Traduït literalment: màquines autocontrol. Realment necessàries per no clavar un calbot al primer Renfomentadifaire que ens passi pel davant en el molt probable cas d'endarreriment massiu.Las máquinas autocheking permitirán a los clientes realizar directamente las operaciones de impresión de los billetes a través de los localizadores obtenidos.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Tiknet
"Autocheking"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sembla que aquestes màquines no funcionen gaire bé. Una de les dues que hi ha a l'estació de Lleida es va espatllar pocs dies després d'haver-se instal·lat, i ahir la vaig fer servir per imprimir un bitllet i em va costar sang i suor encertar les icones a la pantalla tàctil.
Però com a mínim les engeguen, que les de Regionals ni això...
^^ Doncs sí... Ja començo a pensar que les trauran abans de veure-les en funcionament.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Tiknet camina cap enrera, com els crancs.
Si fins fa poc s'havia avançat en la compra a través d'internet, de tal manera que només necessitaves el número de localitzador per agafar el tren, eliminant la necessitat de portar un bitllet de paper, ara em trobo això a la web de Renfe:
En el seu moment, vaig felicitar a Renfe per haver fet un pas tant valent com el d'eliminar el bitllet en paper. Em sembla que en prop de tres anys que porto al fòrum, ha sigut la única vegada que he pogut felicitar a Renfe per una cosa ben feta.
Ara, no sols retiro la meva felicitació, sinó que lamento que per una vegada (la única?) que Renfe fa una cosa bé, al final acabi retirant-la.
Resumint... queda gaire per a que puguem tenir companyies alternatives a Renfe i que ens donin un servei decent?
Si fins fa poc s'havia avançat en la compra a través d'internet, de tal manera que només necessitaves el número de localitzador per agafar el tren, eliminant la necessitat de portar un bitllet de paper, ara em trobo això a la web de Renfe:
No entenc aquest pas enrera, quan evidentment això només representa una molèstia per l'usuari i en canvi no presenta cap mena d'avantatge ni en seguretat, ni en rapidesa ni en absolutament res. El que compta és el número de localitzador, ja que amb el Photoshop jo em puc fer el bitllet que em vingui de gust i que sembli 100% real.A partir de ahora, deberá llevar, obligatoriamente su billete impreso para acceder al tren.
En el seu moment, vaig felicitar a Renfe per haver fet un pas tant valent com el d'eliminar el bitllet en paper. Em sembla que en prop de tres anys que porto al fòrum, ha sigut la única vegada que he pogut felicitar a Renfe per una cosa ben feta.
Ara, no sols retiro la meva felicitació, sinó que lamento que per una vegada (la única?) que Renfe fa una cosa bé, al final acabi retirant-la.
Resumint... queda gaire per a que puguem tenir companyies alternatives a Renfe i que ens donin un servei decent?
Seria fantàstic poder anar d'aquí a dos anys en TAV d'FGC a Madrid. Això sí, abans caldria explicar ben explicat a la cúpula de l'empresa què significa allò de "servei directe".wefer ha escrit:Resumint... queda gaire per a que puguem tenir companyies alternatives a Renfe i que ens donin un servei decent?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Realment no havia eliminat el bitllet de paper, simplement t'el donava l'interventor o al punt de control.wefer ha escrit:Tiknet camina cap enrera, com els crancs.
Si fins fa poc s'havia avançat en la compra a través d'internet, de tal manera que només necessitaves el número de localitzador per agafar el tren, eliminant la necessitat de portar un bitllet de paper, ara em trobo això a la web de Renfe:No entenc aquest pas enrera, quan evidentment això només representa una molèstia per l'usuari i en canvi no presenta cap mena d'avantatge ni en seguretat, ni en rapidesa ni en absolutament res. El que compta és el número de localitzador, ja que amb el Photoshop jo em puc fer el bitllet que em vingui de gust i que sembli 100% real.A partir de ahora, deberá llevar, obligatoriamente su billete impreso para acceder al tren.
En el seu moment, vaig felicitar a Renfe per haver fet un pas tant valent com el d'eliminar el bitllet en paper. Em sembla que en prop de tres anys que porto al fòrum, ha sigut la única vegada que he pogut felicitar a Renfe per una cosa ben feta.
