Re: Corredor Mediterrani
Publicat: Dimarts 19/07/2022 23:32
A Constantí hi arribarà el 3r carril, per exemple, la Bayer ja fa temps que te la platja de vies preparada amb 3r carril pels 2 amples.
En un primer moment no.
I se suposa que la BASF construirà una terminal pròpia entre La Canonja i Vila-seca.
Diari de Girona, 8 de novembre de 2022 ha escrit: Llum verda a estendre l'ample europeu a la terminal de Vilamalla
El Ministeri i la Generalitat cofinançaran les obres i es preveu que els treballs s'enllesteixin el 2025
[...]
Nació digital, 15 de novembre de 2022 ha escrit: Ferrmed denuncia els «endarreriments i inversió de mínims» en el corredor mediterrani
El lobby ferroviari reclama a Brussel·les una inversió addicional de la UE de 108.000 milions d'euros i que es concentri en els llocs on es produeix el tràfic
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: Corredor mediterrani: pujaran les empreses al tren?
El Govern fia a les ajudes a transportistes i operadors ferroviaris l’impuls del projecte L’objectiu és que els ecoincentius públics ajudin a treure les mercaderies de la carretera
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: Euromed, el tren que va voler ser un AVE
El tren entre Barcelona i València triga mitja hora més que un comboi d’alta velocitat entre Barcelona i Madrid, malgrat que fa només la meitat del recorregut
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: La liberalització agreuja les diferències entre corredors
Les freqüències, la demanda i les ofertes entre Madrid i Barcelona creixen a un ritme més ràpid que la línia Barcelona-València
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: El corredor de mai acabar
[...]
CCMA-3/24, 17 de novembre de 2022 ha escrit: En quin punt es troba el corredor mediterrani, una infraestructura clau
Front comú d'empresaris i governs per completar el corredor, la via ferroviària d'ample europeu entre Algesires i el Pertús planejada fa dècades
[...]