador Balliu, transmet també la petició al conseller Santi Vila, de visita al municipi
[...]
Apa doncs a la llista de coses que no es faran ni a curt ni a mig termini...



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 28/04/2014 10:14

albert28 ha escrit:
genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 27 d'abril de 2014 ha escrit: Caldes demana al Govern estatal un pas soterrat [a l'estació de tren]
L'alcalde, Salvador Balliu, transmet també la petició al conseller Santi Vila, de visita al municipi
[...]
Apa doncs a la llista de coses que no es faran ni a curt ni a mig termini...
Doncs a mi em sembla que és una obra necessària, per la quantitat de passatgers que utilitzen l'estacio i pel trànsit de la linia.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 02/05/2014 1:42

Sagrerenc ha escrit:
albert28 ha escrit:
genissimon ha escrit:
Apa doncs a la llista de coses que no es faran ni a curt ni a mig termini...
Doncs a mi em sembla que és una obra necessària, per la quantitat de passatgers que utilitzen l'estacio i pel trànsit de la linia.
Jo crec que sí es farà, potser no el mes vinent però sí en un termini raonable. Malgrat com està tot, l´ADIF està fent moltes coses a les estacions als darrers anys i a més la seguretat és un tema molt sensible.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 06/06/2014 8:23

HORARIS DEL DIA 09 DE JUNY, FESTIU A BARCELONA, uns horaris una mica extranys;
Blanes
Figures
Durada
RG1 07:46 09:03 01:17
R1 08:45 08:57 R11MD 09:19 10:12 01:27
RG1 09:16 10:33 01:17
R1 09:45 09:57 R11R 10:22 11:28 01:43
R1 10:45 10:57 R11MD 11:13 12:06 01:21
RG1 11:17 12:33 01:16
R1 11:37 11:50 R11R 12:22 13:26 01:49
R11MD 12:43 13:36 01:59
R1 12:37 12:50 RG1 13:30 14:33 01:56
RG1 13:17 14:33 01:16
R1 13:37 13:50 R11R 14:22 15:26 01:49
R1 14:44 14:57 R11MD 15:13 16:06 01:22
RG1 15:15 16:33 01:18
R1 15:44 15:57 R11R 16:22 17:26 01:42
R1 16:44 16:57 R11MD 17:13 18:06 01:22
RG1 17:16 18:33 01:17
R1 17:37 17:50 R11R 18:22 19:26 01:49
R11MD 18:43 19:36 01:59
R1 18:42 18:54 R11MD 19:13 20:06 01:24
RG1 19:16 20:33 01:17
R1 19:44 19:57 R11R 20:26 21:29 01:45
R11MD 20:43 21:38 01:54
R1 20:45 20:57 RG1 21:30 22:33 01:48
RG1 21:14 22:33 01:19
R1 21:44 21:57 R11MD 21:57 22:46 01:02
R1 22:13 22:25 R11MD 22:50 23:41 01:28

Blanes
Barcelona Sants
R1 06:03 07:30 01:27
R1 06:33 08:00 01:27
R1 06:53 08:21 01:28
R1 07:03 08:30 01:27
RG1 07:17 08:39 01:22
R1 07:33 09:00 01:27
R1 08:03 09:33 01:30
R1 08:33 10:00 01:27
R1 09:03 10:30 01:27
RG1 09:16 10:39 01:23
R1 09:44 11:10 01:26
R1 10:03 11:30 01:27
R1 10:33 12:00 01:27
R1 11:04 12:30 01:26
RG1 11:16 12:36 01:20
R1 11:43 13:07 01:24
R1 12:07 13:30 01:23
R1 12:36 14:00 01:24
R1 13:07 14:30 01:23
RG1 13:17 14:37 01:20
R1 13:42 15:00 01:18
R1 14:00 15:30 01:30
R1 14:33 16:00 01:27
R1 15:03 16:30 01:27
RG1 15:16 16:39 01:23
R1 15:43 17:08 01:25
R1 16:03 17:30 01:27
R1 16:34 18:00 01:26
R1 17:07 18:30 01:23
RG1 17:16 18:38 01:22
R1 17:44 19:06 01:22
R1 18:07 19:30 01:23
R1 18:32 20:00 01:28
R1 19:03 20:30 01:27
R1 19:44 21:04 01:20
R1 20:03 21:30 01:27
RG1 20:13 21:39 01:26
R1 20:33 22:00 01:27
R1 21:03 22:30 01:27
RG1 21:15 22:40 01:25
R1 21:44 23:06 01:22

Conclusió;
Veient els Horaris de Barcelona Sants a Blanes, sembla que faltaran Trens per inciar el trajecte desde Blanes, seran dos Civies de 5 cotxes per deixar-ne un a Blanes?.
AQUESTS HORARIS HAN ESTAT TRETS DE LA WEP DE RODALIES CATALUNYA TE PENJATS PEL DIA 09 DE JUNY DEL 2014



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 06/06/2014 17:22

Els Civies de 5 cotxes ja fa temps que se'n veuen molt pocs a la R1, majoritàriament es troben a la R2. A part de que els RG1, quasi sempre s'han fet en 447.

