Dissabte al matí es reforcen la majoria de trens de regionals (posant dobles composicions on es necessitin). Que és insuficient, pot ser, però et recordo que el volum màxim de viatgers es dóna diumenge a la tarda, no dissabte al matí (que també és important). I dissabte al matí, almenys a la Ca2, ja circulen trens que són de laborables i els diumenges no circulen (per exemple el CEX Figueres 08.26 - BCN 10.16).Mako448 ha escrit:Doncs jo crec que els dissabtes els trens fora de l'hora punta hauria de fer un horari d'un dia de cada día,els dissabtes en les hores valls,els trens van iguals de plens que un dia laborable o més,i m'he trobat gent en una "llauna de sardines als trens"els dissabtes,tot perqué hi han uns horaris que fan pena!
Sisplau operadores ferroviàries,més trens els dissabtes!
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Unitat 448 de 2 cotxes a Girona
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Els dissabtes,em refereixo més als serveis de rodalies i FGC,encara que també als regionals,peró sobretot a les rodalies i FGC del voltant de Barcelona,van molt ple,com un dia laborable.aarongilp ha escrit:Dissabte al matí es reforcen la majoria de trens de regionals (posant dobles composicions on es necessitin). Que és insuficient, pot ser, però et recordo que el volum màxim de viatgers es dóna diumenge a la tarda, no dissabte al matí (que també és important). I dissabte al matí, almenys a la Ca2, ja circulen trens que són de laborables i els diumenges no circulen (per exemple el CEX Figueres 08.26 - BCN 10.16).Mako448 ha escrit:Doncs jo crec que els dissabtes els trens fora de l'hora punta hauria de fer un horari d'un dia de cada día,els dissabtes en les hores valls,els trens van iguals de plens que un dia laborable o més,i m'he trobat gent en una "llauna de sardines als trens"els dissabtes,tot perqué hi han uns horaris que fan pena!
Sisplau operadores ferroviàries,més trens els dissabtes!
És clar...els de les zones 1 i 2 només penseu en les zones 1 i 2...aix...Doncs t'haig de dir que a les zones 1 i 2 hi ha menys moviment (sobretot a la 2) en dissabtes que en laborables, pel que ja és justificable que hi hagi menys trens. El que no faran serà fer circular trens buits...Mako448 ha escrit:Els dissabtes,em refereixo més als serveis de rodalies i FGC,encara que també als regionals,peró sobretot a les rodalies i FGC del voltant de Barcelona,van molt ple,com un dia laborable.aarongilp ha escrit:Dissabte al matí es reforcen la majoria de trens de regionals (posant dobles composicions on es necessitin). Que és insuficient, pot ser, però et recordo que el volum màxim de viatgers es dóna diumenge a la tarda, no dissabte al matí (que també és important). I dissabte al matí, almenys a la Ca2, ja circulen trens que són de laborables i els diumenges no circulen (per exemple el CEX Figueres 08.26 - BCN 10.16).Mako448 ha escrit:Doncs jo crec que els dissabtes els trens fora de l'hora punta hauria de fer un horari d'un dia de cada día,els dissabtes en les hores valls,els trens van iguals de plens que un dia laborable o més,i m'he trobat gent en una "llauna de sardines als trens"els dissabtes,tot perqué hi han uns horaris que fan pena!
Sisplau operadores ferroviàries,més trens els dissabtes!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
És clar...els de les zones 1 i 2 només penseu en les zones 1 i 2...aix...Doncs t'haig de dir que a les zones 1 i 2 hi ha menys moviment (sobretot a la 2) en dissabtes que en laborables, pel que ja és justificable que hi hagi menys trens. El que no faran serà fer circular trens buits...[/quote]aarongilp ha escrit: Els dissabtes,em refereixo més als serveis de rodalies i FGC,encara que també als regionals,peró sobretot a les rodalies i FGC del voltant de Barcelona,van molt ple,com un dia laborable.
Et recomano que un dissabte qualsevol t'acostis a Barcelona,tant pel matí com per la tarda,i veurás els trens amb gent de peu,i les andanes de les estacions plenes.
M'imagino que molts gironins agafaran el tren els dissabtes per la tarda per passar la tarda a Barcelona,i clar hi hauria molt moviment.
448R de 2 cotxes a Girona
Saps qué?Ara no toca parlar de demanda de trens dels dissabtes,ja que el títol de fil no ho diu.
Per cert,ha tornat a l'Aragó la 448-002R?
Saps qué?Ara no toca parlar de demanda de trens dels dissabtes,ja que el títol de fil no ho diu.
Per cert,ha tornat a l'Aragó la 448-002R?
Molts cops he estat a BCN un dissabte al matí (sobretot quan a Rodalies encara no havien augmentat freqüències als caps de setmana) i des d'aquests augments de frequència no trobo jo que sigui justificable un augment generalitzat de sortides...tant a Renfe com a FGC. I no, els gironins agafen el tren al matí i passen el dia a BCN. Com ja et dic, els costums de la gent de fora l'ATM són diferents als de la gent de la RMB. La gent va a passar tot el dia fora, no només la tarda.Mako448 ha escrit:Et recomano que un dissabte qualsevol t'acostis a Barcelona,tant pel matí com per la tarda,i veurás els trens amb gent de peu,i les andanes de les estacions plenes.aarongilp ha escrit:És clar...els de les zones 1 i 2 només penseu en les zones 1 i 2...aix...Doncs t'haig de dir que a les zones 1 i 2 hi ha menys moviment (sobretot a la 2) en dissabtes que en laborables, pel que ja és justificable que hi hagi menys trens. El que no faran serà fer circular trens buits...Mako448 ha escrit: Els dissabtes,em refereixo més als serveis de rodalies i FGC,encara que també als regionals,peró sobretot a les rodalies i FGC del voltant de Barcelona,van molt ple,com un dia laborable.
M'imagino que molts gironins agafaran el tren els dissabtes per la tarda per passar la tarda a Barcelona,i clar hi hauria molt moviment.
P.D.: Mira com t'interessa canviar de tema
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...