Hola!
Un amic meu i company de l'Oreneta ahir Dijous 5 d'Octubre va veure per l'autopista de Girona un camió amb un tramvia de BCN podrit (tramvia antic), en direcció Barcelona.
Salut!
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Vist antic Tramvia de Barcelona, per l'autopista de Girona.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Suposo que serà de Castellar de n'Hug. Com que dius "podrit" crec que et refereixes que es de fusta, no?, perque si no, podría ser el 500 o el 800 per al Trambaix
Com m'agradaría veure tranvies nous al blau, que no siguin tots iguals o com la jardinera... Percert, veig que arriba molt material, pero, no s'esta fent res respecte al museu del transport de Sagrera
Com m'agradaría veure tranvies nous al blau, que no siguin tots iguals o com la jardinera... Percert, veig que arriba molt material, pero, no s'esta fent res respecte al museu del transport de Sagrera
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Jo tambe pensu que be de Castellar de Nug, ara que allà tambe i ha algun tramvia de ferro, com algun Washintong "o com sescrigi".
PD, el ferro tambe es podreix.....
PD, el ferro tambe es podreix.....
Segons tinc entès, el ferro s'oxida facilment, pero es podreix segons el meterial i l'ample. Un paper d'alumini (Alval, com diuen alguns) es podreix i es descomposa als quinze anys, pero s'oxida abans, segons el contacte que tingui amb l'oxigen...
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Si pero tambe es pudreix, i ja et dic jo que els tramvies de ferro que hi han a Castellar de Nug, estan podrits, perque els e vist, mi e pasejat per dins, i els i e fet fotus.
Doncs també són ganes de fer-lo baixar per l'AP-7... la carretera de Castellar de n'Hug a Campdevànol no és cap meravella, i després en lloc de baixar per la C-17 anar a trobar l'AP-7 creuant les Guilleries també té nassos.