Sobre els horaris, crec que és la primera vegada que hi haurà més trens en un dia festiu almenys en aquesta línia, ara que la Generalitat té la potestat per decidir sobre els horaris de Rodalies, el millor que podria haver fet és fer-ho igual que a FGC: horaris de festiu amb reforços en hores punta.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 06/06/2014 17:57

Renfe451 ha escrit:Els Civies de 5 cotxes ja fa temps que se'n veuen molt pocs a la R1, majoritàriament es troben a la R2. A part de que els RG1, quasi sempre s'han fet en 447.

Sobre els horaris, crec que és la primera vegada que hi haurà més trens en un dia festiu almenys en aquesta línia, ara que la Generalitat té la potestat per decidir sobre els horaris de Rodalies, el millor que podria haver fet és fer-ho igual que a FGC: horaris de festiu amb reforços en hores punta.
Respecte el Civies 5 cotxes, en aquest cas seria de manera excepcional tenint en compte que pels horaris que hi han el dia 9 de Juny en que hi ha una barreja de Festiu i Laborable per la qual cosa a Blanes es quedarien sense Trens per iniciar el Servei, en aquest cas tinc el dubte de com s'ho faran, enviaran Trens sense Servei a Blanes per iniciar el trajecte perque es pugui fer un Servei en condicions, tenint en compte que a la hora que arribarien per anar a Figueres en teoría s'haurian de quedar a Blanes?, algú en sap dir com s'ho faràn?

Estic d'acord amb el que dius, però, pensé que en aquest cas es mig Festiu a Catalunya, per aixó hi hauràn més Serveis que en qualsevol altre dia Festiu.
Respecte sobre l'ampliació d'horaris amb un dia Festiu, la Insfrastuctura depen d'ADIF, cosa que FGC gestiona la seva propia Insfrastuctura. En el seu dia ja existien Trens de reforÇ els Caps de setmana fins a Calella, però, sigui pel que sigui RENFE va decidir treure aquests reforÇos i només concentra-lo els diez Laborables



barcelonasants
N4
N4
Entrades: 45
Ubicació: Mataró, El Maresme

Entrada Autor: barcelonasants » Dimarts 24/06/2014 19:35

No és pròpiament una incidència d'infraestructura o material, però sí de senyalització. Avui, dia de Sant Joan, he agafat un dels nous RG1 fins a Portbou a Sants (el de les 19.12), per anar a Mataró. El cas és que la senyalització era un caos. La mefagonia i teleindicadors de Sants indicaven R1 Maçanet, el teleindicador exterior del tren RG1 Figueres, la megafonia interior també R1 Maçanet i a Plaça Catalunya tant les pantalles com la megafonia que he pogut sentir l'anunciaven com a RG1 Portbou.

Ja ua podeu imaginar la cara dels turistes (i no tant turistes) que no saben dels RG1 i rebien indicacions contradictòries... :x


Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 24/06/2014 19:59

barcelonasants ha escrit:No és pròpiament una incidència d'infraestructura o material, però sí de senyalització. Avui, dia de Sant Joan, he agafat un dels nous RG1 fins a Portbou a Sants (el de les 19.12), per anar a Mataró. El cas és que la senyalització era un caos. La mefagonia i teleindicadors de Sants indicaven R1 Maçanet, el teleindicador exterior del tren RG1 Figueres, la megafonia interior també R1 Maçanet i a Plaça Catalunya tant les pantalles com la megafonia que he pogut sentir l'anunciaven com a RG1 Portbou.

Ja ua podeu imaginar la cara dels turistes (i no tant turistes) que no saben dels RG1 i rebien indicacions contradictòries... :x
Que quedi clar: Renfe és sinònim de caos. Ja podrien anant posant-ho al diccionari...



