Escurçament de l'Estrella Costa Brava

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Re: Escurçament de l'Estrella Costa Brava

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 01/06/2008 10:25

També van dir que Renfe la intenció la tenia perquè l'ocupació no arribava al 20%...clar, si no es pot reservar quasi quasi amb més de 2 setmanes d'antelació (en alguns casos, no es pot reservar fins al mateix dia). Per una vegada, parafrasejant l'il·lustre company EUKibo, "la renfe fa fàstic".


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/06/2008 23:31

aarongilp ha escrit:També van dir que Renfe la intenció la tenia perquè l'ocupació no arribava al 20%...
Per la mateixa regla de tres, als Avant de Lleida no haurien de quedar ni tres telediaris...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 02/06/2008 16:39

Els Avants de lleida duen una ocupació mitjana d'un 40%, vaig llegir no sé on. Igualment, és un servei que no fa ni un mes i mig que hi és, durant el qual la demanda va augmentant, així que no és comparable.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/06/2008 19:28

aarongilp ha escrit:Els Avants de lleida duen una ocupació mitjana d'un 40%, vaig llegir no sé on. Igualment, és un servei que no fa ni un mes i mig que hi és, durant el qual la demanda va augmentant, així que no és comparable.
De la notícia publicada en aquest missatge es desprèn que en un mes han utilitzat l'Avant (en qualsevol trajecte) una mica més de 30.000 persones. A raó de 10 trens per dia, surt una mitjana de cent passatgers per tren. Ara no en conec la capacitat exacta, però deu ser força més de 500 passatgers. I tot i així, suposant que fos aquesta la xifra correcta, tindríem una ocupació mitjana del 20%.

Uns sí, i els altres no?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 03/06/2008 13:11

Torno a repetir que un 20% en un servei nou no és preocupant. Ho seria si aquest 20% fos al any de funcionament. I el problema d'aquest 20% són els horaris, no el servei en sí. En el cas del Costa Brava, a Renfe simplement no l'hi interessa i aplica estrategies guarres per reduir l'ocupació del tren, que ara de mitja està en aquest 20%. Com dic, no són comparables.

Edito: La capacitat d'un Avant és de 250 places més o menys, no pas 500. Ara busco la capacitat exacta però de ser així ja tenim un 40 percent d'ocupació en un mes. Ja no és el mateix, eh :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

davida  
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 03/06/2008 14:06

Los Avant Barcelona Lleida han sido 35000 viajeros en 1 un mes
La Mañana.
Con 12 trenes diarios (10 los fines de semana)
Por tanto sale a 97,22 personas por tren. Por tanto es una ocupación de 41%. Nada mal para ser el primer mes.
Si contamos la última semana son 9000 pasejeros en 80 trenes, salen 112 personas por tren, casi el 50% de las 237 plazas de un 104.
Y un hecho muy predecible el 75% de los pasajeros han sido Barcelona Lleida, solo un 18% han hecho el camp de Tarragona Barcelona.
Llegar al 50% a las 4 semanas de un nuevo servicio, es empezar con muy buen pie.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 05/06/2008 10:12

Aquest matí ja ha passat per Girona.



Pere Jorba Subirana
N3
N3
Entrades: 38

Entrada Autor: Pere Jorba Subirana » Divendres 06/06/2008 21:30

Avui, al reportatge d' "El Periódico" titulat "El govern central i l'oposició s'enfronten pels preus de l'AVE", es parla també que, responent a preguntes de Joan Herrera, la ministra Álvarez va afirmar: "No només no se suprimirà, sinó que es potenciarà aquest servei nocturn amb la substitució per un tren més modern."


Pere V.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/06/2008 23:02

Paraula de polític. :|


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 06/06/2008 23:11

Ni partiá' ni doblá'!!!!!!!!! Acortá'!!!!!!! xD


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Dissabte 14/06/2008 20:58

Hola,

Ahir vaig veure un cartell enganxat al vidre de la taquilla de l'estació de Girona anunciant que l'Estrella Costa Brava circula diari fins el 30 de juny. Després vés a saber....



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 16/06/2008 19:12

A la nova edició dels horaris murals ja no surt el Costa Brava.

Temo que aquesta sigui la definitiva.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 16/06/2008 21:53

Mira-ho pel cantó bo...ADIF té circulant un tren que ni tan sols sap que circula perquè, de circular, l'hauria de reflexar als horaris. Això vol dir que són burros :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dijous 19/06/2008 0:55

Hace cosa de 1 semana, la chica que está en la taquilla de la estación de Flaçà me dijo que si se suprimirá definitivamente el Costa Brava el día 30 de junio.
Curioso el hecho de que al preguntarle sobre lo que ponia el cartel (que por cierto está en muchas estaciones más), lo primero que me dijo fue, si ya era hora !!
Le pregunté el por qué y me dijo que tenia muchos problemas con los usuários que pretendian comprarse billete para este tren en Flaçà ya que desde dicha estación ella no podia proceder a la reserva de asiento (cosa que no entiendo en el año 2008) y que la gente siempre se enfadaba y la pobre tenia que aguantarlo todo, dar la cara por una empresa que todos sabemos no se lo merece, pero bueno, que os voy a contar.



davida  
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 19/06/2008 1:04

Si a l'estació de Flaça no li venen el bitllet, es pot pujar al tren i comprar al revisor.
Un dia que anava en el Costa Brava el interventor em va dir que en 1 sola nit havia venut mes de 300€ en bitllets. O sigui que es habitual pujar sense bitllet malgrat ser reserva obligatoria.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 19/06/2008 9:02

La venda per aquest tren és ara fins el 31 d'agost.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 19/06/2008 9:08

La història del Costa Brava sembla la d'una bona obra de teatre: prorrogat (contínuament) per èxit de públic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 21/06/2008 21:34

Ès la baralla de Renfe contra Foment. Renfe no el vol ni en pintura, i Foment el vol per raons polítiques. Com que qui mana, en última instància, és Foment, Renfe manté l'agonia del tren amb respiració artificial, i passa olímpicament de fer el mínim esforç per que la gent compri bitllets.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 21/06/2008 21:38

awe ha escrit:Ès la baralla de Renfe contra Foment. Renfe no el vol ni en pintura, i Foment el vol per raons polítiques. Com que qui mana, en última instància, és Foment, Renfe manté l'agonia del tren amb respiració artificial, i passa olímpicament de fer el mínim esforç per que la gent compri bitllets.
Per quines raons polítiques foment el vol mantenir?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 21/06/2008 23:34

cristian26 ha escrit:
awe ha escrit:Ès la baralla de Renfe contra Foment. Renfe no el vol ni en pintura, i Foment el vol per raons polítiques. Com que qui mana, en última instància, és Foment, Renfe manté l'agonia del tren amb respiració artificial, i passa olímpicament de fer el mínim esforç per que la gent compri bitllets.
Per quines raons polítiques foment el vol mantenir?
Si se'm permet dir-ho...alguns partits, amb ERC davant, l'han liat els diversos cops que Renfe ha fet intentones de treure'l del mig. Per tant, "per estar bé amb tothom" és millor mantenir-lo. Ara bé, els hi és igual en quines condicions mentre cada nit surti de Portbou i de Madrid. Per això Renfe està "rizando el rizo" amb el maltractament a aquest tren i els seus usuaris.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”