Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Incendi al metro d'Estocolm

Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/05/2005 12:37

De El Periódico:
-------------------
Almenys nou ferits per un incendi en una estació del metro d'Estocolm

Estocolm. -- Nou persones han estat hospitalitzades després de patir problemes respiratoris a causa d'un incendi a l'estació de metro de Rinkeby, al nord-oest d'Estocolm.
El foc, que ha estat controlat una hora i mitja després, pot haver estat degut a un curtcircuit en un cable del metro, segons la policia, que també ha informat que una quantitat "indeterminada" de persones han anat pel seu propi peu a centres hospitalaris de la zona per ser ateses.

Gran fumera
Bombers, ambulàncies i serveis de rescat s'han desplaçat a l'estació per atendre els viatgers i saber si alguna persona ha quedat atrapada a l'estació.
El fum originat per l'incendi s'ha estès per tota l'estació i ha arribat a la plaça de Rinkeby, que ha hagut de ser acordonada per la policia, mentre que la línia de metro entre Rinkeby i Hjulsta ha quedat fora de servei



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 16/05/2005 12:43

Aquesta notícia em fa pensar en una cosa: la línia 2 té sortides d'emergència, però si mai em trobés en la necessitat de fer-les servir no sé ben bé com van. En particular, com s'obre la placa metàl·lica que hi ha a ras de terra? Estaria bé que TMB fes algun dia, pels veïns de la zona, una "visita guiada" a la sortida d'emergència per tal que els viatgers habituals de la parada que els hi cau més a prop de casa sàpiguen reaccionar correctament.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 17/05/2005 23:48

Hola,

Yo tengo mis más serias dudas sobre si ante una emergencia de incendio en un túnel, ya fuese de metro, cercanías, etc. estaríamos preparados para actuar aquí en BCN.

Yo he tenido la oportunidad de realizar simulacros con fuego real y encerrado en un espacio cerrado con el traje de bombero colocado, la máscara de oxígeno, la bottela a la espalda, manguera en mano, extintores, en fin, todo el equipo... y os aseguro que se pasa muy mal, no se ve nada, todo está negro y se llena de humo.

:(

Que nunca nos pase ná.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/05/2005 5:53

Fa 5 anys hi va haver un incendi a una escala mecànica de l'estació de Provença.

Aquest incendi en aquest element tan concret de l'estació, i que quasibé no va tenir repercussió a la premsa, on no es van produir danys materials llevat de l'escala mecànica ni personals llevat de la intoxicació parcial d'una agent de FGC, però on el fum es va extendre per tot el túnel urbà de FGC i també del metro va posar de manifest que en un túnel la millor cosa que es pot fer contra un incendi és evitar que es produeixi i posar tots els mitjans possibles de prevenció.

He estat a Estocolm i tot i que desconec ben bé on ha estat l'incendi puc dir que el seu metro té una gran part de la seva extensió a l'aire lliure la qual cosa disminueix les conseqüències d'un incendi.

Fets com aquest obliguen a replantejar la conveniència d'amagar i soterrar el tren i intentar fer-lo a l'aire lliure allà on sigui possible, que no fa tan lleig.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 18/05/2005 9:57

Potser el que cal és fer més sortides d'emergència i millors pous de ventilació.
Certament, que el fum d'un incendi de dimensions reduïdes com el de Provença s'estengués per tota la xarxa, el que posa de manifest és un molt deficient sistema d'evacuació de fums. Si les coses es fessin ben fetes, no caldria que ens preocupessim perquè puguin passar accidents greus.
El que passa és que ja sabem com es fan les coses normalment...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/05/2005 14:21

Si ens hem de posar en sistemes d'evacuació, crec que FGC s'endú la pitjor nota. Per exemple, no hi ha cap sortida d'emergència senyalitzada entre Provença i Plaça Catalunya (una sortida d'emergència no senyalitzada no és una sortida d'emergència vàlida); Sabadell Rambla té transformadors elèctrics a l'únic accés a l'estació; en cas d'incendi elèctric que impossibilités l'evacuació amb un tren la única sortida és recórrer tot el túnel fins a Sabadell Estació.

TMB ha fet bé amb la línia 2 equipant-la de sortides d'emergència, però moltes estacions antigues tenen un únic accés que en cas que quedi blocat resultarà en una desgràcia.