Ara, no sols retiro la meva felicitació, sinó que lamento que per una vegada (la única?) que Renfe fa una cosa bé, al final acabi retirant-la.
Resumint... queda gaire per a que puguem tenir companyies alternatives a Renfe i que ens donin un servei decent?
Per per altre banda Renfe ha muntat unes maquines de Checkin a les estacion (en breu a bcn) on posant el numero de reserva et dona el bitllet.
El problema ha sigut el desfase entre eliminar la opció de recollir al tren o punt de control i el instalar les maquines de Chekin a les estacions
Les companyies aèries poden ser una colla d'arrambadors sense escrúpols, però almenys donen un aire de modernitat, mentre que a Renfomentadif sembla que cada cop li costi més treure's del damunt la ronya troglodita. Si pel maig s'hauran acabat definitivament els bitllets d'avió en paper, què costava que la tan gallejada competència fes també aquest pas endavant, i més pensant que ja s'hi movien?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Efectivament, però és que ara encara serà pitjor: tu te l'imprimiràs, l'hauràs d'ensenyar al checkin i et donaran un altre bitllet que serà l'"oficial", amb la qual cosa llençaràs el primer. No té cap mena de sentit.davida ha escrit:Realment no havia eliminat el bitllet de paper, simplement t'el donava l'interventor o al punt de control.
Sincerament, continuo sense trobar quin avantatge representa tenir el bitllet en paper, mentre sàpigues el localitzador i la plaça.davida ha escrit:Per per altre banda Renfe ha muntat unes maquines de Checkin a les estacion (en breu a bcn) on posant el numero de reserva et dona el bitllet.
No Marçal:
A la maquina de Checkin posaras el localitzador, targeta amb la que has pagat, etc... i t'imprimira el bitllet. Tu de casa nomes tens que portar el localitzador, com fins fa uns mesos. L'unic que el bitllet t'el donara un maquina enlloc del interventor o al punt de control.
Amb el bitllet aniras al punt de control o al tren directament.
A la maquina de Checkin posaras el localitzador, targeta amb la que has pagat, etc... i t'imprimira el bitllet. Tu de casa nomes tens que portar el localitzador, com fins fa uns mesos. L'unic que el bitllet t'el donara un maquina enlloc del interventor o al punt de control.
Amb el bitllet aniras al punt de control o al tren directament.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
De tota manera això serà suposant que hi hagi màquina checkin a l'estació, i suposant que aquesta funcioni. Coneixent a Renfe, això és força demanar... no?davida ha escrit:Tu de casa nomes tens que portar el localitzador, com fins fa uns mesos. L'unic que el bitllet t'el donara un maquina enlloc del interventor o al punt de control.
Amb el bitllet aniras al punt de control o al tren directament.
A Sants n'hi ha 16 màquines d'aquestes, repartides per tota l'estació.wefer ha escrit:De tota manera això serà suposant que hi hagi màquina checkin a l'estació, i suposant que aquesta funcioni. Coneixent a Renfe, això és força demanar... no?davida ha escrit:Tu de casa nomes tens que portar el localitzador, com fins fa uns mesos. L'unic que el bitllet t'el donara un maquina enlloc del interventor o al punt de control.
Amb el bitllet aniras al punt de control o al tren directament.
A Atocha n'hi han més de 30...
M'autocito: aquest matí ja estaven funcionant un 50% d'aquestes màquines (la resta encara no estan programades) i les he estrenat per retirar els meus bitllets d'AVE comprats per Internet. Molt senzilles d'utilitzar, i tot que he tingut que introduir el localitzador (*), per treure els dos bitllets no he neccesitat més de 2 minuts.UT596001 ha escrit:A Sants n'hi ha 16 màquines d'aquestes, repartides per tota l'estació.
(*): Hi la possibilitat de treure els bitllets introduint la tarja de crèdit que has fet servir a la compra, per no portar els números de localitzador a sobre.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Gràcies a aquestes màquines, ja tinc dos quadriplicats dels bitllets que empraré el proper cap de setmana. Val a dir que si volgués fer-ne 50 còpies de cadascun, probablement la maquineta ho acceptaria.