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 25/06/2014 16:15

albert28 ha escrit:
genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 27 d'abril de 2014 ha escrit: Caldes demana al Govern estatal un pas soterrat [a l'estació de tren]
L'alcalde, Salvador Balliu, transmet també la petició al conseller Santi Vila, de visita al municipi
[...]
Apa doncs a la llista de coses que no es faran ni a curt ni a mig termini...
Genís, jo trobo que aquest pas és molt necessari. El pas d'una a via a l'altra queda interromput cada cop que hi ha un tren en doble aturat en una andana, i la gent ha de córrer i passar per on pot. El que no sé és si els trens podrien aturar-se més "cap al sud" alliberant el pas existent, o si la configuració de les agulles ho impediria.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 25/06/2014 16:18

M'alegro que els serveis de l'RG funcionin. Llàstima que a mí el tren ja no em serveixi de gaire res ateses les meves necessitats de movilitat (sobretot per horaris), i fa anys que no vaig en tren. Un dia d'aquests faré un viatge en RG "perquè sí"; en essència sóc un friki trenero. :boig



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 26/06/2014 17:29

Tinc una pregunta: són valids dins dels serveis RG1 els títols de rodalia de Barcelona, si es fa un trajecte dins del nucli de rodalia? Per exemple: BCN-Llavaneres.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/06/2014 17:35

Sí, perquè dins el nucli de Barcelona són considerats R1.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 26/06/2014 23:07

A tots el trens Regionals es pot viatjar amb bitllets de Rodalies de Barcelona. En els que no es pot pot son els Regionals Express, Catalunya Express o MD.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 27/06/2014 0:14

Gràcies per l'aclaració! Tenia constància de que en qualsevol regional s'acceptaven els títols de rodalies com és el cas dels regionals R11 que actuen com a un rodalies més a l'R2 nord o alguns R13 i R14 que ho fan a l'R2 sud. Però com que l'RG1 arriba fins a L'Hospitalet, doncs tenia els meus dubtes.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 24/07/2014 22:10

Em sembla perfecte que s'hagin allargat alguns serveis de l'RG1 fins a Portbou!! :plas Ja era hora de recuperar aquesta relació històrica Barcelona - Mataró - Girona - Portbou/Cervera M. que sempre ha existit fins a mitjans dels 90. També aplaudeixo la idea de donar servei els dies festius; realment calia. :ok

Ara és el moment de plantejar-se aquesta línia d'una forma més elaborada, seriosa i definitiva. Cal una estructuració dels serveis que s'ajusti a les necessitats i superi la provisionalitat que sembla tenir encara aquesta línia, inmersa en canvis horaris constants i un període de proves que sembla no acabar mai.
  • Plantejar-se com a capçalera de la línia l'Estació de França:

    - Alliberaria falques al túnel de Pl. Catalunya per a més serveis R3/R4/R12, que falta fan.
    - Solucionaria la relació EdF - Clot, tant reclamada des del fòrum i des d'altres instàncies.
    - Permetria ampliar la línia a Cervera de la Marenda sense canvis, gràcies al tram retallat a Barcelona.
    - Es recuperaria la històrica relació directa Est. de França - Maresme - Girona - Portbou/Cervera M.
  • Ampliar tots o alguns dels serveis de Portbou a Cervera de la Marenda:

    - Permetria millorar substancialment les connexions amb la xarxa d'SNCF a França i la Catalunya Nord.
    - Aquesta proposta és ampliable a la R11. No és possible que les connexions amb l'SNCF siguin tan dolentes.
  • Fer permanent durant tot l'any el servei en caps de setmana i millorar-ho:

    - Els caps de setmana el món no s'atura. Hi ha molt de moviment entre el Maresme i les comarques de Girona.
    - Caldrien un mínim de 5 serveis. Tan sols 3 serveis és insuficient per cobrir la demanda.
    - Els transbords a Maçanet-Massanes en caps de setmana són d'1 hora. Això és inadmissible.
També s'hauria de plantejar, si escau, un canvi denominatiu de la línia i un canvi de qualificació. Això de Rodalies Girona és una denominació política, doncs aquest és un servei regional entre Barcelona i Girona que actua de rodalies, com la R3. RG1 és clar i entenedor, però R10 potser s'ajusta més al model de línia que és i evita confusions al unificar nomenclatures. :roll:


PD: Avui es compleixen 9 anys de l'inici del fil per Santfeliuenc. :brindis


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 24/07/2014 22:23

m.h.t. ha escrit:També s'hauria de plantejar, si escau, un canvi denominatiu de la línia i un canvi de qualificació. Això de Rodalies Girona és una denominació política, doncs aquest és un servei regional entre Barcelona i Girona que actua de rodalies, com la R3. RG1 és clar i entenedor, però R10 potser s'ajusta més al model de línia que és i evita confusions al unificar nomenclatures. :roll:


