Escurçament de l'Estrella Costa Brava

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dimarts 18/12/2007 16:57

Aquest migdia la R2 sud anava fatal... Per què? Doncs perquè la via 9 de Sants estava ocupada per un CEX cap a Figueres que ha sortit amb 20 minuts de retard (el de les 14.25).

Com que la tercera via de Bellvitge està inoperativa, els combois buits han de fer temps a Sants en comptes de fer inversió de marxa a Bellvitge i per tant resten capacitat a l'estació barcelonina.

Conclusió: Si els Regionals fossin passants això no passaria.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 18/12/2007 21:02

El Costa Brava avui l'he caçat a Caldes de Malavella, tal com podeu veure al bloc de trenscat. ;)

http://trenscatbloc.blogspot.com/



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 19/12/2007 0:31

Caram caram, avui al meu poble hi ha hagut dos fotracateros...:D Jo el costa l'he vist a la nit i, la veritat, m'he alegrat molt de veure'l.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 19/12/2007 13:44

Jo també el vaig veure al seu pas per Granollers. Ja penjaré fotos que hi fet ultimament. El d'ahir, el Costa Brava anava amb la 252, i una 269 (imagino que arrossegada per la mateixa 252).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 18:16

Túnels del Garraf ha escrit:Aquest migdia la R2 sud anava fatal... Per què? Doncs perquè la via 9 de Sants estava ocupada per un CEX cap a Figueres que ha sortit amb 20 minuts de retard (el de les 14.25).

Com que la tercera via de Bellvitge està inoperativa, els combois buits han de fer temps a Sants en comptes de fer inversió de marxa a Bellvitge i per tant resten capacitat a l'estació barcelonina.

Conclusió: Si els Regionals fossin passants això no passaria.
El problema que hi ha amb els regionals passants és que si un enganxa un retard important (cosa que tampoc és tan estranya), de retruc afecta també a la seva perllongació per l'altre costat. En el cas dels dos regionals passants procedents de Girona, per evitar-ho tenen un coixí important a Sant Andreu Comtal que se suma als no pocs minuts que se'ns han anat afegint els últims anys. Jo he agafat un d'aquests passants i m'ha tocat perdre 10 minuts a SAC per complir l'horari, volent jo baixar al Clot.

Sigui com sigui, això ara està resolt estacionant els regionals al Prat de Llobregat, traslladant d'aquesta forma els retards als regionals que ara ja sí que no surten de Sants a la seva hora ni de casualitat.

Edito: Als nous horaris murals de l'estació de Girona no consta cap restricció per al Costa Brava de l'estil "Circula fins al dia tal". No sé si això és bona senyal o que, simplement, es farà una nova versió d'aquests horaris murals quan se'l carreguin, sigui quan sigui.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 05/01/2008 18:29

ahir al matí el vaig enxampar (després d'esperar 1h gràcies a les catenaries bellvitgianes), vaig veure passar el Catalan Talgo i poc després i a no gaire velocitat va passar el Costa xino xano i el vaig poder enxampar amb algo més de llum (9:10h)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 06/01/2008 5:06

entfe001 ha escrit:El problema que hi ha amb els regionals passants és que si un enganxa un retard important (cosa que tampoc és tan estranya), de retruc afecta també a la seva perllongació per l'altre costat. En el cas dels dos regionals passants procedents de Girona, per evitar-ho tenen un coixí important a Sant Andreu Comtal que se suma als no pocs minuts que se'ns han anat afegint els últims anys. Jo he agafat un d'aquests passants i m'ha tocat perdre 10 minuts a SAC per complir l'horari, volent jo baixar al Clot.
Aquest problema, només se soluciona d'una manera: fent circular el tren a la seva hora.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/01/2008 13:25

Jordi Freixas ha escrit:Aquest problema, només se soluciona d'una manera: fent circular el tren a la seva hora.
És el comentari més lúcid que recordo haver llegit en els últims temps.

:idea: :cali :sorpresa


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Inspecció Oficiosa
N3
N3
Entrades: 31

Entrada Autor: Inspecció Oficiosa » Divendres 15/02/2008 17:07

El Costa Brava serà l'únic Estrella que sobreviurà a l'AVE.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 15/02/2008 17:17

Inspecció Oficiosa ha escrit:El Costa Brava serà l'únic Estrella que sobreviurà a l'AVE.
N'estas segur? Jo no ho tinc tant clar, la veritat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Divendres 15/02/2008 18:08

En un anterior comentari que no s'he si s'ha publicat, comentava que als horaris de la web de Renfe queda clar que se l'han carregat. Dimarts 19 circula, peroò dimecres 20 ja no!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 15/02/2008 18:08

Segons es diu en aquest altre fil, té data de caducitat, i imminent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 16/02/2008 13:25

Imatge

Aquest article el van publicar ahir al 20 minutos. Vostaltres direu, jo no sé a qui creure'm. :D



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dissabte 16/02/2008 13:35

Pere, en altre comentari ja ho he dit: La web de Renfe en els últims dos dies ha eliminat, i a tornat a incloure, al Costa Brava en els horaris.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 16/02/2008 13:41

Ara es posible comprar bitllets pels Costa Brava fins el 30/3. Ara web ja esta a la venta, i sembla que no esta bloquejat. Ahira nomes ho estaven fins el 19/2.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 16/02/2008 16:51

Menys mal ! Jo ja pensava que li podiem dir adeu !



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 24/02/2008 11:40

Puc confirmar que anit el Costa Brava Portbou - Madrid circulà: me'l creuí quan pujava cap a Girona.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/02/2008 14:27

Mirant per anar a Zaragoza amb la xicota, ens sortia A LA MEITAT DE PREU anar en turista Talgo que en turista AVE...Lògicament, optarem per l'opció més econòmica, encara que trigui el doble de temps (no tinc pressa). :P

No es pot eliminar la opció convencional ja que dóna servei a zones on no es faria una estació d'alta velocitat. Però ja veurem... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 07/04/2008 10:08

diarimés reus 7-4-2008

L'Ajuntament de Reus demanarà a Renfe que conservi el tren Costa Brava

El ple de l'Ajuntament de Reus va aprovar aquest divendres, per unanimitat, una moció del grup municipal del PPC per sol.licitar a Renfe que mantingui el tren de llarg recorregut Costa Brava, amb l'objectiu de preservar les "relacions comercials ferroviàries entre Catalunya i el centre d'Espanya". Els populars consideren necessari conservar aquesta línia "de cost més baix per a l'usuari" davant la possibilitat, segons diuen, que desaparegui arran de la implantació de l'AVE.

L'acord serà comunicat tant al Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona com a "altres ciutats que poden veure's afectades per l'eliminació d'aquest tren", com són, segons van indicar, Figueres, Girona, o Tarragona, entre d'altres. / ACN



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/04/2008 10:22

Jordi Sugranyes ha escrit:L'acord serà comunicat tant al Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona com a "altres ciutats que poden veure's afectades per l'eliminació d'aquest tren", com són, segons van indicar, Figueres, Girona, o Tarragona, entre d'altres.
Home, Figueres igualment està condemnada a quedar-se sense cap tren a mig termini. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”