Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Com es va fer el trasllat?

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/07/2011 16:19

josep_serre ha escrit:Aquesta setmana es va traslladar una 447 de Madrid cap a Barcelona, no sé si seria aquesta.
I es va fer amb material buit, o aprofitant diversos serveis regionals entre les dues ciutats?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2174

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 03/07/2011 17:08

Guigui ha escrit:
josep_serre ha escrit:Aquesta setmana es va traslladar una 447 de Madrid cap a Barcelona, no sé si seria aquesta.
I es va fer amb material buit, o aprofitant diversos serveis regionals entre les dues ciutats?
Potser un Madrid -> Saragossa i Saragossa -> Barcelona?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/07/2011 17:59

Sí, a una cosa així em referia. Però és una pregunta, no una certesa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 03/07/2011 18:22

Entre Madrid i Saragossa se n'ha vist fent serveis regionals, però de Saragossa a Barcelona, mai.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2217
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 04/07/2011 19:51

Trenscat ha escrit:
Altaria_Trianilla ha escrit:Avui el Regional L'Hospitalet ( 19:01 ) - Lleida( 22:36 ), s'ha fet amb 447 simple. Espero que no sigui la tònica general a partir d'ara... :?
Jo també vaig veure una 447 en simple fent el de tornada Lleida-Hospitalet de la nit. No sé si potser va anar fins a Calaf i va tornar, fent canviar la gent allí de tren.
davida ha escrit:Jo fa temps que sento a dir que la linia Lleida - Manresa - Barcelona es vol explotar como la de Puigcerdà. Un rodalies ampliat i no un regional. No m'extranyaria que les 447 fessin el trajecte complet. No se si ara o d'aqui poc temps.
L'R12 Lleida (15:55) - L'Hospitalet (19:41) del dissabte 25 de juny, últim dia dels antics horaris, va estar servit també per una 447 en simple. El vaig avistar a Sant Andreu Arenal (19:18), anunciat a megafonia com a "Regional amb destinació L'Hospitalet".

Crec que en Davida té raó, i m'estic ensumant el que pot passar. Les 470 estan en un estat exterior deplorable, grafitejades a més no poder, i sembla que ja no passen cap manteniment exterior. No m'extranyaria que quan s'acabi la vida útil de les 470, en comptes de reformar-les, decideixin donar-les de baixa, i començar a explotar l'R12 amb 447 com a "llarga rodalia", igual que l'R3. :|


Salvem l'Estació de França!

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 04/07/2011 21:37

Guigui ha escrit:
josep_serre ha escrit:Aquesta setmana es va traslladar una 447 de Madrid cap a Barcelona, no sé si seria aquesta.
I es va fer amb material buit, o aprofitant diversos serveis regionals entre les dues ciutats?
Va fer un Madrid Cornellà de material buit.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 04/07/2011 22:18

curiosa linea, Madrid Fuencarral - Cornellà jejejejejeje


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 09/07/2011 9:28

m.h.t. ha escrit:
Trenscat ha escrit:
Altaria_Trianilla ha escrit:Avui el Regional L'Hospitalet ( 19:01 ) - Lleida( 22:36 ), s'ha fet amb 447 simple. Espero que no sigui la tònica general a partir d'ara... :?
Jo també vaig veure una 447 en simple fent el de tornada Lleida-Hospitalet de la nit. No sé si potser va anar fins a Calaf i va tornar, fent canviar la gent allí de tren.
davida ha escrit:Jo fa temps que sento a dir que la linia Lleida - Manresa - Barcelona es vol explotar como la de Puigcerdà. Un rodalies ampliat i no un regional. No m'extranyaria que les 447 fessin el trajecte complet. No se si ara o d'aqui poc temps.
L'R12 Lleida (15:55) - L'Hospitalet (19:41) del dissabte 25 de juny, últim dia dels antics horaris, va estar servit també per una 447 en simple. El vaig avistar a Sant Andreu Arenal (19:18), anunciat a megafonia com a "Regional amb destinació L'Hospitalet".

Crec que en Davida té raó, i m'estic ensumant el que pot passar. Les 470 estan en un estat exterior deplorable, grafitejades a més no poder, i sembla que ja no passen cap manteniment exterior. No m'extranyaria que quan s'acabi la vida útil de les 470, en comptes de reformar-les, decideixin donar-les de baixa, i començar a explotar l'R12 amb 447 com a "llarga rodalia", igual que l'R3. :|
NO POT SER AIXÓ JA ÉS MASSA!!!! :avall :avall :avall :avall :avall :avall


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 09/07/2011 9:36

ElDesi1994 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Si no vaig veure-ho malament ahir el Regional R12 Lleida-Hospitalet del vespre-nit va passar per Terrassa amb una doble composició de 470 (supergrafitejades per variar).
No és la única circulació curiosa de ahir per Terrassa... A les 19:10h va passar aquesta 470 aillada direcció Barcelona...
No va ser aquell dia que hi va haver una avaria d'una 470 abans d'arribar a L'Hospitalet? No se si va ser aquell dia pero el servei de les 14.52 L'H-Lleida es va fer amb doble composició, cosa estranya, ja que si no m'equivoco aquests trens van poc plens.

