Passos a nivell

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Maduresa

Entrada Autor: Guigui » Dijous 22/10/2009 23:28

Tony M. Nyphot ha escrit:[...] després tampoc entenc aquest concepte de sobreprotecció que se suposa han d'exercir les autoritats perquè puguem viure sense patir ni una rascada, com si haguéssim de viure embolcallats en cotó fluix.
Exacte. Aquí resulta que la gent és tan tòtila que li ho has d'explicar tot. Ens estem americanitzant a marxes forçades i acabarem tenint casos com alguns flagrants que es van produir fa alguns anys als EUA, on McDonald's va haver de pagar una indemnització milionària perquè una clienta es va cremar els llavis amb un cafè, o un fabricant de microones també va pringar perquè a una senyora se li va morir el gos que hi havia posat dintre per a assecar-lo, i el tribunal va argumentar la seva decisió que les instruccions no deien res de no posar gossos al microones.

En fi, volem que els contribuents paguem tanques, proteccions i filferros per tot arreu perquè som incapaços de dir als nostres nens que no s'acostin a determinats llocs perillosos, o que la gent sigui prou responsable per a saber on pot posar els peus i on no (i de fer-ho veure als seus fills)? El que diem del Japó, també ho he vist en països com Suïssa. És a dir, que resulta que els indrets que tenim pels més avançats del món, són els que menys protecció tenen, però també on hi ha una població que demostra tenir maduresa en la seva vida quotidiana.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dijous 22/10/2009 23:45

En tot cas, i sobre el P/N de la Yamanote, no serà per alternatives, 300 metres a l'est, en el salt de moltó hi ha un pas elevat (a nivell de carrer) i 250m a l'oest un pas inferior (el nivell de carrer és el mateix) i la via va en terraplè.

Si s'observa bé es pot veure com el carrer del P/N (molt estret) acte seguit va per dalt de les vies que comencen a enfonsar-se per dirigir-se cap al nord.

El vídeo del P/N, a l'altra banda que fa una mica de corba, per baix van les vies del salt de moltó. Val a dir que ja que baixen un cop les barreres, aprofiten per fer quadrar el pas de trens en ambdós direccions :reve



Lo estrany és com ningú s'ha preguntat com la xarxa està tota elevada :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/10/2009 0:14

Nozomi ha escrit:Lo estrany és com ningú s'ha preguntat com la xarxa està tota elevada :roll:
És que aquest fòrum destaca per estar plagat d'eixelebrats que es resisteixen a entrar en raó i reclamar soterraments arreu del país on hi hagi més de quatre cases juntes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 23/10/2009 2:10

Guigui ha escrit:És que aquest fòrum destaca per estar plagat d'eixelebrats que es resisteixen a entrar en raó i reclamar soterraments arreu del país on hi hagi més de quatre cases juntes.
Espero que aquest comentari no anirà per mi...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/10/2009 9:05

La fina ironia... :roll:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Divendres 23/10/2009 9:34

Guigui ha escrit:
Tony M. Nyphot ha escrit:[...] després tampoc entenc aquest concepte de sobreprotecció que se suposa han d'exercir les autoritats perquè puguem viure sense patir ni una rascada, com si haguéssim de viure embolcallats en cotó fluix.
Exacte. Aquí resulta que la gent és tan tòtila que li ho has d'explicar tot. Ens estem americanitzant a marxes forçades i acabarem tenint casos com alguns flagrants que es van produir fa alguns anys als EUA, on McDonald's va haver de pagar una indemnització milionària perquè una clienta es va cremar els llavis amb un cafè, o un fabricant de microones també va pringar perquè a una senyora se li va morir el gos que hi havia posat dintre per a assecar-lo, i el tribunal va argumentar la seva decisió que les instruccions no deien res de no posar gossos al microones.

