Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Nova gestió?

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/10/2009 14:43

Però a partir del proper 1 de gener, el tema podria canviar. Podria...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 27/10/2009 15:32

Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.

El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 27/10/2009 17:58

Jordi Freixas ha escrit:Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.

El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
MD i Rodalies són dos UN diferents. No poden assignar-se trens de l'una a l'altra així xom així, i si, avegades es veuen 447 a Reus per falta de material, dubto molt...
Ara que entren les 449 alguns trens de MD tindrem de més...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 27/10/2009 19:10

I parlant d'això. Si no haguessin apartat aquelles 448 sense reformar a Algodor, i les haguessin portat aqui, es podrien apartar del servei algunes 440's com la 149, la 153 i la 159, i ficar aquestes 3 448's a fer MD's... Però no, com que ells no van en tren i no pateixen 3h. de viatge a Lleida o a Portbou en 440R, prefereixen apartar-les per no ficar unes maleïdes portes automatiques... :cop



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 27/10/2009 19:30

Per exemple. Encara que ja posats... aquestes unitats sense les portes automàtiques, no eren menys perilloses que a l'endemà, el dia que van realitzar el seu últim servei com a InterCity.



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 19/12/2009 21:06

:D :D JEJEJE!!! :P

Avui m'he trobat una 447 adaptada PMR!!!
A la línia de Terrassa a Martorell fa escassament una hora, i a més, era de tapissat, terra i seients antics, i com no, he fet fotos:
IMG_2890.jpg
Porta Esquerra
IMG_2890.jpg (370.14 KiB) Visualitzat 5237 cops
IMG_2891.jpg
Porta Dreta
IMG_2891.jpg (213.32 KiB) Visualitzat 5233 cops
IMG_2898.jpg
"Agarrasillas"
IMG_2898.jpg (189.13 KiB) Visualitzat 5233 cops
IMG_2896.jpg
Vista desdel seint de darrera del tot
IMG_2896.jpg (208.62 KiB) Visualitzat 5232 cops
Aqueste "Máquines" eren a la porta del mig del vagó del mig, estrany veureles. no?
:hola


Parlem amb propietat.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 20/12/2009 1:38

Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 20/12/2009 1:41

UT596001 ha escrit:Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.
I es nota... Saps si els fan funcionar? Dona la impressió de que no...


Parlem amb propietat.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 20/12/2009 10:10

Jo mai les he vist funcionar, el que sí que et puc dir és que de les estacions on es presta el servei d'ajuda als viatgers amb discapacitat només es fa per accedir i sortir dels trens CIVIA per la qual cosa t'ho pots imaginar.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 20/12/2009 10:11

Quin trasto! No crec pas que funcioni.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 21/12/2009 4:27

Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...

D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Diumenge 17/01/2010 12:15

Jordi Freixas ha escrit:Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...

D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
Si no recordo malament, només va ser una proba aplicada a una unitat, en 2004? En tot cas abans i tot de que s'incorporesin els primes Civia.

En quant a reformes, l'unic, el canvi de tapiçcat de seients, y neteja/renovacio de revestiments interns (laterals i terra).

Ja veurem si amb un futur traspas a MD de 447's arriben a canviarlis la decoracio exterior, lis fiquen sesients de regional y mampares de vidre tipus 470. O maco seria veure una 447 amb un interior semblant a una 213 d'FGC, molt mes acollidor.

Per altra banda, hi ha una serie d'impediments estrcuturals en les 447 que no permetrien per exemple, que en un futur es dotessin de passadisos d'intercomunicació o d'una plataforma per a PMR :nose



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 17/01/2010 17:15

No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar :ok , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 17/01/2010 17:32

marc ha escrit:No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar :ok , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
:o :o On ha publicat renfe això?


Parlem amb propietat.

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 17/01/2010 17:40

marc ha escrit:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.


Imatge

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 17/01/2010 20:24

Altaria_Trianilla ha escrit:
marc ha escrit:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 17/01/2010 20:30

mikado ha escrit:I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?
Les unitats motrius són 2, i em sembla que només poden portar un Ri (si són així de fàbrica...)
Seria molt curiós veure una 447 amb un Ri nou :) .


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 17/01/2010 20:37

Però les 447 tenen un inconvenient pel que fa a Ri, ja que no poden circular sense ell, ja que és el cotxe que alberga els pantògrafs i alguns equips. Sense aquest cotxe, no podrien alimentar-se ni distribuir l'energia per moure's.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Diumenge 17/01/2010 23:21

Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 17/01/2010 23:40

594-001-0 ha escrit:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”