Un Trenhotel sustituirá al actual "Estrella Galicia"

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Re: Un Trenhotel sustituirá al actual "Estrella Galicia"

Entrada Autor: calisay » Dijous 28/01/2010 14:14

Estrella_de_Galicia ha escrit:Buf! a veure si mi puc apropar un dia d'aquests a Sants a dir.ne adeu al menu estimat Estrella

LLavors...encara el podem veure estacionat a Sants???? :nose :nose


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/01/2010 14:16

Ja t'has fixat en la data del missatge que cites?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 28/01/2010 14:24

Guigui ha escrit:Ja t'has fixat en la data del missatge que cites?
OOOOOPS!!!!!! :oops: :oops:


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 24/12/2010 18:52

Segons ens va explicar una membre del personal de bord, el Trenhotel a Galícia perilla perquè Renfe té pensat, a mig termini, substituir-lo per relacions AVE/Alvia. Suposo que seria quan s'obri l'LAV a Galícia (o ja a Lleó) i amb canvi a Madrid, però personalment, tinc els meus dubtes.

Ara, si acaba sent així, seria la confirmació de la política d'alta velocitat per honor patrioter, seguint la seqüència lògica més AV que ningú -> AVE amb calçador -> aniquilació de la competència. I el viatger (i el contribuent), que es foti.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 24/12/2010 23:10

Guigui ha escrit:Segons ens va explicar una membre del personal de bord, el Trenhotel a Galícia perilla perquè Renfe té pensat, a mig termini, substituir-lo per relacions AVE/Alvia. Suposo que seria quan s'obri l'LAV a Galícia (o ja a Lleó) i amb canvi a Madrid, però personalment, tinc els meus dubtes.

Ara, si acaba sent així, seria la confirmació de la política d'alta velocitat per honor patrioter, seguint la seqüència lògica més AV que ningú -> AVE amb calçador -> aniquilació de la competència. I el viatger (i el contribuent), que es foti.
Jo viatjo molt sovint a Galícia (mínim un cop l'any). Abans hi anava en Estrella, però des de fa uns anys hi vaig en cotxe perquè ja no em surt a compte agafar el Trenhotel. Si ara ho substitueixen per una relació AVE/Alvia, a més d'encarir-se el preu, obligarà a fer el viatge de dia, perdent temps. I mentrestant, els autobusos d'ALSA i VIBASA plens fins a la bandera.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”