En fi, volem que els contribuents paguem tanques, proteccions i filferros per tot arreu perquè som incapaços de dir als nostres nens que no s'acostin a determinats llocs perillosos, o que la gent sigui prou responsable per a saber on pot posar els peus i on no (i de fer-ho veure als seus fills)? El que diem del Japó, també ho he vist en països com Suïssa. És a dir, que resulta que els indrets que tenim pels més avançats del món, són els que menys protecció tenen, però també on hi ha una població que demostra tenir maduresa en la seva vida quotidiana.
Això té un significat diferent, vaig treballar molts anys en una companyia d'assegurances i fins als anys 90 teniem prohibit terminantment assegurar ciutadans dels EE.UU i del Canadà per la cultura que allí ja tenien de la reclamació. Allí reclamaven/reclamen per tot, per una gota de cafè al trajo, etc. El cas d'una dona que va reclamar a la Freixenet, també se les porta. Resulta que va posar una ampolla de l'escumós líquid al congelador i després per descogelar-la la va ficar al microones amb el previsible resultat de la desintegració de l'elecrodomèstic. Almenys això és el que va declarar, perquè com que a l'etiqueta no hi deia que no es podia fer, la responsabilitat civil era de la marca. No son tan així com sembla, més aviat és que la saben llarga. Es volia canviar d'aparell i va trobar la trampa legal perquè li'n paguessin un de nou. No son "ningú".....

Aqui vivim de rendes del passat, encara hi ha per l'Espanya profunda qui es creu que som al temps del "Nunca se pone el Sol".

La campanya dels anys 60 i 70 contra el tramvia, el desprestigi dels FF.CC, etc de cara a pontenciar el vehícle privat en una població amb el nivell cultural per terra va fer molt de mal i el que és pitjor, molts dels responsables actuals (Polítics i quadres mitjans i alts de les empreses privades) es varen creure i encara es creuen, les mentides interessades que en aquells anys del "desarrolismo" es deixaren anar sense cap vergonya i amb l'oposició callada sota amenaça del "garrote y tente tieso".
Avui, hi ha un especial interès en mantenir gairebé tots els enganys i topics que llavors es varen exhibir desaforadament i és el gran poder que el Lobby del ciment té (recordeu el Pla Hidrològic). Alcaldes, consellers, governs autònoms i perquè no, també el central, estan sotmesos a un bombardeig constant a fi de que adjudiquin obra pública sigui o no necessària per a la població. Amb exitosos resultats, utilitzant el suborn, el xantatge, l'amenaça i la pressió mediàtica sense cap escrúpol. (Amb el futbol i l'embrutiment televisiu, saben com manipular la població). Només així es pot explicar la febre soterradora i certes inconguències de casos més particulars com el d'alguns passos a nivell o d'altres (Incluint la recent notícia de la demanda de soterrament del tren a Balaguer).
Business is Business.
S'omplen la boca constantment de les exelències de l'empresa privada sobre la pública però tan si les coses van bé com si van maldades, tots a parar la mà del mateix lloc: de l'erari públic. Tot cercant, sempre, la posició d'avantatge.
Tampoc son "ningú"......


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3158
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 23/10/2009 12:33

Tan fàcil i senzill com no travessar un pas a nivell quan les barreres estan abaixades (o s'estan abaixant, o estan a punt d'abaixar)... No entenc la perillositat que alguns esgrimeixen. I m'he passat hores i hores en llocs com el PN de Figueres a la carretera de Roses, que col·lapsa tota la ciutat a l'estiu. O el PN de Salou, on no he vist ningú convertit en hamburguesa encara no sé perquè. Hi ha gent que te el vici d'incomplir sistemàticament les normes. Després hi ha accidents. I la culpa sempre és del tren que atropella al cotxe o al vianant. No del cotxe o vianant que ha travessat el PN amb les barreres a baix (o baixant).

Oi que a ningú no se li acut travessar l'av. Diagonal, la Gran Via de les Corts Catalanes o la Meridiana en hora punta amb el semàfor en vermell? doncs seria l'equivalent de travessar un PN amb les barreres abaixades.