Llevat del problema que Renfe demana el bitllet a la sortida, cosa que retindria els primers moments d'una evacuació fins que les portes fossin inutilitzades, la majoria d'estacions subterrànies de Barcelona tenen dos accessos oberts. L'excepció és Clot Aragó, on el simple incendi d'una paperera per una burilla de la quantitat de gent que fuma pot convertir l'estació en un infern.

I només veurem la conveniència de no soterrar-ho tot quan passi un altre incident com el de Magòria de fa ja molts anys. Com sempre.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 18/05/2005 15:40

Què va passar a Magòria? És que jo no en sé res....

Lo del problema de Renfe, que té les estacions de BCN "tancades" també per a sortir-ne (has de passar per la barrera), em sembla que ells poden obrir-les totes en un moment. De fet, em sembla que l'any passat, l'11-M, a Atocha es devia obrir tot de cop per a poder sortir. Al fòrum de la PTP ja en vam parlar d'aquest tema, en concret sobre l'estació de Sants. Algú va dir que més que les barreres, seria més problemàtic el fet que cada andana (2 vies a cada andana) només té les dues escales mecàniques per sortir (molt estretes), a part de les escales normals i (relativament) amples.

I respecte a les estacions de metro TMB, em sembla que en les obres que fan a les estacions per adaptarles a cadires de rodes, cecs, ... també hi inclouen l'obertura d'un segon accés si només n'hi ha un.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 18/05/2005 16:42

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Yo tengo mis más serias dudas sobre si ante una emergencia de incendio en un túnel, ya fuese de metro, cercanías, etc. estaríamos preparados para actuar aquí en BCN.

Yo he tenido la oportunidad de realizar simulacros con fuego real y encerrado en un espacio cerrado con el traje de bombero colocado, la máscara de oxígeno, la bottela a la espalda, manguera en mano, extintores, en fin, todo el equipo... y os aseguro que se pasa muy mal, no se ve nada, todo está negro y se llena de humo.

:(

Que nunca nos pase ná.

Saludos,
Sergio
Totalmente de acuerdo, no se ve nada de nada, y además no se puede respirar. Sufrí un incendio en un parking.....y sin ser nada del otro mundo es terrorifico....



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/05/2005 20:11

A veure, pel que jo recordo que va explicar la companyia, l'extracció de fums no es va posar en marxa fins que es va sufocar l'incendi per extreure el fum, el que es va fer és senzillament desallotjar totes les estacions.

Perquè no es va posar en marxa abans? simplement perquè hagués agreujat el problema, cal pensar que és precisament el pas dels trens del metro el que va extendre el fum fins al vestíbul del metro.

Pel que fa a les sortides d'emergència, ara dic de memòria però a Sabadell-Rambla sí que hi ha una sortida d'emergència, a l'igual que a La Bonanova, sí que és cert i bastant greu que no n'hi hagi cap entre Plaça Catalunya i Provença essent un tram amb tantes circulacions.

Tenen també sortida d'emergència Sant Andreu de la Barca, Gornal Magòria i Plaça Espanya.
wefer ha escrit:Potser el que cal és fer més sortides d'emergència i millors pous de ventilació.
Certament, que el fum d'un incendi de dimensions reduïdes com el de Provença s'estengués per tota la xarxa, el que posa de manifest és un molt deficient sistema d'evacuació de fums. Si les coses es fessin ben fetes, no caldria que ens preocupessim perquè puguin passar accidents greus.
El que passa és que ja sabem com es fan les coses normalment...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimecres 18/05/2005 21:54

a la linia que en sagrada familia deberia ir al revés de como va :P si passa un incendi en un metro ja has begut oli, crec que els tunels son força estrets



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/05/2005 22:03

Si ho dius pel tema de les evacuacions, a mi un cop un responsable de metro em va dir que hi ha espai als laterals per evacuar als viatgers.
mix3 ha escrit:a la linia que en sagrada familia deberia ir al revés de como va :P si passa un incendi en un metro ja has begut oli, crec que els tunels son força estrets


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/05/2005 15:30

Josep: A menys que hagin fet la sortida d'emergència en els últims mesos (cosa que m'estranyaria doncs hi ha el projecte de fer-la nova emmarcat en l'ampliació de la línia), a Sabadell Rambla les úniques sortides són la principal i el túnel. En tot cas, aquesta tarda sortint de l'Autònoma m'hi passaré per confirmar-ho.

