Escurçament de l'Estrella Costa Brava

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23727
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Regla de tres

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/06/2008 23:39

aarongilp ha escrit:Si se'm permet dir-ho...alguns partits, amb ERC davant, l'han liat els diversos cops que Renfe ha fet intentones de treure'l del mig. Per tant, "per estar bé amb tothom" és millor mantenir-lo. Ara bé, els hi és igual en quines condicions mentre cada nit surti de Portbou i de Madrid. Per això Renfe està "rizando el rizo" amb el maltractament a aquest tren i els seus usuaris.
Si realment es volen prendre seriosament això del transport públic decent, a aquests mateixos partits se'ls gira molta feina, tant per bramar (quan són oposició) com per sirgar (quan governen).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 21/06/2008 23:41

Ja se sap..."perro ladrador poco mordedor". Cridar en saben, però fer, no faran pas res.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Inspecció Oficiosa
N3
N3
Entrades: 31

Entrada Autor: Inspecció Oficiosa » Divendres 25/07/2008 21:59

Fins a nou avís, la circulació del tren Estrella Costa Brava queda suspesa entre les estacions de Barcelona Sants i Portbou.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 25/07/2008 22:23

Això diuen a Can Tranvia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 26/07/2008 10:49

De Granollers a Portbou és on el tren tenia menys demanda, exceptuant alguns pics puntuals. Quan tornava de Madrid cap a Caldes de Malavella sempre m'esperava a que el tren sortís de Barcelona y així tenia gairebé tota la cafeteria per a mi i més d'una hora per esmorzar i dutxar-me, perquè a Barcelona el tren quedava pràcticament buit, i si encara hi quedava algun despitat era gairebé segur que baixava a Granollers. De Granollers en amunt erem poquíssims viatgers.

No m'extranya que hagin escurçat el recorregut del tren. No m'agrada, però no m'extranya. El que ja no te sentit és que se'n digui "Costa Brava". Si de cas, que en diguin "Costa Canfanguera" :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 26/07/2008 12:08

awe ha escrit:De Granollers a Portbou és on el tren tenia menys demanda, exceptuant alguns pics puntuals. Quan tornava de Madrid cap a Caldes de Malavella sempre m'esperava a que el tren sortís de Barcelona y així tenia gairebé tota la cafeteria per a mi i més d'una hora per esmorzar i dutxar-me, perquè a Barcelona el tren quedava pràcticament buit, i si encara hi quedava algun despitat era gairebé segur que baixava a Granollers. De Granollers en amunt erem poquíssims viatgers.

No m'extranya que hagin escurçat el recorregut del tren. No m'agrada, però no m'extranya. El que ja no te sentit és que se'n digui "Costa Brava". Si de cas, que en diguin "Costa Canfanguera" :)
Totes les vegades que l'he agafat de Madrid cap aquí he baixat més enllà de Barcelona, i si bé en el conjunt del tren erem poca gent (parlo de quan duia entre 6 i 10 cotxes, a la seva bona època), a Girona havíem baixat tranquilament 30-40 persones. Baixant cap a BCN, recordo aver-hi vist pujar també força gent, però molt puntualment i sobretot els divendres i els diumenges.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 26/07/2008 13:23

Caram, doncs mira que la meva experiència és la contrària, tot i que jo no l'he agafat mai ni en cap de setmana ni en "zona d'influència" de cap de setmana, només entre setmana per motius de feina. Com que jo baixava a Caldes no puc saber quanta gent baixava a Girona atès que no hi arrivaba, però el tren quedava molt buit més enllà de Barcelona, i gairebé buit del tot més enllà de Granollers.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 26/07/2008 15:00

Amb el que he dit no vull negar que realment es notava una inmensa devallada de l'ocupació al arribar a Barcelona. De fet, sempre m'ha donat la sensació d'anar sol al cotxe que m'ha tocat, però al baixar ha baixat relativament força gent.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 27/07/2008 14:26