P.S. no n'estic segur que aquesta composició doble fes un servei regional, va sortir 20 minuts tard; algú ho pot confirmar?
vermer3 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 09/07/2011 16:50, en total s’ha editat 1 vegada.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 09/07/2011 9:52

Mako448 ha escrit:Doncs avui he tingut la sorpresa de veure una 448R pintada amb colors interurbans(n'hi ha més a part de la 448-017?)com la 470.099.Aquesta 448 de colors interurbans ha fet juntament amb una altra 448R pantone el Saragossa-EDF amb arribada a destinació a les 17.22.

També,tot i que cada cop és més habitual,dos deltes,un procedent de Portbou i un altre destinació Cérbere servits per 449.
També hi ha automotors dièsel 592 amb aquests colors.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 09/07/2011 9:59

No us estranya que a l'estació de L'Hospitalet de Llobregat només estiguin grafitejades les 470 però en canvi les 447 i Civia estan netes?


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dissabte 09/07/2011 12:05

Aquest matí, anant de cacera cap a LaTour a pel Lunéa, m'he trobat amb això a Puigcerdà, segons m'han dit, segurament marxi el dilluns, ha arribat aquesta nit.

Imatge
Carrilero por Puigcerdà por UT440 131M, en Flickr



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 09/07/2011 15:54

Pere ha escrit:
UT596001 ha escrit:Avui els regionals Barcelona Sants (17.16)-Cervera de la Marenda (20.00) i Portbou (20.25)-Barcelona Sants (22.51) han estat servits per el 449.034.
Que jo he agafat entre Sants i Granollers amb una T-10 de 3 zones :D
Aquí en teniu una foto : http://www.flickr.com/photos/pereoliveg/5606958347/

Evidentment el tren s'ha tarificat com Regional.
Ostres tú quin món de contrastos en el que vivim: Serveis 'Regional' amb 449 i 'Catalunya Exprés' amb 447.Ironies de la vida...
Que bé s'hi devia anar i a sobre amb tarifa integrada; hi pots portar l'ordinador portàtil i endollar-lo a l'endoll que hi ha a cada seient...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 11/07/2011 17:37

alkolo89 ha escrit:Aquest matí, anant de cacera cap a LaTour a pel Lunéa, m'he trobat amb això a Puigcerdà, segons m'han dit, segurament marxi el dilluns, ha arribat aquesta nit.
Curiosament, ahir el vaig veure amb la màquina de maniobres a l'altra banda, quedant els vagons entre les dues locomotores. Els carrils, encara eren carregats als vagons.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dilluns 11/07/2011 20:45

Ahir a la nit van estar descarregant el carriler i en un principi anaven a baixar a Ribes per deixar la MZ, però com la nit de dissabte a diumenge, la MZ es va avariar i van haver de fer nit a Puigcerdà.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 11/07/2011 22:56

I la pregunta: on anaven destinats els carrils?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 11/07/2011 23:14

Dresina blava de mantenimiento ADIF ha sortit de la nau de L'Hospitalet direcció Barcelona, portant a cua un vagó plataforma amb un "cubilote" (estri que s'utilitza a les obres per formigonar i que normalment està suspès d'una grua). Arribant a la via morta del costat mar direcció LH han fet inversió de marxa i circula ara direcció Cornellà amb la plataforma al davant i una mena de pilot guiant al conductor de la dresina



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 11/07/2011 23:48

Guigui ha escrit:I la pregunta: on anaven destinats els carrils?
Aquests carrils serviran per renovar uns trams de corva entre La Molina i Urtx-Alp on la via ha fet "garrots", són retocs d'erros comesos a la renovació que es va dur a terme fara uns dos anys.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dilluns 11/07/2011 23:50

mikado ha escrit:Dresina blava de mantenimiento ADIF ha sortit de la nau de L'Hospitalet direcció Barcelona, portant a cua un vagó plataforma amb un "cubilote" (estri que s'utilitza a les obres per formigonar i que normalment està suspès d'una grua). Arribant a la via morta del costat mar direcció LH han fet inversió de marxa i circula ara direcció Cornellà amb la plataforma al davant i una mena de pilot guiant al conductor de la dresina
Mikado, en català li'n diem cubilot, encara que al diccionari l'accepció no es refereixi a tal estri.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dimarts 12/07/2011 8:13

Guigui ha escrit:I la pregunta: on anaven destinats els carrils?
Més o menys des de l'avançada de La Molina quant vens de Puigcerdà fins a Alp. Allà van ser estirats esperant a ser colocats ens dies posteriors. En teoria també s'ha de tirar balast de Toses a Ribes, que hi han corves on en falta.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”