Albert: farà ja molts anys, no em facis dir una xifra, que entre Magòria i Plaça d'Espanya es va incendiar un tren en ple túnel. Ho recordo perquè ho comenta de tant en tant la meva àvia, de quan vivia per la carretera de la Bordeta, que de la calor que es va arribar a generar no s'hi podia estar a casa. Imagina't com deuria quedar la gent de dins del túnel. Ja preguntaré a l'àvia quan va ser, però compta 20-30 anys com a mínim.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 13/07/2005 9:37

De El Periódico de Catalunya
-----------------------
Almenys 150 morts en una col·lisió múltiple de trens al Pakistan

• Tres combois han xocat a l'estació de Ghotki i han causat, a més, un miler de ferits

Almenys 150 persones han mort i un miler han resultat ferides com a conseqüència de la col·lisió de tres trens abarrotats de passatgers a l'estació de Ghotki, al sud del Pakistan, en el pitjor accident ferroviari en la història d'aquest país.
"De moment hi ha al voltant de 150 morts",ha indicat Nazir Ahmad, superintendent provincial dels ferrocarrils del Pakistan. Per la seva part, la cadena de televisió pública pakistanesa PTV, citant fonts policials, ha assenyalat que la xifra de víctimes mortals podria arribar a superar les 200, encara que fins ara s'han confirmat oficialment 120 morts.
Zulfikar Ali, de l'organització d'assistència local Edhi, ha afirmat que hi ha uns 1.000 ferits i que ja han recuperat 104 cadàvers, però que es tem que la xifra de morts s'acosti als 300 perquè encara hi ha moltes persones atrapades als trens.

Possible error humà
Molts cadàvers estan escampats a l'estació accidentada i almenys 13 vagons dels trens han quedat destruïts. El succés s'ha produït a les quatre de la matinada (hora local) a Sarhad, una estació de la província de Sindh, al sud del país, quan molts dels passatgers dels trens estaven adormits.
A la via hi havia el Quetta Express, procedent de la ciutat de Lahaur, segons sembla avariat, quan el Karachi Express, un tren nocturn que es dirigia a Karachi, ha xocat contra el primer. Quan els passatgers havien començat a sortir dels vagons accidentats, un altre tren, el Tezgam Express, que venia de Karachi, ha col·lisionat contra els vagons que havien descarrilat del Quetta Express i el Karachi Express, fet que ha augmentat la gravetat del succés.
Els mitjans locals especulen que l'accident sembla haver estat causat per un error humà del conductor del segon tren, que ha confós els senyals a l'arribar a l'estació, o bé del controlador de les vies, que no li ha indicat la direcció correcta.

Trànsit suspès
El trànsit ferroviari entre les províncies del Panjab i Sindh ha quedat suspès fins que es retirin els trens accidentats de les vies, i el president del Pakistan, general Pervez Musharraf, ha ordenat una investigació del succés, a més d'expressar el condol a les víctimes.
En les tasques de rescat hi participen efectius de l'Exèrcit, helicòpters arribats des de Karachi i equips enviats des de la zona veïna de Multan. Tots ells s'estan ocupant de retirar els cadàvers i traslladar els ferits a hospitals pròxims en ambulàncies i cotxes.
Aquest ha estat l'accident de trens més greu que es recorda al Pakistan, on el sistema ferroviari és bastant antiquat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 15/08/2005 12:34

De La Vanguardia:
----------------------------
Un tren Intercity descarrila en la estación central de Amsterdam sin ocasionar heridos

Amsterdam. (EFE).- Un tren Intercity descarriló hoy, lunes, en la estación central de Amsterdam sin ocasionar heridos pero los daños causados han dejado sin servicio la estación, informó ProRail, encargada del tráfico ferroviario en Holanda.

El tren, que realizaba la línea de Maastrich (sur) a Haarlem (noroeste), salía de la estación central de Amsterdam poco después de las 09.00 horas (07.00 GMT) cuando sus dos últimos vagones descarrilaron, así como una locomotora de arrastre que iba detrás, indicó a EFE un portavoz de ProRail Marcel Van de Craats. El descarrilamiento no produjo heridos pero uno de los vagones afectados causó importantes daños en la catenaria, lo que produjo un corte de energía que obligó a suspender el servicio de trenes en la estación.

