Civies a la línia R4?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Civies a la línia R4?

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/02/2007 14:55

O almenys això és el què avui ha semblat que deien a la primera pedra de l'estació de Terrassa-Est. Transcric de telenoticies.cat.
telenoticies.cat ha escrit:Per la seva banda, el coordinador d'actuacions ferroviàries de Foment a Catalunya, Jordi Prat, ha dit que les inversions previstes en el pla de xoc del govern difícilment serviran per compensar el deteriorament de la xarxa de rodalies a Catalunya. Prat ha dit que ara la prioritat de Renfe i ADIF és millorar el servei. Per això ha anunciat noves mesures, que es començaran a aplicar immediatament. Dilluns, per exemple, entraran en servei dos nous trens a la línia C-4, la de Manresa a Sant Vicenç de Calders, que permetran duplicar el nombre de passatgers en hora punta. Precisament és una de les línies on ahir hi va haver problemes.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 24/02/2007 14:57

On diu "nous trens" igual hauria de dir "nous serveis" ?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 24/02/2007 15:39

Jo penso més aviat que seran 2 447's ex-C1...

Ara, que si són Civia benvinguts siguin.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 24/02/2007 15:42

UT596001 ha escrit:Jo penso més aviat que seran 2 447's ex-C1...

Ara, que si són Civia benvinguts siguin.
Em diu en Pere que ha sentit a Catalunya Informació que eren Civia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 24/02/2007 15:43

Doncs confirmo que acaben de dir:

"dilluns entraran en servei dos trens nous del model CIVIA a la C4

Catalunya Informació en directe.

:D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 24/02/2007 15:44

aarongilp ha escrit:
UT596001 ha escrit:Jo penso més aviat que seran 2 447's ex-C1...

Ara, que si són Civia benvinguts siguin.
Em diu en Pere que ha sentit a Catalunya Informació que eren Civia...
Jo és que ho acabo de llegir al teletext de TV3, i no deia res de Civia.

Però bé, si diuen Civia... ara és esperar que els periodistes tinguin raó.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 24/02/2007 15:53

http://www.noticies.cat/pnoticies/notIt ... int=175998

Aquí no diu tampoc res de CIVIA encara que jo juraria haver escoltat les paraules model CIVIA .

També cal pensar que de moment sempre que han dit trens NOUS, han sigut CIVIA, perquè quan han volgut dir que posaven 447, ho deien com a augmentar el nombre de plaçes , però bé, no s'han de perdre les esperances, ni tampoc cal tirar coloms. :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/02/2007 16:14

Esperarem esdeveniments però no m'estranyaria que després dels caos de divendres a la línia R4 ara ens posin Civies perquè la gent "calli"... :roll:



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 24/02/2007 16:15

Al ver la noticia he escrito a telenoticies.cat para que me confirmen a ver si son Civia esos dos nuevos trenes de la R4, esperaremos a ver que contestan

De paso también les he mandado información para que sepan distinguir las distintas series de Civia y para distinguir un Civia de CAF de uno de Alstom :D :D :D

Saludos



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 24/02/2007 18:30

trainman ha escrit:De paso también les he mandado información para que sepan distinguir las distintas series de Civia y para distinguir un Civia de CAF de uno de Alstom :D :D :D
Hombre, no creo que les interese mucho saber si es de CAF o Alstom o bien si es un 463 o un 465...de cara a la galería es mejor decir que hay trenes nuevos de generación ultramoderna...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/02/2007 18:54

He tornat a mirar a telenoticies.cat i ara la notícia no dóna lloc a dubte. Caldrà veure si és veritat.

