Trens diurns Barcelona - Saragossa 2008

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Trens diurns Barcelona - Saragossa 2008

Entrada Autor: jordidr » Dijous 16/07/2020 0:24

Bones

Vaig agafar un tren diurn de llarga distància per anar de Barcelona a Saragossa el juliol del 2008, recordo que era ben dora al mati i vaig tornar també amb un llarga distància al vespre. Algú podria dir-me quins trens d'aquestes característiques circulaven en aquell moment, amb quin material es feien i quines parades comercials tenien? Només recordo que vàrem passar pel tram Lleida - Monzó - Saragossa



Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dijous 16/07/2020 11:19

jordidr ha escrit:
Dijous 16/07/2020 0:24
Bones

Vaig agafar un tren diurn de llarga distància per anar de Barcelona a Saragossa el juliol del 2008, recordo que era ben dora al mati i vaig tornar també amb un llarga distància al vespre. Algú podria dir-me quins trens d'aquestes característiques circulaven en aquell moment, amb quin material es feien i quines parades comercials tenien? Només recordo que vàrem passar pel tram Lleida - Monzó - Saragossa
Crec que circulaven els Regionals Lleida - Saragossa i el Talgo 3 Miguel Unamuno Barcelona - Saragossa - Bilbao - Hendaia - Salamanca, ja que l'any 2008 es va posar en marxa la línia de AVE entre Barcelona - Madrid.


Imatge

Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 16/07/2020 17:44

Por Monzón solo se me ocurre el Miguel de Unamuno, con Talgo III, en sus últimos años de vida. Duró hasta 2009.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 16/07/2020 20:11

I el Talgo "Covadonga" (Barcelona-Gijón), amb Talgo IV en els seus darrers temps.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 16/07/2020 21:09

Sabrieu dir-me horaris i parades?



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 16/07/2020 23:46

Els últims a passar-se a LAV fins a Saragossa van ser Salamanca / Euskadi - BCN (Miguel de Unamuno) i Astúries / Galicia - BCN (Covadonga).

Cap a BCN el Covadonga passava passades les 20h (si baixava bé) per Lleida. Posa que arribés a Sants passades les 22h.

L'Unamuno baixava abans, tenia pas per Lleida a les 17 i poc i rar era el dia que no baixava amb mínim 20 minutets de retard.

Al matí recordo que l'Unamuno passava cap al nord per Lleida sobre el migdia, com a molt d'hora deuria sortir de BCN a les 10h. Del Covadonga no en tinc record.

Parar ho feien a Saragossa, Monzon, Lleida, Reus, Tarragona i Sants. Això comercialment, afegeix possibles creuaments amb mercaderies (via única de Reus a Saragossa) i avançar regionals si anava retardat.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 16/07/2020 23:49

Jo recordo que el vaig agafar força dora al matí



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”