Van de Craats señaló que está previsto que al mediodía el tráfico se reanude desde la estación central de Amsterdam hacia el este de Holanda, mientras que las líneas al norte y oeste no comenzarán seguramente hasta mañana, entre ellas la que une con el aeropuerto internacional de Schipoll, pues «los daños son importantes».



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 26/09/2005 10:34

EL PERIODICO DE CATALUNYA
-------------------------------------

• El xoc es va produir ahir a la nit durant les tasques de maniobra d'acoblament dels dos ferrocarrils nocturns que es dirigien a Barcelona procedents de Gijón i de Salamanca i que havien de formar un sol comboi

La col·lisió de dos trens que cobrien la ruta Gijón-Barcelona i Salamanca-Barcelona i que havien d'acoblar-se a l'estació de Renfe de Palència ha causat aquesta nit almenys 40 ferits lleus, han informat fonts de la Junta de Castella i Lleó i la companyia ferroviària.

Els fets van passar a les 23.03 hores durant la maniobra per acoblar els dos trens estrella nocturns, que habitualment es fa a l'estació ferroviària de Palència per unir-los en un sol comboi.

Fonts de Renfe han informat que durant la maniobra d'acoblament dels dos trens hi va haver un xoc, i això va originar que alguns dels dos centenars de viatgers que anaven en els dos trens patissin caigudes, talls i cops.

La majoria dels passatgers afectats presentaven esquinços als turmells i els canells; així com talls al cap i a les extremitats, i cops, com a conseqüència de caigudes als passadissos dels vagons o des de les lliteres.

Els ferits van ser atesos a l'andana i a la sala d'espera de l'estació per personal sanitari del Servei 112 i del Servei de Salut de Castella i Lleó.

Almenys 20 dels afectats van ser traslladats en ambulància al centre hospitalari palentí perquè fossin atesos per cops que semblaven tenir més gravetat, i sotmetre'ls a radiografies o sutures de ferides.

Cinc viatgers van ser ingressats a la unitat d'observació, encara que el seu estat no revesteix gravetat i seran donats d'alta en les pròximes hores, segons fonts sanitàries.

Renfe també va informar que el tren, un cop acoblats els vagons procedents de Salamanca i de Gijón, va prosseguir la seva marxa a les 0.50 hores amb destí a Barcelona, encara que la companyia ferroviària va llogar un autocar per facilitar el viatge als últims ferits que estaven sent atesos en aquell moment.

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... 2&h=050926
http://www.telenoticies.com/noticia/not191727918.htm


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 28/11/2005 10:25

De l'AVUI:
------------------------------
Mor atropellat pel Talgo mentre feia 'botellón'

Redacció

Un nen de 12 anys va morir atropellat per un Talgo, la nit de dissabte a Oriola, mentre feia botellón amb un grup d'amics. Un dels menors que l'acompanyaven va explicar ahir que habitualment es reunien en aquesta zona, on està prohibit el pas de vianants, per, a més de beure, fer jocs temeraris a la via del tren.

Dissabte a la nit, però, la mort del nen va ser fruit d'un accident. Segons sembla, mentre travessaven les vies es va quedar despenjat del grup d'amics i va ser atropellat pel Talgo que fa el trajecte entre Barcelona i Llorca. El pas del comboi per la capital del Baix Segura es va produir al voltant d'un quart de deu de la nit.

Fonts policials van concretar que el menor anava parlant amb dos amics més i no es va adonar de l'arribada del tren. No obstant, les causes concretes es coneixeran al llarg del dia d'avui quan els investigadors prenguin declaració als amics de la víctima, que després de la mort van quedar "molt afectats".