Divendres passat vaig anar a utilitzar el bitllet que vaig comprar a Font-Romeu per l'Estrella Costa Brava (veure http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=120 ).
La meva sorpresa va ser al arribar a Granollers-Centre i veure que el tren no sortia als monitors. Vaig anar a demanar al factor de taquilles que m'obris la barrera tarifària i ell em va dir que el tren ja no circulava entre Portbou i Barcelona. Les alternatives que em donaven era viatjar en el rodalies o en el Catalan Talgo ( Talgo III ) de Granollers-Centre a Sant Andreu Comtal i allà fer transbord a l'Estrella fins a Sants. Finalment vaig optar perquè em paréssin el Catalan Talgo a Granollers (que no hi té parada) i també a Sant Andreu Comtal (que tampoc hi té parada).
Tota la gent que venia de la línia de Portbou va ser enviada al Catalan Talgo i va fer transbord a l'Estrella a Sant Andreu Comtal .
Una experiència molt divertida.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 28/07/2008 22:46

Pere ha escrit:Tota la gent que venia de la línia de Portbou va ser enviada al Catalan Talgo i va fer transbord a l'Estrella a Sant Andreu Comtal .
Donat el meu lloc de treball, puc constatar que no sempre és així. Diumenge van passar dues persones per Barcelona-Clot Aragó a intentar reclamar la diferència de preu donat que no circulava l'estrella les van enviar a un tren regional, aquestes persones van fer el trajecte Figueres-Barcelona.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 02/08/2008 15:50

[mode irònic]
Però no es pot negar que fer que t'aturin un tren internacional a un lloc on no hi para, expressament per que et recullin a tu, i tornar a fer que s'aturi a un altre lloc on no hi te parada només que per deixar-te baixar, ha de ser un gustasso que ni el de l'anunci del Media Markt. :riure
[fi de mode irònic]



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 02/08/2008 21:20

Us comunico que almenys ahir i avui l'Estrella Costa Brava ha circulat des de / fins a Portbou.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 18:17

Ja era hora, encara que sóc pessimista, segurament ho hauran fet perquè és època de platges :| .



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/08/2008 18:45

Almenys ahir es va tornar a quedar a Barcelona.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 18:51

No, si ja ho deia jo...



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 04/08/2008 23:38

Em sembla a mi que fins que no hagi circulat no sabrem on es queda, ara és indignant copm la RENFE fa el que li dona la gana, jugant amb els passatgers d'aquesta manera


Salutacions,

Oriol

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 06/08/2008 12:47

Ni que ho diguis, almenys ahir, per sort, el Costa Brava funcionava en tot el seu recorregut, encara que, quan el vaig veure estacionat a Portbou, dos dels cotxes tenien graffits als bogies, realment indignant, un tren de llarg recorregut amb graffits >:( .



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 12/08/2008 10:16

orig440 ha escrit:Ni que ho diguis, almenys ahir, per sort, el Costa Brava funcionava en tot el seu recorregut, encara que, quan el vaig veure estacionat a Portbou, dos dels cotxes tenien graffits als bogies, realment indignant, un tren de llarg recorregut amb graffits >:( .
Probablement el graffiti estigués a tot el vagó, però com és de LD es devien espavilar a netejar-lo, oblidant-se o sense fer els bogies


Salutacions,

Oriol

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 17:31

Sí, però en canvi ni als talgo ni els AVE he vist graffits en ninguna part del tren o vagó, és d'això del que em queixo :| .
Au revoir :hola .



Cervià
N2
N2
Entrades: 12
Ubicació: Cervià de Ter - Girona

Entrada Autor: Cervià » Diumenge 31/08/2008 0:36

El dissabte 30 d'agost he vist l'Estrella Costa Brava a Flaçà, direcció Barcelona. Per tant suposo que venia de Portbou.
Avui diumenge miraré de caçar-lo, fotogràficament parlant, el que va direcció Portbou.


Miquel Bodro

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”