Dubte combinat LD+Rodalies

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Dubte combinat LD+Rodalies

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 12/09/2013 19:46

Amb el combinat LD+Rodalies, per exemple és pot agafar l'Euromed fins a Castelló, i d'allà agafar un Rodalies fins a València o inclùs més lluny amb un bitllet gratuït del combinat comprat a la mateixa Castelló, o s'ha d'anar a València sí o sí per ultilitzar el Rodalies amb el combinat?

I si pot semblar una tonteria, peró no es perd massa temps fent aixo i si és pot fer (que per aixó ho pregunto), es pot estalviar quasi 10 €.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 12/09/2013 20:22

El combinat de Rodalies ofereix un trajecte en origen i un en destí; sempre que l'origen i el destí estiguin dintre dels seus respectius nuclis de rodalia.
Ara també hi entra el Feve a Asturies, Santander, Cartagena y Bilbao

No hi ha límit de zones per al bitllet, i n'hi ha prou de posar a la màquina d'auto-venda el codi que figura al bitllet de LD per a tal efecte.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 12/09/2013 23:55

No hi ha cap problema en fer un Barcelona-València fent Barcelona-Castelló amb l'Euromed i d'allà continuar amb tren de rodalia.

De fet, jo he fet un Múrcia-Barcelona fent Rodalia+Euromed perquè per horari m'anava millor que no pas el Talgo directe, i de pas m'estalviava un Múrcia-Alacant amb un horrorós autobús substitutori.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”