Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Prest » Diumenge 01/06/2014 22:44

Adolescent barceloní ha escrit:Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.
I a St. Vicenç de Calders, que n'hi ha un grapat de UT 440R apartades (o fins fa poc). El que més impressiona és que en un costat estan perfectes, però per l'altre estan totalment vandalitzades.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 01/06/2014 23:09

I fins i tot en un dels teleindicadors hi posava "UTRERA", el qual em dóna a pensar que una d'elles era ex-Sevilla.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 01/06/2014 23:32

Esa unidad es la 440-228. El UTRERA lo pone en uno de los teleindicadores del remolque cabina 228C y efectivamente era ex-Sevilla.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 02/06/2014 0:27

Adolescent barceloní ha escrit:Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.
Morrot? :roll: Et deus referir a la que hi ha a Can Tunis, esperant a ser desguassada. Les de SVC també tenen el mateix futur, igual que tot el material que hi ha a Mora, la única catalana que de moment es salva és la 131 que hi ha a Sant Andreu, però tampoc té un futur gaire clar. I de fet de totes les 440R que hi ha apartades a Espanya sembla que només s'en salvaràn 4 de les que estaven a Algodor i tenen 2 cotxes, la resta sembla que no té gaire futur a les vies degut al vandalisme que han patit durant aquests anys que han estat apartades.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 09/06/2014 22:17

Recupero el tema 447 reformades.

Pel que m'han dit des de Madrid, la 447-117 (segona unitat reformada per a PMR amb l'esquema Rodalies de Catalunya) va marxar cap a Catalunya, el passat dia 20 de maig. Mencionar que abans del seu trasllat va patir una pintada obra dels de sempre. Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 09/06/2014 22:37

Renfe451 ha escrit:Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
Em comenten que la 447-117 ja està en servei. Algú que ho confirmi?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 10/06/2014 0:14

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
Em comenten que la 447-117 ja està en servei. Algú que ho confirmi?
Ja està en servei? Doncs dic el mateix, si algú l'ha vist en servei que ho confirmi amb alguna foto. De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.



Avatar de l’usuari
the sapus
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: the sapus » Dimarts 10/06/2014 20:27

Renfe451 ha escrit:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
No es poden acoblar les reformades amb les normals?

Y sabem per quin motiu?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 10/06/2014 21:38

the sapus ha escrit:
Renfe451 ha escrit:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
No es poden acoblar les reformades amb les normals?

Y sabem per quin motiu?
No es poden acoplar per un motiu: els equips que porten les unitats reformades i les normals no són compatibles, degut també a canvis d'ubicació.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 10/06/2014 22:00

Renfe451 ha escrit:
the sapus ha escrit:
Renfe451 ha escrit:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
No es poden acoblar les reformades amb les normals?

Y sabem per quin motiu?
No es poden acoplar per un motiu: els equips que porten les unitats reformades i les normals no són compatibles, degut també a canvis d'ubicació.
Entre altres suposu la instal.lacio de les pantalles tipus "civia" i altres equips, m'equivoco?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 10/06/2014 22:05

La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 10/06/2014 22:18

Quina pena... :'( :'( :'( M'encanta el pfuiiiiif! pfuiiiiif! que fan en frenar.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 10/06/2014 22:25

albert28 ha escrit:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Això és a Sant Vicenç?!


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 10/06/2014 23:10

raulitinbcn ha escrit:
albert28 ha escrit:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Això és a Sant Vicenç?!
Sí és a Sant Vicenç de Calders. D'altra banda, no tot son males notícies per les 440. Han rescatat 4 440 de dos cotxes que en el seu dia van prestar servei al Transpirinenc. En concret són les 440 207, 236, 237 i 239M. Alguna ja s'ha pintat de Mijtana Distància. Es rumoreja que seràn traslladades al dipòsit de León (on havien estat després de marxar del dipòsit de Sant Andreu Comtal, fa sis anys).
UT440_132M l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 10/06/2014 23:20, en total s’ha editat 1 vegada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 10/06/2014 23:12

albert28 ha escrit:Entre altres suposu la instal.lacio de les pantalles tipus "civia" i altres equips, m'equivoco?
Efectivament.

Sobre la 440 "assassinada", quan he vist la imatge m'ha provocat un mal terrible. I com a resposta al que ha dit en raulitinbcn, dir que és Sant Vicenç de Calders. Només cal fixar-s'hi en el sostre i en les baranes del pas inferior.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 10/06/2014 23:33

UT440_132M ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:
albert28 ha escrit:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Això és a Sant Vicenç?!
Sí és a Sant Vicenç de Calders. D'altra banda, no tot son males notícies per les 440. Han rescatat 4 440 de dos cotxes que en el seu dia van prestar servei al Transpirinenc. En concret són les 440 207, 236, 237 i 239M. Alguna ja s'ha pintat de Mijtana Distància. Es rumoreja que seràn traslladades al dipòsit de León (on havien estat després de marxar del dipòsit de Sant Andreu Comtal, fa sis anys).
Noooooooooo :'(
Per sort, sense saber-ho, el pasat dissabte, després d'afotar el TarracoTalgo, vaig donar la volta i les vaig afotar per el costat més no vist, + ''baralla'' segurata (verbalment només)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 20/06/2014 7:07

Avistament de 11 de juny d'una 470 a L'Hospitalet.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 20/06/2014 22:20

mikado ha escrit:Avistament de 11 de juny d'una 470 a L'Hospitalet.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 23/06/2014 9:48

Una UT 440R de dos coches de Renfe regresa a la vida

La UT 440-207M/209R ha vuelto a prestar servicio comercial el pasado viernes 20 de junio, tras haber permanecido casi 5 años apartada en el corredor de la muerte de Algodor. El servicio escogido por Renfe fue el Regional Exprés 18795 Madrid-Vitoria.

La primera de varias 440 salvadas del desguace

Afortunadamente, no es un caso aislado. Como se indica en Listadotren.es, junto a la 440-207M, Renfe ha recuperado a las 236M, 237M y 239M que están actualmente siendo acondicionadas en Málaga.

Reformadas para prestar servicio en Barcelona, acabaron sus días en las Cercanías cántabras. Gracias a que están formadas por 2 coches (M-Rc) en lugar de 3 (M-R-Rc), estas unidades tienen una mayor capacidad de aceleración y son perfectas para servicios de baja demanda. Pese a que están siendo adaptadas para servicios de media distancia, con sus correspondientes asientos, estos trenes no están siendo transferidos a la serie 470.





http://www.ferronoticias.net/2014/06/22 ... a-la-vida/


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 23/06/2014 12:57

Aquesta 440 segons comenten tindrà la base a Miranda de Ebro. Juntament amb la 236, 237 i la 239M que també es rescataran, va córrer durant molts anys casa nostra fent les llançadores Ribes - LaTour de Carol-Enveitg, juntament amb la desballestada 252M i les no reformades 440 130, 131, 132, 133 i 134, de les quals la 131M és la única supervivient a casa nostra. La 130 i 132M varen ser desballestades, i la 133 i 134M venudes a Chile.

Diu que s'han ficat seients de regionals, bé, quan les teniem aquí ja els duien.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”