Nova app d'Adif per smartphones i tauletes

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon

Us agrada la nova app d'Adif?

Sí, està molt bé, molt variada i molt completa.
4
50%
Està bé, però pot millorar
4
50%
No m'agrada gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 8
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Nova app d'Adif per smartphones i tauletes

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 31/01/2015 23:46

Adif ha presentat a Fitur 2015, la seva nova app per a smartphones i tauletes. Una app que permet saber entre altres, els propers trens a qualsevol estació, independentment del tipus de servei que presti. També t'indica dels retards i de la situació del tren, amb les hores de pas a cada parada, així també com la via per on para. A Trenpassió ho expliquem: http://trenpassio.weebly.com/notiacutec ... i-tauletes

Personalment jo ja la tinc descarregada al mòbil, i he de donar-los l'enhorabona (no gaire habitual a Adif, però s'ha de reconèixer que s'ho han currat) perqué aquesta aplicació és efectiva al 100%. Ho hem pogut comprovar a Viladecans i quan l'app indicava que faltaven 2 minuts per l'R2 a Vilanova, el tren havia arribat tal i com ho deia a l'app, així que la informació sobre els trens és la mateixa que s'indica als teleindicadors de les estacions.

Bravo per Adif, per un cop han fet les coses mínimament bé i els hi han fotut un "zasca" en tota regla a Renfe. :plas :plas

Us deixo l'enllaç per si la voleu descarregar-la (només per telèfons Android, properament estarà disponible per Apple): App Adif.
Renfe451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 04/02/2015 0:47, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 01/02/2015 11:41

Jo ja l'he descarregada. Està molt bé, sobretot la situació dels trens en temps real. Només li trobe una cosa a millorar: a algunes estacions no apareix la via dels pròxims trens (de ningun). Per la resta, un 10. :plas :ok


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 01/02/2015 11:50

fgc113 ha escrit:Jo ja l'he descarregada. Està molt bé, sobretot la situació dels trens en temps real. Només li trobe una cosa a millorar: a algunes estacions no apareix la via dels pròxims trens (de ningun). Per la resta, un 10. :plas :ok
Això teòricament passa ja que al no estar prou a prop de l'estació és com que no se li assigna via, això a Sants als teleindicadors ja passa, fins que el tren no està a uns 2-3 minuts a prop no et marca la via.

Però la app, un 10. Enhorabona.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 01/02/2015 12:10

albert28 ha escrit:Això teòricament passa ja que al no estar prou a prop de l'estació és com que no se li assigna via, això a Sants als teleindicadors ja passa, fins que el tren no està a uns 2-3 minuts a prop no et marca la via.

Però la app, un 10. Enhorabona.
No vull dir que no possa la via quan falta estona. Vull dir que a l'aplicació posa que en 1 minut va a sortir, però no hi diu la via.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/02/2015 18:57

A Alemanya, Suïssa, Holanda i altres països, quan fas consultes d'horaris a mesos vista, ja et diuen fins i tot la via. A Espanya, en canvi, "impossible".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Diumenge 01/02/2015 22:36

M'he descarregat l'app i força bé, ja que fins ara no s'informava de les hores reals d'arribades dels rodalies.
Ara, li trobo un inconvenient:
Dona les sortides del Rodalies i dels regionals per separat. Això a Rodalies de Barcelona està bé, ja que els usuaris de Rodalies no poden utilitzar els trens de Regionals. Però aquí, a les Rodalies de Tarragona, el servei es presta amb trens de rodalies i amb els de regionals. I el fet que en una pantalla surtin només els RT1 i/o RT2 i a l'altra la resta de regionals, quan pots agafar-los indistintament, confon bastant...
Crec que si tingués l'opció d'afegir o treure serveis, cadascú s'ho podria posar de la manera que millor els anés, Per exemple, algú que només volgués veure els rodalies, que només seleccione els rodalies, qui vulgui veure rodalies i regionals, marcar les dues opcions i que surtin aquests, qui vulgui llarga distància, el mateix.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 01/02/2015 23:14

Pla de Vilanoveta és també una estació fantasma a la app. Apareix la primera vegada que faig servir el cercador d'estacions més properes, però si la selecciono em diu que la aplicació només funciona amb "estacions gestionades per l'adif" i s'esvaeix permanentment de la llista. :?

D'altra banda no dóna informació dels trens de la línia de la Pobla a l'estació de Lleida.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 02/02/2015 21:13

Jo a vaig descarregar la mateixa tarda que es va estrenar. El que hi ha de moooolt positiu es que informa de qualsevol tren* i qualsevol dependència*
* Bé, existir en el sistema, el que no dona dades. Per exemple, surt Morrot, Can Tunis, ... De trens, surten tots també, fins i tot rodalies. Aquest també et dona la seva identificació, el número


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 03/02/2015 16:37

Un altre error: els Rodalies de Girona només s'indiquen en el tram Maçanet - Figueres/Portbou i els RT1 tarragonins no surten tots.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 03/02/2015 19:13

fgc113 ha escrit:Un altre error: els Rodalies de Girona només s'indiquen en el tram Maçanet - Figueres/Portbou i els RT1 tarragonins no surten tots.
El problema potser deriva que alguns (o quasi tots) son regionals passats a rodalies i viceversa, és a dir, visualment son Rodalies de Tarragona pe4ò per Adif son trens regionals



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dimarts 03/02/2015 20:28

fgc113 ha escrit:els RT1 tarragonins no surten tots.
A mi si que em surten tots, 8 en cada sentit ;) .



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 04/02/2015 0:48

Veient la varietat d'opinions que ha generat, he creat una enquesta per que valoreu la nova app. Evidentment, es pot votar il·limitadament.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 04/02/2015 13:22

L'únic inconvenient que trobo, es que aquesta aplicació no es pot descarregar en versions Android inferiors a la Ice Cream Sandwich (4.0), el meu telèfon no pot obtenir una versió superior a la 2.3.6, i no la puc descarregar.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 04/02/2015 13:51

UT440_132M ha escrit:L'únic inconvenient que trobo, es que aquesta aplicació no es pot descarregar en versions Android inferiors a la Ice Cream Sandwich (4.0), el meu telèfon no pot obtenir una versió superior a la 2.3.6, i no la puc descarregar.
:plas Jo tampoc la puc descarregar perquè tinc l'Android 2.3.6.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 04/02/2015 15:21

[off-topic]
Proveu Cyanogenmod. Heu de rootejar el mòbil i posteriorment, podeu instal·lar Cyanogenmod. Aquesta gent agafa el codi font del sistema Android i el distribueixen tal qual, sense, per exemple, el TouchWiz de Samsung. Amb Cyanogenmod podeu instal·lar fins a l'Android 4.4.4 (KitKat); properament estarà disponible l'Android 5.0 (Lollipop). Ara bé, heu de veure si el vostre mòbil és compatible (és a dir, si algú ha compilat una ROM de Cyanogen per al vostre mòbil).
[/off-topic]


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 30/07/2018 22:01

Han aparegut les estacions de mercaderies a l'app d'Adif (BCN-Morrot, BCN-Can Tunis, Martorell SEAT, etc.). :o Veurem d'aquí poc les circulacions de mercaderies?? :roll: :smile3


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 19/12/2019 17:26

Adif i Deimos (desenvolupador de l'app) han encetat una enquesta de cara a la nova versió de l'app:



Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”