Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Highways Vs Rail

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Highways Vs Rail

Entrada Autor: JPlanas » Dissabte 26/07/2014 7:06

Imatge



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 26/07/2014 13:51

Esto no se aguanta por ningún lado. ¿Como va a ser menor el consumo de combustible si los buses tienen ruedas de goma, mucho menos eficientes que ruedas de metal sobre rieles, y motores de combustion que son menos eficientes que el motor eléctrico? ¿Como va a ser 6-7 veces más caro hacer una vía de tren que una calle? Eso no tiene fundamento alguno. Esto es demagogia de la más repulsiva que he visto en mucho tiempo, encima defendiendo algo que va en contra de toda lógica y sentido común aportando datos totalmente falaces y subjetivos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23771
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 26/07/2014 16:25

Afirmar que un carril bus té capacitat per a 700 vehicles l'hora és absolutament demencial. Si aquesta és la base, no hi ha res més a discutir.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”