Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 15/01/2007 13:55

A veure... els seients de les 440 dels transpirinencs estan sents substituis des de quan?

I sobre els Catalunya Exprés... ara mateix no recordo si són exactament els seients, però recordo que alguns elements de la tapisseria estaven relativament força deteriorats. Ara mateix, ignoro si és realment per un ús irresponsable de l'habitacle, per tractar-se dels mateixos elements del tren original, o és que es tracta d'elements nous però ja excessívament desgastats (en cas de ser així, crec que s'han desgastat força ràpid pel temps que fa de la reforma). De totes maneres, demà potser he d'agafar un Catalunya Exprés. Ja m'hi fixaré.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 15/01/2007 14:45

Aviam,

Imatge


Això és al que em referia, que quan el tapissat comença a fer figa un minim manteniment li fan, a part de que tampoc pots cambiar tots els seients sensers, ja que això costaria masses diners, i tots sabem que aquestes unitats tenen els dies comptats.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 15/01/2007 15:32

Respecte a la 440.132M, en la qual vaig anar fa no gaire de Vic a Ripoll, em va sorprendre molt que els seients estiguessin reparats "a mitjes", tal i com s'aprecia perfectament a la foto d'en Pere.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 15/01/2007 17:08

Pere ha escrit:Imatge
Carai carai, que curiós... no ho havia vist mai això (i mira que d'aquests n'he agafat uns quants) :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Això ja és una altra cosa Em pensava que et referies al seient de la dreta...



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 15/01/2007 17:29

Mortadel·lo ha escrit:El prototip de Civia Alpino d'Alstom top secret

Imatge
Ei!!! No rigueu, no. Si es diuen Alpino és perquè haurem de guixar-los amb llapis per veure'ls :'( :'( :'(



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 15/01/2007 17:41

Jajajajajjajajajajajajajjajajajajajjajajajajjajajajajajjajajajajajaja...

llavors el tema serà... preguntar-se a on hauràn anat a parar aquests calers...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 15/01/2007 19:14

Els peus de la foto són d'en jordilar?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 23:15

Correcte.

Salut,



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 15/01/2007 23:46

jajaja tranquils que en els alpino no i trobarem aquests seients tot i que peus den jordilar segur que si



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 16/01/2007 0:46

Jooooooo... ara que m'havien convençut... :'( :'( :'( :'(



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimarts 16/01/2007 9:25

tranquil home que seran millors



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 25/09/2007 22:56

Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 25/09/2007 23:09

victorcasta ha escrit:Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.

Amb sort, el 2020 els tindrem :)



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 26/09/2007 3:53

orique ha escrit:
victorcasta ha escrit:Realitat? Llegenda?

La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...

Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.

Amb sort, el 2020 els tindrem :)
Ei, que no són metro!
xD


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/09/2007 9:48

bitxofo ha escrit:Ei, que no són metro!
xD
No, però són obra pública destinada a Catalunya. I entre que ja ha corregut la veu de que som uns donats pel sac a qui es pot encolomar de tot i que els nostres propis polítics donen un pèssim exemple, pots imaginar-te amb quina pressa s'ho prendran.

:emprenyat


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 26/09/2007 14:16

0011 Adquisición de 10 composiciones THRD
???? Per què volen 10 composicions de TrenHotel RD?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 26/09/2007 15:20

Per a substituir els trens nocturns Estrella actuals. La rodadura desplaçable serà per a que puguin circular per LAV.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 26/09/2007 16:16

Però amb quina classe de trajectes es faria servir això? Perquè no crec que el facin servir per a un Portbou - Madrid.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 26/09/2007 18:52

Barcelona - Bilbao
Barcelona - Gijón
Barcelona - Vigo / A Coruña
etc.

en definitiva tots els serveis Estrella. El Costa Brava que se'l carregaran.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/09/2007 23:39

Hola!

Respecte dels Alpino (vaja, al final res de llegendes urbanes :P ): fixeu-vos que tot apunta que la data de recepció d'aquests trens és el 2010.

El maig passat, quan vaig abandonar Alstom, encara no hi havia noticies de cap tren d'aquestes característiques, cosa que porta a dos escenaris:

1) Que CAF estigui manegant l'assumpte.

2) Que Alstom estigui manegant l'assumpte.

Jo m'inclino pel segon, ja que l'enllaç de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa permet fer proves en línies "alpines" :D (Puigcerdà).

Desenvolupar una versió "alpina" del Civia crec que no serà una gran obra d'enginyeria, ans al contrari. La prova tipus (que no prova sèrie) que se li va fer a un Civia a la línia de Puigcerdà demostra que aquests trens estan preparats per fer aquell recorregut. Suposo que bàsicament se li canviarà la pintura exterior i els interiors, adequant-los als trajectes que farà. M'inclino que les composicions seran 462; en principi, aquestes unitats -de dos cotxes- es van deixar de banda bàsicament perquè no era adaptada a PMR i perquè un tren de rodalia de dos cotxes...Doncs no els hi feia el pes a Renfe. ;)

Cal dir que un dels dos cotxes de cap que forma cada composició Civia està preparat per a que l'instal·lin un pantògraf, en cas de circulació amb dos cotxes. :o

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”