PD: Avui es compleixen 9 anys de l'inici del fil per Santfeliuenc. :brindis
Les teves idees són bones. Jo vull proposar que la línia es converteixi en una línia de caire regional, i que es denomini R11b, i la R11a seria la R11 actual.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Divendres 12/09/2014 12:08

A partir de 15/9/2014

Integració tarifària ATM de l'àrea de Girona
La millora dels serveis ferroviaris a Girona es complementa amb la integració dels mateixos en el sistema tarifari integrat de l’ATM de l’àrea de Girona, la implantació del qual es realitzarà a partir del 15 de setembre de 2014.

img
Des del 24 de març la nova línia RG1 connecta directament les comarques de l'Alt Empordà, Gironès, la Selva i el Maresme amb 16 trens de dilluns a divendres, permetent una comunicació directa entre Figueres, Girona, Blanes i Mataró i la resta d'estacions intermèdies, sense necessitat de transbord. Els nous trens, sumats a l'oferta ja existent, permeten disposar de freqüències de pas d' entre 30 minuts i una hora, segons l'estació i la franja horària. Des del 20 de juny s'han reforçat els serveis d'aquesta línia i, durant els dies laborables, 8 serveis (4 per sentit) allarguen el seu trajecte des de Figueres fins a Portbou.
Aquesta millora dels serveis ferroviaris es complementa amb la integració dels mateixos en el sistema tarifari integrat de l’ATM de l'àrea de Girona, la implantació del qual es realitzarà a partir del 15 de setembre de 2014.

Inicialment s'implantarà en els següents 10 municipis que compten amb els serveis de la línea R11 i la nova línea RG1: .
Maçanet-Massanes, Sils, Caldes de Malavella, Riudellots de la Selva, Fornells de la Selva, Girona, Celrà.

Targeta sense contacte

La targeta ATM disposa de la tecnologia sense contacte. D’aquesta manera, automàticament, es descompta el viatge en apropar la targeta al lector de la validadora.
Hi ha dos tipus de targetes:
Personalitzades, a l’anvers de les quals figuren el nom, els cognoms, el DNI/NIE/passaport nacional i una fotografia de l’usuari. Es poden aconseguir al moment presencialment al Centre d’Atenció al Client-CAC de l’ATM (Estació d’autobusos de Girona) o de manera diferida a través dels consells comarcals del Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva o enviant al CAC la sol•licitud que es troba al web. En aquest darrers casos cal adjuntar una còpia del DNI i una fotografia tipus carnet. El cost d’emissió és de 3,5 € per targeta.
Anònimes, en les quals no figura cap tipus d’informació de l’usuari. Es poden aconseguir al CAC de l’ATM i a qualsevol dels punts adherits a la xarxa de venda de l’ATM (quioscs, estancs, llibreries, entre d’altres) distribuïts per diferents poblacions de l’ àrea de Girona. El cost d’emissió és de 2,5 € per targeta.
Les targetes es poden recarregar lliurement al Centre d’Atenció al Client (CAC) de l’ATM i a qualsevol dels punts adherits a la xarxa de venda de l’ATM distribuïts per diferents poblacions de l’ àrea de Girona. El títol es pot recarregar abans de consumir tot el saldo o abans que caduqui, llevat que es vulgui carregar a la targeta un títol diferent a l’existent; en aquest cas, és necessari esperar que aquest s’exhaureixi.

Trens

Els títols ATM-Àrea de Girona seran vàlids als següents trens de Rodalies de Catalunya operats per Renfe:
• Tots els trens del servei de rodalia de Girona (línia RG1)
• Tots els trens dels serveis regionals de la línia R11 amb Tarifa Regional i Tarifa MD, indistintament, amb parada en les estacions d'origen i destinació de l'àmbit d'aquests abonaments.

Recorreguts i estacions

Tots els que es realitzin entre estacions dins de l'àmbit del servei de rodalia de l’àrea de Girona:
Maçanet-Massanes, Sils, Caldes de Malavella, Riudellots de la Selva, Fornells de la Selva, Girona, Celrà, Bordils-Juià, Flaçà, Sant Jordi Desvalls.