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=175998
telenoticies.cat ha escrit:En aquest sentit, la delegació del govern espanyol ha anunciat que dilluns Renfe incorporarà dos nous trens Civia a la línia 4 de rodalies, la de Manresa a Sant Vicenç de Calders, que ampliarà així la seva capacitat en més de 10.000 places diàries en hores punta.



nuck 555
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: nuck 555 » Dissabte 24/02/2007 19:34

En principi els civia hi van tots a la linia de la marina......com tot ara es "politiqueo",fins que arrivi l'ave a bcn,i amb les eleccions municipas a la volta de la cantonada!
Salutacions!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 25/02/2007 8:23

Y para celebrar la gran semana de Rodalies Barcelona traemos a la Ministra / Vice Presidenta que anuncia la implantación total y aceleración de la nueva información :'( :'( y señalización de incidencias, mejoras en el mantenimiento e inversiones y de paso como en una película de los hemanos Marx y "DOS CIVIAS NUEVOS ¡¡¡" (tipo y dos huevos duros). Que tufillo que tiene todo . . .



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 25/02/2007 12:30

Ahir a la via morta de Granollers Centre hi havia el civia 204M,potser un dels que entri en servei demà será aquest?

Per cert,em costa una mica de creure que demà posin civies a la R4.
Igual posen 440's,com han fet a la R2 o a la R10,provinent d'ltres nuclis de rodalies.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 25/02/2007 12:40

Mako448 ha escrit:Ahir a la via morta de Granollers Centre hi havia el civia 204M,potser un dels que entri en servei demà será aquest?
Diguent "el Civia 204M" no dius res, perquè pot ser un 463 o 464. Pots confirmar quin dels dos era?
Mako448 ha escrit:Per cert,em costa una mica de creure que demà posin civies a la R4.
Igual posen 440's,com han fet a la R2 o a la R10,provinent d'ltres nuclis de rodalies.
Si, per això ho anuncien a bombo i platillo, per això diuen que són Civia i per això diuen que són nous...Els canvis que tu dius directament són canvis de material, d'una línia a una altra. I no té res a veure...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 25/02/2007 12:46

aarongilp ha escrit:
Mako448 ha escrit:Ahir a la via morta de Granollers Centre hi havia el civia 204M,potser un dels que entri en servei demà será aquest?
Diguent "el Civia 204M" no dius res, perquè pot ser un 463 o 464. Pots confirmar quin dels dos era?
Era un civia 464,de 4 cotxes,d'aixó n'estic segur,la M era vermella i era de quatre cotxes o vagons.
Igual aquesta demà és una de les que s'incorpora a la R4,peró a la meva opinió,prefereixo que posin civies de 5 cotxes a la R4,mès que res per que una de 4 cotxes equival a 3 cotxes d'una 447,i clar,mireu com està de gent una 447 en simple a la R4,en resum,per la capacitat d'una 464 no és gaire alta.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 25/02/2007 13:23

Mako448 ha escrit:
aarongilp ha escrit:
Mako448 ha escrit:Ahir a la via morta de Granollers Centre hi havia el civia 204M,potser un dels que entri en servei demà será aquest?
Diguent "el Civia 204M" no dius res, perquè pot ser un 463 o 464. Pots confirmar quin dels dos era?
Era un civia 464,de 4 cotxes,d'aixó n'estic segur,la M era vermella i era de quatre cotxes o vagons.
Igual aquesta demà és una de les que s'incorpora a la R4,peró a la meva opinió,prefereixo que posin civies de 5 cotxes a la R4,mès que res per que una de 4 cotxes equival a 3 cotxes d'una 447,i clar,mireu com està de gent una 447 en simple a la R4,en resum,per la capacitat d'una 464 no és gaire alta.
Per aixo mateix les agafen d'aquesta mesura perque les de 5 cotxes sembla que no caben a les estacions en doble composició, en canvi les de 4 les posaran en doble.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 25/02/2007 13:25

Pel que he llegit,els dos civie's circularàn en doble composició,peró vol dir que aquests 2 civie's aniran en dolbe emtre ells,és a dir,qui vulgui la setmana que vé agafar un civia ho tindrà difícil,nomès circularà un civia peró en doble composició(en les notícies posa 2,peró pel que he llegit,aquests dos aniran en doble composició entre ells).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 25/02/2007 13:28

I on ho has llegit, això?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 25/02/2007 13:40

aarongilp ha escrit:I on ho has llegit, això?
Simplement pel "pla Foment" El 100% dels trens que circulin a Barcelona donant servei normal (sobretot en hora punta) passaran en unitats dobles.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”