Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Trens i infraestructura ferroviària al Japó
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Bon dia, estic tafanejant amb l'Hyperdia els horaris del ferrocarril a l'illa de Hokkaido (que per cert, ferroviàriament es troba en una situació delicada: hi han uns 1200 km de la xarxa -gairebé la meitat- amenaçats de tancament si no són transferits a companyies del tercer sector; a més, una vintena de parades han perdut el servei ferroviari...) i hi ha certes línies on hi ha recorreguts que tenen molts més trens Limited Express que Local.
La meva pregunta és: que ha de fer la gent que fa habitualment un trajecte d'aquestes característiques (per exemple un trajecte Takikawa-Fukagawa, a la Hakodate Main Line, on hi han Limited Express gairebé cada mitja hora, i només uns 8 trens locals durant tot el dia)?
El preu per al tren local són 450 iens, i per al Limited Express cal afegir almenys 310 iens extra si no es reserva seient, i 830 si es vol reservar seient...
La meva pregunta és: que ha de fer la gent que fa habitualment un trajecte d'aquestes característiques (per exemple un trajecte Takikawa-Fukagawa, a la Hakodate Main Line, on hi han Limited Express gairebé cada mitja hora, i només uns 8 trens locals durant tot el dia)?
El preu per al tren local són 450 iens, i per al Limited Express cal afegir almenys 310 iens extra si no es reserva seient, i 830 si es vol reservar seient...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Bé, encara és millor la situació que, no sé, entre Vinaròs i Tortosa, o en general entre l'Ebre i Tarragona. En tot cas Hokkaido és diferent a la resta del Japó, o almenys, al Japó urbà on efectivament el tren guanya per golejada. A Hokkaido el cotxe és més pràctic en petits recorreguts com pot ser entre els dos pobles que comentes. En canvi, sí és més interessant poder anar a Sapporo o Asahikawa (en Limited Express). És lamentable però és així.vermer3 ha escrit:B]La meva pregunta és: que ha de fer la gent que fa habitualment un trajecte d'aquestes característiques (per exemple un trajecte Takikawa-Fukagawa, a la Hakodate Main Line, on hi han Limited Express gairebé cada mitja hora, i només uns 8 trens locals durant tot el dia)?
S'hauria de veure les hores dels trens local, igual van limitades al públic que penso pot interessar-li més (escoles i instituts) i poca cosa més.
Salutacions!
El Japó estrena un tren bala que pot fugir dels terratrèmols
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No en tinc gaires dades, però vaja, penso que més que "fugir", deu ser una bateria que deu permetre moure el tren durant uns minuts fins a sortir d'un punt sensible. Aviam si trobo més informació!Guigui ha escrit: ↑Diumenge 05/07/2020 19:21 El Japó estrena un tren bala que pot fugir dels terratrèmols
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel no hace falta buscar, en caso de terremoto si se corta el suministro electrico estos trenes podran seguir la marcha con las baterias, 1 llegaran hasta un PAET o punto de evacuación (si te fijste en Japón en los viaductos tienen escaleras para bajar y evacuar) y 2 llegar a una estación comercial y ponerse a salvo.Miquel ha escrit: ↑Diumenge 05/07/2020 22:09No en tinc gaires dades, però vaja, penso que més que "fugir", deu ser una bateria que deu permetre moure el tren durant uns minuts fins a sortir d'un punt sensible. Aviam si trobo més informació!Guigui ha escrit: ↑Diumenge 05/07/2020 19:21 El Japó estrena un tren bala que pot fugir dels terratrèmols
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
Saludos.