Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum
Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum
Avui, he anat en un 9000, crec que el 9114, entre Joanic i Urqunaona, deia les parades i els termómetres estaven encesos, però les pantalles apagades.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El 2105-2108 avui anava amb les llums del termometre enceses i anunciava les estacions al nou estil L3, això si, a Trinitat Nova, encara esta, segons la megafonia, la L11 i res més
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Aixó vol dir, que la única estació on la megafonia diu correspondència, es Torre Baró/Vallbona.
I que no digui la L3, em sembla vergonyos, ja que la L11 ja ho ha fet.
I que no digui la L3, em sembla vergonyos, ja que la L11 ja ho ha fet.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Els 2100 ja anuncien l'enllaç amb L3 a Trinitat Nova, el que desconec es si el tren que anteriorment vaig veure que no ho anunciava, ara ho fa.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Ara només fà falta canviar els termómetres, ja que la enganxina aquella no durarà gaire.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Avui, el 9000 que he agafat entre Maresme | Fòrum i Pg. de Gràcia duia el termòmetre i les pantalles apagades, però amb el pegot "currat" de Trinitat Nova.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A mi ma passat el mateix, i els termòmetres, ja en falta alguna d'enganxina, i en de les estacions pasara el mateix.Guigui ha escrit:Avui, el 9000 que he agafat entre Maresme | Fòrum i Pg. de Gràcia duia el termòmetre i les pantalles apagades, però amb el pegot "currat" de Trinitat Nova.
Cert, les parades següents a Trinitat, no hi posa l'enllaç ni amb enganxines, a la L-11 pasa el mateix.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Doncs, tot aixó demostra que molt tren nou i supermodern, peró en servei són una...
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Ja no anuncien parades, termometres apagats, tornem al principi.... Qué tornin els 1100.
El metro de Barcelona amb motoristes!
És una mica penòs, i als 9000 de la L2 els hi han apagat les pantalles...
Salutacions,
Oriol
Oriol
I a la resta de trens amb pantalles nomes surt el nom de l'stació.
Es veritat, abanas a la L5 en un 5000, sortia publicitat de TMB, peró ja no surt. Ara podrien posar avisos de que a Diagonal esta tancat l'enllaç a la L3(a part de que ho dieun per megafonia, es podria posar també a les pantalles).pol ha escrit:I a la resta de trens amb pantalles nomes surt el nom de l'stació.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Yo hoy he hecho el recorrido La Pau-Verdaguer en linea 4, y he cojido ambas series de trenes, primeramente, me ha tocado un 9000, y nada, sin megafonía ni termometros ni pantallas encendidas...tras mi frustración, (que aun no he escuchado la megafonía) me he bajado en Barceloneta, a esperar un 2100 haber que tal... y nada, que no, tambien sin megafonía ni termometros...
Tengo esperanza, que cuando nazcan mis hijos, puedan verlo
Tengo esperanza, que cuando nazcan mis hijos, puedan verlo
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Igual que jo...ferroviario_catalan ha escrit:Yo hoy he hecho el recorrido La Pau-Verdaguer en linea 4, y he cojido ambas series de trenes, primeramente, me ha tocado un 9000, y nada, sin megafonía ni termometros ni pantallas encendidas...tras mi frustración, (que aun no he escuchado la megafonía) me he bajado en Barceloneta, a esperar un 2100 haber que tal... y nada, que no, tambien sin megafonía ni termometros...
Tengo esperanza, que cuando nazcan mis hijos, puedan verlo
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Precisament havia llegit en el títol "...i senyals de fum"metring ha escrit:Ja només els hi queda dir que els 1000/1100 feien anuncis amb senyals de fum i pintures rupestresGuigui ha escrit:Encara no ha acabat la campanya de desacreditació dels 1000/1100?De esta forma, los usuarios de la Línea 4 volverán a oír el anuncio por voz de la próxima parada, después de que desapareciera con la retirada de los trenes de la serie 1.100, los más antiguos de la red barcelonesa que utilizan una tecnología de aviso rudimentaria, y de los que sólo quedan cinco de reserva en caso de situaciones excepcionales.
Kina me de L4 jojo
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Està clarissim que es una m. , primer treuen els 1100, acaven d'implantar l'ATP, i no augmenten la freqüéncia (si, senyors, seguim amb 19 trens a hora punta), porten es 2100, després els 9000, no anuncien parades, tenen els termometres apagats, i a sobre hi han incidències gairebé sempre.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
L'ATP està implantat a la L4 des de fa, com a mínim, 20 anys.
Ja ho sé, peró no tots els 1100 els portaven encesos, alguns anaven Manual i altres amb ATP, per aixó dic definitivament.
El metro de Barcelona amb motoristes!