Seguiment de 3000 i 4000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Bloquejat
Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Seguiment de 3000 i 4000

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dimecres 10/04/2019 20:39

Bon dia a tots,

Enceto aquest fil amb la intenció de seguir els 3000 i 4000, i poder posar-se davant la possibilitat de desballestament; i evitar que ens guanyin com amb els 1000 i 1100.

Ahir vaig anar en el 4065, 4084, 4088, 4029 (i 4020), 3065 i 4045; vaig veure el 4013, 4064, 4036, 4056, 4060, 4080, 4052, 4025 (i 4076), 4001, 4092, i 4072.
Avui he anat en el 4088, 3045, 4093, 4004, 3061, 4061 i 4020 (i 4029); i he vist el 4049, 4037, 4025 (i 4076), 4084, 3044, 4044 (Malauradament buit amb el 4041 grafitejat), 4092, 4060, 4053, 4016 i 4077.

Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

447orange
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: 447orange » Dimecres 10/04/2019 23:54

M1171-M1172-M1169... ha escrit:Bon dia a tots,

Enceto aquest fil amb la intenció de seguir els 3000 i 4000, i poder posar-se davant la possibilitat de desballestament; i evitar que ens guanyin com amb els 1000 i 1100.

Ahir vaig anar en el 4065, 4084, 4088, 4029 (i 4020), 3065 i 4045; vaig veure el 4013, 4064, 4036, 4056, 4060, 4080, 4052, 4025 (i 4076), 4001, 4092, i 4072.
Avui he anat en el 4088, 3045, 4093, 4004, 3061, 4061 i 4020 (i 4029); i he vist el 4049, 4037, 4025 (i 4076), 4084, 3044, 4044 (Malauradament buit amb el 4041 grafitejat), 4092, 4060, 4053, 4016 i 4077.

Sandy
4041
447orange l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 11/04/2019 22:35, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4168
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 11/04/2019 7:18

Aviam, no en feu alarma. Als 3000 i 4000 tenen encara 3-5 anys de vida per davant i per tant no en poden desballestar cap, ja que no hi ha pas trens per fer relleu! :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5261
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 11/04/2019 8:40

M1171-M1172-M1169... ha escrit:Enceto aquest fil amb la intenció de seguir els 3000 i 4000, i poder posar-se davant la possibilitat de desballestament; i evitar que ens guanyin com amb els 1000 i 1100.
Evitar què? :roll:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2356
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 11/04/2019 9:37

M1171-M1172-M1169... ha escrit:Bon dia a tots,

Enceto aquest fil amb la intenció de seguir els 3000 i 4000, i poder posar-se davant la possibilitat de desballestament; i evitar que ens guanyin com amb els 1000 i 1100.
Que ens guanyi qui a què? :roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dijous 11/04/2019 19:02

El 4044 va passar sense passatge per Urquinaona en sentit Hospital de Bellvitge per allà a les 12:30 aprox. i en aquell moment pensava que l'acabaven de pintar i el portaven al túnel de rentat de Santa Eulàlia.
La idea no és veure si els desballesten, sinó evitar que puguin ser desballestats, i havent llegit els fils dels 1000 i 1100; em donava la sensació que el següent cop hauríem d'actuar abans. El que em va alarmar fou un document on ja "feien comanda" de trens nous, i ja veia una comanda paral·lela pel desballestament perquè no s'en conservi cap. Preferiria discutir-ho ara, quan encara van bé, que deixar-ho fins que TMB ja hagi fet acords amb empreses de desballestament i ja comencin a marxar els 3000 i 4000.

Avui he anat en el 4037, 3017 i 4061 i he vist el 4008, 4052, 4076 (i 4025), 4068, 3032, 3040, 3060, 4048, 4096, 4004, 4080 i uns quatre més sense identificar.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Miquel
Administrador
Entrades: 4168
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 12/04/2019 7:12

Aviam. Quan arribin els trens nous, es desballestaran els 3000 i 4000. I en principi se'n guardaria un de cada. Suposo que un dels que no tenen amiant.

No hi ha lloc on mantenir totes dues sèries sense servei, ja que els trens nous venen a rellevar-los. Dit això, a dia d'avui circulen tots els trens de les dues sèries, i així seguirà durant uns anys! :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5261
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 12/04/2019 9:21

M1171-M1172-M1169... ha escrit:em donava la sensació que el següent cop hauríem d'actuar abans
Si alguna cosa va quedar clara del relleu dels 1000-1100, és que anotar plaques (que els 3000-4000 ja ni tenen!) en circulació no serveix absolutament per a res, de cara a la preservació d'una unitat de la sèrie retirada.

És igual "actuar" més d'hora o més tard, perquè aquesta "actuació" no és tal.

De fet, ni tan sols pertànyer al Consell Assessor serveix per a res, en aquest sentit.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2356
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 12/04/2019 9:41

Miquel ha escrit:Aviam. Quan arribin els trens nous, es desballestaran els 3000 i 4000. I en principi se'n guardaria un de cada. Suposo que un dels que no tenen amiant.
Un cotxe, o un parell de cotxes motors amb cabina de cada? Perque una composició sencera va a ser que no...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Divendres 12/04/2019 16:34

Només ho dic per evitar-ne la pèrdua total; naturalment, com més en quedin, millor.

Avui no he pogut fer la L3 per falta de temps, però he vist el 3060.
La L1, en canvi, ha estat molt bé, i he anat en el 4052, 4045, 4061 i 4044 (en servei altre cop, i molt net); i he vist el 4053, 4092, 4084, 4008, 4088, 4004, 4013 i 4037.

Per cert, fa molt de temps que no veig el 4009-4012, 4017, 4028, 4032 i 4073; si algú sap on són o què els hi passa perdria un pes que tinc a sobre.

Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4024
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 12/04/2019 18:01

Cal fer un seguiment tan exhaustiu? Per evitar la pèrdua total com tu dius no serveix de res anar dient "ei avui he vist aquest tren"…



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22868
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/04/2019 18:11

Renfe445 ha escrit:Cal fer un seguiment tan exhaustiu? Per evitar la pèrdua total com tu dius no serveix de res anar dient "ei avui he vist aquest tren"…
Totalment d'acord, quan arribi l'època en què comenci la retirada d'aquestes sèries el fil tindrà tot el sentit, ara per ara, no fa falta. Tanquem i reobrim quan calgui?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4024
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 12/04/2019 19:48

metring ha escrit:Totalment d'acord, quan arribi l'època en què comenci la retirada d'aquestes sèries el fil tindrà tot el sentit, ara per ara, no fa falta. Tanquem i reobrim quan calgui?
Tanca'l, si us plau.



Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dimarts 19/01/2021 23:25

Avui he vist (crec) el 4017-4028, feia molt de temps que no els veia.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Bloquejat

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”