Pujar a la Junfrau - Suïssa

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 606

Pujar a la Junfrau - Suïssa

Entrada Autor: xevi » Dijous 21/03/2019 11:12

Hola a tots!
La setmana del 17 al 24 d'agost viatjaré a Suïssa amb la família i voldriem pujar a la Junfrau, veig però que hi ha diferents alternatives, molta gent i és bastant car.
Sembla que des de Grindelwalk és una de les millors opcions, algú em pot donar consells de tot tipus?
Merci



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 21/03/2019 11:46

xevi ha escrit:Hola a tots!
La setmana del 17 al 24 d'agost viatjaré a Suïssa amb la família i voldriem pujar a la Junfrau, veig però que hi ha diferents alternatives, molta gent i és bastant car.
Sembla que des de Grindelwalk és una de les millors opcions, algú em pot donar consells de tot tipus?
Merci
Que jo recordi, només hi ha un accès, amb el Jungfraubahn, des de Kleine Scheidegg, a on pots arribar des de Grindelwald o des de Lauterbrunnen. El preu és prohibitiu, però amb el Swiss Pass hi teniu un bon descompte.

Un altre pic no massa llunyà (accessible també des de Lauterbrunnen) és el Schilthorn, amb un restaurant giratori a dalt. Va ser l'escenari de l'única pel·lícula de James Bond interpretada per George Lazenby. Arribar-hi era una gincama de trens, telefèrics i trenets captius, però a canvi hi ha el restaurant (nosaltres vam dinar un sol plat i no va resultar massa car), i per un raconet es pot veure el Montblanc, a banda de les muntanyes properes, entre elles l'Eiger i la Jugfrau. Crec recordar que tots els transports per pujar-hi anaven inclosos al Swiss Pass.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 21/03/2019 12:18

Yo hi vaig estar fa 10 anys. Vaig comprar el SwissPass mes el Jungfrau Pass.
Vaig estar una setmana Grindewald i vaig fer tots el trens, funiculars, i teleferic de la zona. Vaig a arribar a veure pero no viatjar amb un cremallera a vapor al Schynige Platte
Hi ha un pase setmanal per 210CHF i que pujar al Jungfrau nomes son 61CHF d'extra. Enlloc del 210CHF que val nomes pujar al Jungfrau.

Informacion Jungfrau Pass
https://www.jungfrau.ch/en-gb/jungfrau-travel-pass/

Curiosistat: Val el mateix el pase de 3 dies amb extra de pujar al JungFrau que nomes pujar al Jungfrau



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”