Coses de la Renfe i l'ADIF...penso que, al final, els bitllets emesos per internet i/o impresos al check-in acabaran personalitzats. No pot ser que d'¡una mateixa plaça sigui possible treure duplicats.
Coses de la Renfe i l'ADIF...penso que, al final, els bitllets emesos per internet i/o impresos al check-in acabaran personalitzats. No pot ser que d'¡una mateixa plaça sigui possible treure duplicats.
metring ha escrit:...per Llarg recorregut i AVE, a L.V.:
Renfe pone en marcha el servicio chek-in para los AVE y larga distancia
Con él los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet
02/02/2008 | Actualizada a las 11:13h
Madrid. (EFECOM).- Renfe Operadora pone en servicio en las principales estaciones un sistema de máquinas autochekin para los servicios de alta velocidad y largo recorrido que permitirán a los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet.
Este nuevo servicio ha sido presentado en el marco del desarrollo de la Feria Internacional de Turismo de Madrid (FITUR) por el Director General de Alta Velocidad y Larga Distancia de la compañía, Abelardo Carrillo, quien ha destacado que este sistema es el "eslabón que nos faltaba para competir con el puente aéreo".
Para Carrillo con este servicio, semejante al que utilizan las compañías aéreas, se consigue llevar va cabo una mayor competencia con el servicio que las aerolíneas realizan entre Madrid y Barcelona, y en especial con el Puente Aéreo de Iberia.
Renfe ha realizado una inversión de 3,3 millones de euros para colocar 76 máquinas que ofrecen ese servicio en las estaciones de Valladolid, Segovia, Madrid, Córdoba, Sevilla, Málaga, Zaragoza, Lérida, Huesca y Tarragona,y se está a la espera de recibir otras 34 para su instalación en Barcelona, Valencia y Murcia, entre otras ciudades.
Las máquinas autocheking permitirán a los clientes realizar directamente las operaciones de impresión de los billetes a través de los localizadores obtenidos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
liniadelRipollés ha escrit:Gràcies a aquestes màquines, ja tinc dos quadriplicats dels bitllets que empraré el proper cap de setmana. Val a dir que si volgués fer-ne 50 còpies de cadascun, probablement la maquineta ho acceptaria.
Coses de la Renfe i l'ADIF...penso que, al final, els bitllets emesos per internet i/o impresos al check-in acabaran personalitzats. No pot ser que d'¡una mateixa plaça sigui possible treure duplicats.
Per cert, quin significat té el VAP que surt als bitllets impresos al check-in?
metring ha escrit:...per Llarg recorregut i AVE, a L.V.:
Renfe pone en marcha el servicio chek-in para los AVE y larga distancia
Con él los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet
02/02/2008 | Actualizada a las 11:13h
Madrid. (EFECOM).- Renfe Operadora pone en servicio en las principales estaciones un sistema de máquinas autochekin para los servicios de alta velocidad y largo recorrido que permitirán a los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet.
Este nuevo servicio ha sido presentado en el marco del desarrollo de la Feria Internacional de Turismo de Madrid (FITUR) por el Director General de Alta Velocidad y Larga Distancia de la compañía, Abelardo Carrillo, quien ha destacado que este sistema es el "eslabón que nos faltaba para competir con el puente aéreo".
Para Carrillo con este servicio, semejante al que utilizan las compañías aéreas, se consigue llevar va cabo una mayor competencia con el servicio que las aerolíneas realizan entre Madrid y Barcelona, y en especial con el Puente Aéreo de Iberia.
Renfe ha realizado una inversión de 3,3 millones de euros para colocar 76 máquinas que ofrecen ese servicio en las estaciones de Valladolid, Segovia, Madrid, Córdoba, Sevilla, Málaga, Zaragoza, Lérida, Huesca y Tarragona,y se está a la espera de recibir otras 34 para su instalación en Barcelona, Valencia y Murcia, entre otras ciudades.
Las máquinas autocheking permitirán a los clientes realizar directamente las operaciones de impresión de los billetes a través de los localizadores obtenidos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Duplicats ja te'n pots fer si te'ls imprimeixes tu i l'interventor el que farà és admetre el primer bitllet i considerar sense bitllet a la segona persona que es presenti amb aquell bitllet.