N'estic tip. Els trens (habitualment) no surten de la via. No poden atropellar a ningú. Simplement, algú es posa a la via dins el camí del tren.

Em refereixo a coses com això:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R_CMGrcT-uo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/R_CMGrcT-uo&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/X5vjmGnnWio&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/X5vjmGnnWio&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 23/10/2009 14:48

genissimon ha escrit:Oi que a ningú no se li acut travessar l'av. Diagonal, la Gran Via de les Corts Catalanes o la Meridiana en hora punta amb el semàfor en vermell?
Jo ho he vist fer. I fins hi tot he vist gent creuant la Gran Via de Sabadell abans de la seva semaforització creuant-la a sac per enmig en plena hora punta on la velocitat dels cotxes és bastant superior al límit de 50 km/h.



Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Divendres 23/10/2009 15:12

Sky ha escrit:I no seria millor obrir un fil nou per parlar dels passos a nivell? És que les darreres pàgines són ja bastant "back to topic", si m'ho permeteu dir. :)
És que no son solament els passos a nivell, son els interessos creats que posen pals a les rodes al desenvolupament del transport ferroviari en particular i del país en general. :?


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Nen de Gràcia
N4
N4
Entrades: 61

Entrada Autor: Nen de Gràcia » Diumenge 18/06/2023 20:25

Poso aquest missatge aquí perquè el fil em sembla adequat tot i no haver rebut cap missatge en anys. Si n'hi ha algun de millor, podeu moure'l sense cap problema.

Estem a l'estació de Montcada i Reixac de l'R2 en festiu. Tres trens per hora i sentit, dels quals un és un R11 sense parade que passa a tota velocitat. La gent, enlloc d'entrar i sortir de les andanes pel pas inferior que ni tan sols disposa de barreres tarifàries, camina uns 100m per la vora de la via fins al pas a nivell més proper. Si està a l'andana direcció St. Celoni, això implica creuar la via 4 (desviada i amb poc trànsit). Entenc que el costum no canviarà entre setmana, quan hi ha més trens, però això és només una hipòtesi, no ho he arribat a veure. Despré passa el que passa i l'única solució és el soterrament :avall :martell1

Contrast total amb el tram Gernika - Bermeo d'Euskotren, en via única i dos trens per hora i sentit. Ple de passos a nivell sense barreres només per a vianants. A totes les estacions amb dues vies, on es produeixen els encreuaments, per a canviar d'andana s'han d'ateavessar les vies a nivell per un pas habilitat i flanquejat per cartells que diuen, més o menys, "Extremi la precaució i miri a banda i banda abans de creuar. Un tren en pot amagar un altre". Creieu que aquí servirien i haurien pogut evitar l'accident de Platja de Castelldefels o la gent no en faria ni cas?
En qualsevol cas, la gent d'Euskadi no vol soterrar res. De fet, ens van recomanar que l'agaféssim per les bomes vistes que oferia :plas :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 19/06/2023 4:07

A veure la situació de Montcada és molt estranya. Primer de tot, una falta de senyalització brutal. Segon, un potencial accés des de la Plaça Lluís Companys que no existeix oficialment. Tercer, incivisme. Quart, falta de manteniment i sensació d'abandonament. En lloc de deixar-ho tot net i fer les reformes necessàries, es vol soterrar. Amb el pressupost per soterrar això, si amb els mateixos diners es fes una alternativa com la construcció d'aquest accés "inexistent" que he dit, és que sobraria per deixar maca Montcada-Bifurcació també.



Nen de Gràcia
N4
N4
Entrades: 61

Entrada Autor: Nen de Gràcia » Dilluns 19/06/2023 13:49

L'accés que comentes ja existeix, el pas inferior que connecta les dues andanes i al que faig referència a la meva entrada també dona a ambdues bandes de la via. L'he fet servir per a sortir cap a aquella banda diverses vegades.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”