Un veí va comentar després de l'accident que és habitual veure moviment de joves pel pas on es va produir el sinistre: hi ha una tanca que evita l'accés a la via sense aconseguir-ho perquè està foradada. A més, segons un amic de la víctima, de vegades els menors arriben a estirar-se damunt la via del tren o a amagar-se en una canonada situada a sota "per veure com tremola tot". Enguany, almenys 25 persones han mort atropellades per un tren.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 29/11/2005 10:12

El de l'AVUI ha escrit:Mor atropellat pel Talgo mentre feia 'botellón'
:fuig


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/03/2006 10:03

De el Periódico:
--------------------------
El fort vent talla el trànsit de trens i afecta 1.000 usuaris

• Una avaria en una catenària va paralitzar l'AVE de Madrid a BCN més de 4 hores
• Les ràfegues van ser de 193 km/h a Portbou i a Lleida un esquiador va desaparèixer


CRISTINA BUESA
GIRONA

El fort vent que ahir va afectar la península va provocar una avaria en una catenària de la línia de tren d'alta velocitat entre Barcelona i Madrid que va deixar immobilitzats uns 1.000 passatgers. Alguns van estar tancats als vagons fins a sis hores, mentre altres feien part del trajecte per carretera. Les fortes ràfegues van causar nombrosos problemes a Girona i la mort d'una dona a Madrid, mentre que al Pirineu de Lleida va desaparèixer un excursionista sepultat per una allau.
Un cop d'aire de 120 quilòmetres per hora entre els municipis de Ricla i Plasencia de Jalón, a Saragossa, va provocar que un pantògraf del tren Altaria, la barra que connecta el tren amb la línia de tensió, s'enredés amb el fil de l'electrificació i el trenqués, cosa que va provocar la desconnexió de la xarxa. L'avaria va afectar aquest tren, que cobria el trajecte entre Madrid i Barcelona, i un altre que anava en sentit contrari. Una portaveu de l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) va explicar que l'avaria es va produir al voltant de les 13 hores, cosa que va obligar a interrompre completament el trànsit fins a les 17.20 hores. A més, quatre trens més d'alta velocitat del trajecte Lleida-Madrid van patir retards de més d'una hora, segons Renfe, que va reconèixer que hi havia més de 1.000 afectats. El vent va provocar també el descarrilament de trens a Sant Isidre (Alacant) i Sogorb (Castelló).



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 06/03/2006 18:29

30 ferits a Oviedo al descarrilar un tren de rodalies després de xocar amb un esllavissament.

efe

Oviedo. -- Trenta persones han rebut assistència mèdica després del descarrilament d'un tren de Ferrocarrils de Via Estreta (FEVE) als voltants de l'estació de Santa María de Grado, a Astúries, produït per l'impacte del comboi contra una gran esllavissada de terra i roques que havia caigut sobre la via, ha informat la companyia ferroviària.

A bord del tren viatjaven 36 passatgers, 30 dels quals han rebut assistència mèdica al llarg del matí a l'Hospital Central d'Astúries (HCA), a Oviedo, segons han indicat fonts sanitàries.

La majoria dels contusionats han rebut l'alta mèdica després de ser atesos, encara que dos seguiran ingressats a l'Hospital, un per ser intervingut d'un aixecament de pell a la cara i el crani, i l'altre, l'interventor del tren, estarà 24 hores en observació ja que presenta una commoció cerebral.

Conseqüència del temporal

Segons un portaveu de FEVE, l'impacte amb les roques --una esllavissada que l'empresa atribueix al temporal que ha afectat la zona durant el cap de setmana-- ha fet que dues de les tres unitats del comboi quedessin mig bolcades sobre la via.

El tren havia sortit a les 6.30 hores de l'estació de Pravia i cobria el primer servei del dia entre aquesta localitat i Oviedo, i circulava per una zona amb boira. El portaveu de FEVE ha dit que no podia precisar la velocitat a què circulava el comboi, i que el conductor havia activat el fre per intentar evitar xocar amb les roques.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 10/04/2006 9:44

Dos muertos y dos heridos en un choque entre dos vagones del Metro de Madrid
Madrid. (EFE).- Dos personas murieron y otras dos resultaron heridas esta madrugada como consecuencia de un choque entre dos vagones del Metro de Madrid, que no trasladaban viajeros sino carga, en las vías de la estación Puerta del Angel, de la línea 6. Según informaron fuentes de Emergencias-Madrid, el accidente se produjo a las tres de la madrugada como consecuencia de un choque por causas que están intentando determinar.

Los fallecidos son dos hombres de 51 y 57 años, mientras que otro de 42 años está herido de carácter moderado, con contusión torácica, dos heridas en el cuero cabelludo y diversas contusiones en las piernas, y un cuarto, de 57 años, recibió asistencia psicológica.


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”