Escurçament de l'Estrella Costa Brava

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 29/10/2007 20:39

Snifff.

Esten presenciant la terrible agonia del material convencional y la desaparicio del ferrocarril de tota la vida....el que se está modernitzant a la resta d'europa mentres aqui desapareix....

AVE Renfe, els ferrocarrils que van a morir et saluden....



Jo no m'explico per que ha d'arribar l'AVE a Valdepeñas...

Competir directament amb l'avió quant lo que es deuria fer es competir amb la carretera?

Que ara un trajecte, si es que es pot fer, valgui el doble que abans....

On es el ferrocarril que te com a funció un mitja economic y eficient per desplaçarse per el pais?


Autocars.....autocars.....

Camions.....camions.....


:'( :'( :'( :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/10/2007 22:01

sigfrid440s ha escrit:Snifff.

Esten presenciant la terrible agonia del material convencional y la desaparicio del ferrocarril de tota la vida....el que se está modernitzant a la resta d'europa mentres aqui desapareix....

AVE Renfe, els ferrocarrils que van a morir et saluden....



Jo no m'explico per que ha d'arribar l'AVE a Valdepeñas...

Competir directament amb l'avió quant lo que es deuria fer es competir amb la carretera?

Que ara un trajecte, si es que es pot fer, valgui el doble que abans....

On es el ferrocarril que te com a funció un mitja economic y eficient per desplaçarse per el pais?


Autocars.....autocars.....

Camions.....camions.....


:'( :'( :'( :'( :'( :'(
El meu parer sobre el perquè de tanta febre d'AV a Espanya l'explico aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 15/11/2007 23:17

Sabeu si per casualitat han reestablert el servei de l'Estrella Costa Brava? És que avui l'he vist anunciat a l'estació de Granollers-Centre, a la seva hora de sempre, i per la via 2. I no és la primera vegada que ho veig des que va començar tot aquest desgavell.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 15/11/2007 23:28

Ni m'hi he fixat, però crec que no.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 16/11/2007 0:28

En qualsevol cas hi deu haver un Estrella "atrapat" a Portbou, no? Ho dic perquè m'ha resultat curiós que arran del desastre de Bellvitge ja he vist varies vegades una 450/451 de sis vagons fent el Sant Celoni - Barcelona Sants. Imagino que es deuria trobar a Sant Andreu en el moment de l'accident.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 16/11/2007 9:54

Et recordo que es pot passar per la circumvalació (Papiol - Mollet), així que d'atrapats res, simplement, la branca "atrapada" va baixar un dia i l'endemà no va tornar. Respecte a la 450/451, tampoc res d'atrapada, suposo que a Renfe li deu interessar tenir-la allà.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 16/11/2007 14:45

Per això mateix he posat "atrapat" entre cometes. Així que se a Portbou no hi ha cap Estrella?



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dimarts 27/11/2007 18:40

Avui s'ha anunciat a la premsa la possible reobertura dissabte del trànsit normal per Bellvitge, de rodalies i mitjanes i llargues distàncies...

Funcionarà ja dissabte dia 1 de desembre el Costa Brava???



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 27/11/2007 23:06

Em temo que s'ha suprimit definitivament aprofitant la gran ocasió del follón de Bellvitje per no fer gaire soroll i ser discrets.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 27/11/2007 23:58

A on hem d'anar a tallar la via?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/11/2007 9:10

Jordi Freixas ha escrit:A on hem d'anar a tallar la via?
No et molestis, d'això ja se n'encarrega la Fomentòtila. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 28/11/2007 16:35

Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 28/11/2007 22:18

Justament ahir algú de certa importància de Girona-ADIF em va dir que no se'n sabia res del Costa Brava i que no creia que tornés a circular. Per cert, que aquesta persona, en cas de que hagués circulat ahir, se n'hagués enterat força (si no s'enterés aleshores quelcom fallaria), degut a la seva feina. Així que si els cotxes hi eren...segurament i simplement, hi eren.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 28/11/2007 22:46

Disculpes Aaron. M'he descuidat un NO. Vaig veure el Costa Brava a les 9:31 a Portboy quan arriba a les 10:25
davida ha escrit:Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.
Quan el que volia dir era:
Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que no havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 28/11/2007 23:51

Ah, val! Ara s'entén millor! Suposo que els cotxes estan allà per si algun el fan baixar en servei, ja que pel que sé estan venent bitllets encara...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 29/11/2007 0:07

MEEEEC!!!!! La setmana passa, a l'estació de Sants vaig anar a investigar una mica i...

1- Alguns dels informadors no en tenen ni ops! idea de què està passant. Li pregunto a la informadora d'aquell mini-stand amb horaris de llarga distancia que "per quina via passa el Costa Brava cap a Madrid":

Ella- Que tens bitllet?
Jo- Sí xD
Ella- Per la via 11
Jo- :o :o :o :o :o

2- Els indicadors es contradiuen. Just al costa de la porta d'embarcament de l'andana de llarg recorregut hi ha el panell informatiu del tall per l'avaria. Mentre que, pel que fa a tots els trens ofereix les alternatives en autobús, a la secció del Costa Brava (a sota de tot) simplement hi posa "suprimit". D'altra banda, als panells informatius de tota la vida, efectivament continuaven anunciant el tren Estrella per la via 11. Dies enrere ho vaig veure a Granollers. Això és una negligència.

3- Vaig anar a preguntar a dos informadors més que estaven al costat de les taquilles de llarga distancia. Allà em van dir que efectivament no es venien bitllets pel Costa Brava, i que si jo el tenia comprat, se m'oferiria una alternativa, o bé en autobús, o en taxi (com al Directo, tu! quina gracia... xD)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 29/11/2007 0:26

Resulta contradictori, però si vols informar-te, a qui NO has d'anar mai és a un informador. Perquè no només no saben la informació, sinó que, a més, s'inventen la resposta, com aquell a Sants que li van dir que per anar a Eivissa havia d'anar a la via 9.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 29/11/2007 1:09

Mare de Déu... i mira que em va semblar fort això del Costa Brava...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/11/2007 10:07

victorcasta ha escrit:Resulta contradictori, però si vols informar-te, a qui NO has d'anar mai és a un informador. Perquè no només no saben la informació, sinó que, a més, s'inventen la resposta, com aquell a Sants que li van dir que per anar a Eivissa havia d'anar a la via 9.
Això m'acaba de confirmar la teoria que ja fa un temps que tinc sobre els informadors: al curset (que no té pinta de durar més de 10 minuts) els deuen donar una única instrucció: prohibit dir "no ho sé".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dissabte 01/12/2007 12:50

Serà questió d'anar a comprar un bitllet "bcn-el morell" per exemple. xDDD (El Morell, baixador situat a l'antiga via Reus-Roda on fa més de 10 anys que no hi passa cap tren)
victorcasta ha escrit:Resulta contradictori, però si vols informar-te, a qui NO has d'anar mai és a un informador. Perquè no només no saben la informació, sinó que, a més, s'inventen la resposta, com aquell a Sants que li van dir que per anar a Eivissa havia d'anar a la via 9.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”