PDF Tarifes → http://www20.gencat.cat/vgn-ext-templat ... mt=default

http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 12/09/2014 14:23

albert28 ha escrit:Els títols ATM-Àrea de Girona seran vàlids als següents trens de Rodalies de Catalunya operats per Renfe:
• Tots els trens del servei de rodalia de Girona (línia RG1)
• Tots els trens dels serveis regionals de la línia R11 amb Tarifa Regional i Tarifa MD, indistintament, amb parada en les estacions d'origen i destinació de l'àmbit d'aquests abonaments.
:plas Enhorabona !!! Ja era hora que treguessin aquesta distinció absurda Regionals-MD, ja podrien fer el mateix a Barcelona i a Tarragona.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 12/09/2014 15:13

albert28 ha escrit:A partir de 15/9/2014

Integració tarifària ATM de l'àrea de Girona
La millora dels serveis ferroviaris a Girona es complementa amb la integració dels mateixos en el sistema tarifari integrat de l’ATM de l’àrea de Girona, la implantació del qual es realitzarà a partir del 15 de setembre de 2014.

img
Des del 24 de març la nova línia RG1 connecta directament les comarques de l'Alt Empordà, Gironès, la Selva i el Maresme amb 16 trens de dilluns a divendres, permetent una comunicació directa entre Figueres, Girona, Blanes i Mataró i la resta d'estacions intermèdies, sense necessitat de transbord. Els nous trens, sumats a l'oferta ja existent, permeten disposar de freqüències de pas d' entre 30 minuts i una hora, segons l'estació i la franja horària. Des del 20 de juny s'han reforçat els serveis d'aquesta línia i, durant els dies laborables, 8 serveis (4 per sentit) allarguen el seu trajecte des de Figueres fins a Portbou.
Aquesta millora dels serveis ferroviaris es complementa amb la integració dels mateixos en el sistema tarifari integrat de l’ATM de l'àrea de Girona, la implantació del qual es realitzarà a partir del 15 de setembre de 2014.

Inicialment s'implantarà en els següents 10 municipis que compten amb els serveis de la línea R11 i la nova línea RG1: .
Maçanet-Massanes, Sils, Caldes de Malavella, Riudellots de la Selva, Fornells de la Selva, Girona, Celrà.

Targeta sense contacte

La targeta ATM disposa de la tecnologia sense contacte. D’aquesta manera, automàticament, es descompta el viatge en apropar la targeta al lector de la validadora.
Hi ha dos tipus de targetes:
Personalitzades, a l’anvers de les quals figuren el nom, els cognoms, el DNI/NIE/passaport nacional i una fotografia de l’usuari. Es poden aconseguir al moment presencialment al Centre d’Atenció al Client-CAC de l’ATM (Estació d’autobusos de Girona) o de manera diferida a través dels consells comarcals del Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva o enviant al CAC la sol•licitud que es troba al web. En aquest darrers casos cal adjuntar una còpia del DNI i una fotografia tipus carnet. El cost d’emissió és de 3,5 € per targeta.
Anònimes, en les quals no figura cap tipus d’informació de l’usuari. Es poden aconseguir al CAC de l’ATM i a qualsevol dels punts adherits a la xarxa de venda de l’ATM (quioscs, estancs, llibreries, entre d’altres) distribuïts per diferents poblacions de l’ àrea de Girona. El cost d’emissió és de 2,5 € per targeta.
Les targetes es poden recarregar lliurement al Centre d’Atenció al Client (CAC) de l’ATM i a qualsevol dels punts adherits a la xarxa de venda de l’ATM distribuïts per diferents poblacions de l’ àrea de Girona. El títol es pot recarregar abans de consumir tot el saldo o abans que caduqui, llevat que es vulgui carregar a la targeta un títol diferent a l’existent; en aquest cas, és necessari esperar que aquest s’exhaureixi.

Trens

Els títols ATM-Àrea de Girona seran vàlids als següents trens de Rodalies de Catalunya operats per Renfe:
• Tots els trens del servei de rodalia de Girona (línia RG1)
• Tots els trens dels serveis regionals de la línia R11 amb Tarifa Regional i Tarifa MD, indistintament, amb parada en les estacions d'origen i destinació de l'àmbit d'aquests abonaments.

Recorreguts i estacions

Tots els que es realitzin entre estacions dins de l'àmbit del servei de rodalia de l’àrea de Girona:
Maçanet-Massanes, Sils, Caldes de Malavella, Riudellots de la Selva, Fornells de la Selva, Girona, Celrà, Bordils-Juià, Flaçà, Sant Jordi Desvalls.

PDF Tarifes → http://www20.gencat.cat/vgn-ext-templat ... mt=default

http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
Tinc el mapa de l'ATM i en sembla una presa de pèl pel usuari del ferrocarril, ja que el sistema integrat que va de MaÇanet-Massanes fins a Sant Jordi Desvalls, o sigui, que no arriba ni a Figueres i Portbou ni fins a Blanes, que és òn hi ha el nucli de la demanda, a veure que en penseu....



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”