En cas d'indemnització per retard o deficiències en el servei el número de localitzado serà el que determinarà si s'ha d'indemnitzar el bitllet o si ja s'ha indemnitzat.-
En cas d'indemnització per retard o deficiències en el servei el número de localitzado serà el que determinarà si s'ha d'indemnitzar el bitllet o si ja s'ha indemnitzat.-
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
què vol dir VAP als bitllets checkin?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs vol dir que el bitllet ha estat adquirit i/o imprés en una de les noves màquines autocheck-in. VAP, així com VOL (venda/impresió per internet) i VCX (venda/impresió per taquilla) no són més que diferents implementacions del nou (i problemàtic) sistema de venda que Renfe està desenvolupant per substitur gradualment el sistema vigent fins ara, el SIRE.liniadelRipollés ha escrit:què vol dir VAP als bitllets checkin?
Actualment el VAP no permet adqurir nous bitllets, peró si imprimir bitllets adqurits en VOL, així com canviar l'hora de sortida (sempre que el tren tingui la mateixa tarificació), o bé formalitzar bitllets Puente AVE. És a dir, tot el que no requereixi realitzar cap moviment comptable. Sembla raonable que en el futur si realitzaran operacions comptables (aprofitant el lector de tarjes) i substituir les nefastes màquines autovenda actuals.
Doncs no a tothom li va bé la compra Tiknet, ara bé, l'atenció telefònica...
http://preguntas.barrapunto.com/article ... /03/101245
Un pobrecito hablador nos cuenta: «Esta tarde mi mujer ha ido a comprar un billete del AVE, por lo que ha ido al ordenador de casa donde tengo instalado GNU/Linux y, tras varios intentos infructuosos, se ha decidido a llamar al servicio de atención al cliente. A la pregunta de qué sistema operativo estaba utilizando, ella le ha contestado que "Linux". La respuesta de la chica de atención al cliente: "No señorita, no funciona con Windows Linux, solo con Windows XP". Tras esta contestación mi mujer ha decidido colgar y ha venido a preguntarme si podría reiniciar el ordenador para arrancar la partición con Windows.... Teniendo en cuenta los descuento por compra a través de Internet de muchas compañías ¿Hasta cuando estaremos los usuarios de este S.O. discriminados?»
http://preguntas.barrapunto.com/article ... /03/101245
Un pobrecito hablador nos cuenta: «Esta tarde mi mujer ha ido a comprar un billete del AVE, por lo que ha ido al ordenador de casa donde tengo instalado GNU/Linux y, tras varios intentos infructuosos, se ha decidido a llamar al servicio de atención al cliente. A la pregunta de qué sistema operativo estaba utilizando, ella le ha contestado que "Linux". La respuesta de la chica de atención al cliente: "No señorita, no funciona con Windows Linux, solo con Windows XP". Tras esta contestación mi mujer ha decidido colgar y ha venido a preguntarme si podría reiniciar el ordenador para arrancar la partición con Windows.... Teniendo en cuenta los descuento por compra a través de Internet de muchas compañías ¿Hasta cuando estaremos los usuarios de este S.O. discriminados?»
Estic que pujo per les parets. He de comprar un bitllet per tornar el dia 24/9 a casa i veig que a l'ARCO de les 8 hi ha disponible la tarifa WEB. Vaig a fer la reserva i a l'hora de compra me diuen que:
Evidentment no miraré de comprar un bitllet normal i haver de perdre el WEB, ja hem sento prou estafat cada cop que utilitzo LD Renfe, i són unes 3 vegades al mes que encara són capaços de no permetre'm comprar un bitllet amb tarifa reduïda.
És normal el missatge que me donen?
Intento comprar un bitllet de 1a (perdó, "Preferente") que també té l'oferta WEB i segueix igual.El tren seleccionado está bloqueado para el día elegido. (F030-CA01)
Evidentment no miraré de comprar un bitllet normal i haver de perdre el WEB, ja hem sento prou estafat cada cop que utilitzo LD Renfe, i són unes 3 vegades al mes que encara són capaços de no permetre'm comprar un bitllet amb tarifa reduïda.
És normal el missatge que me donen?