Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Seguiment unitats 211 FGC
Re: Seguiment unitats 211 FGC
continua igual de Bruta.molt malament per FGC.
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 05/02/2010 22:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Suposo que ara per ara aquestes unitats es deuen trobar en una situació d'impàs.
I a Catalunya, impàs = antesala del desballestament.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
A La Molina hi ha una 211 direcció Manresa... Jajaja, o almenys això posa el cartell de Linia. Posaria fotos pero les tinc al movil... No tinc cable.
Vostre.
Lluís.
Vostre.
Lluís.
Uns quants posts més enrere ja s'ha comenta't, és més vaig ser jo qui ho va comentar, i no només té la destinació Manresa d'un R5, si no algun S8.
Salut
Salut
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Voste perdoni, no li volia treure el protagonisme de que va ser vos qui u va comentaro.
Numes te la destinacio R5 Manresa. No pot tenir dues destinacions diferents alhora.
Numes te la destinacio R5 Manresa. No pot tenir dues destinacions diferents alhora.
No era per temes de protagonis-me, era per temes de que es va comentar i la gent al cap d'un temps ho va treient com a novetat quant ja fa temps que hi és.
Pel que fa a les destinacions, en un tester té un R5 i als laterals, a cadascún d'ells en té una de diferent, havent 3 destinacions diferents en la 211.09.
Salut
Pel que fa a les destinacions, en un tester té un R5 i als laterals, a cadascún d'ells en té una de diferent, havent 3 destinacions diferents en la 211.09.
Salut
Suposo que això de R5 o S8 té a veure amb les diferent rutes que es podien/poden realitzar al llarg de la mateixa línia.
Si, ja que aquestes no tenien els indicadors de destinació de Led's, com si que tenen les 111.
Salut
Salut
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
No dic que no, pero el dia que jo vaig anar numes es veia en claretat el de Manresa, ara que es raro, perque el tren numes et deixa posar una destinació, no podies posar mes d'una, sempre anaven tots iguals.
Algu deu haber remanat i les ha cambiat manualment, girant el rodillo a mà.
Vostre.
Lluís.
Vostre.
Lluís.
Veient l'estat que presenta actualment la unitat podria ser que algú ho hagués fet, però jo soc més partidari de que es va fer als tallers de Martorell, quant a la unitat li van treure tots els equips elèctrics.
Salut
Salut
Jo més aviat crec que últimament els indicadors de les 211 ja no anaven gaire bé que diguem, s'encallaven i més d'una vegada veies la destinació que no tocava, així que no m'estranya gens que hi hagi diverses destinacions posades.Serie-1000-metro ha escrit:No dic que no, pero el dia que jo vaig anar numes es veia en claretat el de Manresa, ara que es raro, perque el tren numes et deixa posar una destinació, no podies posar mes d'una, sempre anaven tots iguals.
Vostre.
Lluís.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Algú sap como està la unitat de La Molina??? M´ha semblat veure-la per la tele tota graffitejada.Quin trist final no??????
Així estava el dissabte 27/02 a la tarda en mig d'una tempesta de vent, tota grafitejada i amb uns pams de neu al sostre.pedrofgc ha escrit:Algú sap como està la unitat de La Molina??? M´ha semblat veure-la per la tele tota graffitejada.Quin trist final no??????
- Fitxers adjunts
-
- lamolina.jpg (42.48 KiB) Visualitzat 9129 cops
Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor...
Potser més que FGC, que probablemennt en uns dies la tinguin bastàn més neta, s'hauria de dir en contra dels grafiters, ja que veient la teva tònica de missatges contra ells, FGC al final poc hi pot fre en aquest cas ,més que repintar-la...pedrofgc ha escrit:Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?
De nou al FTC
tens raó,més bé en contra d´ells però si vols felicito als graffiters...oriolp13 ha escrit:Potser més que FGC, que probablemennt en uns dies la tinguin bastàn més neta, s'hauria de dir en contra dels grafiters, ja que veient la teva tònica de missatges contra ells, FGC al final poc hi pot fre en aquest cas ,més que repintar-la...pedrofgc ha escrit:Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor...
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Y tanto, la 211.09, pronto a desguace...El resto de uts.211, no tengo ni idea de donde pueden estar, salvo como bien dices, las de Martorell-Enllaç, pero faltan si no me equivoco, 5 unidades en paradero desconocido, y en la linea LL-A, doy fé que no están.marc ha escrit:Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
En Martorell-Enllaç vi hace 1 mes aproximadamente, una UT211 que se movia dirección Igualada, y habia otra delante de ella, una 211, que marcaba un R6 - Igualada, no se que deben hacer con ellas, almenos que mejoren las que hay, la pintura, los asientos y tambien, si es posible, añadan lavabos y accesos directos entre vagón y vagón...ferroviario_catalan ha escrit:Y tanto, la 211.09, pronto a desguace...El resto de uts.211, no tengo ni idea de donde pueden estar, salvo como bien dices, las de Martorell-Enllaç, pero faltan si no me equivoco, 5 unidades en paradero desconocido, y en la linea LL-A, doy fé que no están.marc ha escrit:Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?
PD: Tengo un vídeo subido a Youtube donde se ve un poco el movimiento detrás de la primera UT211 que se ve, si quereis, lo añado.