Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
iraultza
N1
N1
Entrades: 9

Entrada Autor: iraultza » Dilluns 05/03/2007 22:20

Esta tarde he visto un Civia con las letras en verde en la Estación de Sants. Era un tren destino Mataró con dos unidades de Civia unidas, siendo el último el 702M-202R-202C si no me equivoco.

Unos minutos mas tarde he visto otro Civia también en un tren de dpble composición con destino Mataró con las letras verdes. Me ha dado tiempo a ver que ponía 201R-201C, supongo que la otra sería la 701M.



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimarts 06/03/2007 16:06

Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 06/03/2007 17:10

treneros ha escrit:Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?
Joder, ja se'm podien haver escapat dos autobusos!!! Són Civia que pujen en proves a Figueres, Civia que pel que sembla en poc s'incorporaran al servei comercial...

Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimarts 06/03/2007 17:40

aarongilp ha escrit: Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?
Doncs no sé perquè els diuen birrias, a mi em sembla que van a la perfecció, és un tren perfecte per a les funcions que té, que són les de rodalies. Si bé a mi m'agraden més les 447, però no puc dir ni molt menys que els Civia siguin unes birries. De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 06/03/2007 18:14

david_jim ha escrit:
aarongilp ha escrit: Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?
Doncs no sé perquè els diuen birrias, a mi em sembla que van a la perfecció, és un tren perfecte per a les funcions que té, que són les de rodalies. Si bé a mi m'agraden més les 447, però no puc dir ni molt menys que els Civia siguin unes birries. De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.
Bé, jo si tinc una queixa respecte als Civias!
Pobre de qui intenti pujar o baixar d'aquest tren a Cornellà (sobretot en direcció Barcelona). Si amb les 447 és arriscat, amb els Civias és "Misión Imposible"; hi queda un forat gens despreciable, sobretot en les portes no adaptades.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 06/03/2007 19:05

Hola!
treneros ha escrit:Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?
Mmmmm....Tindrà a veure amb el meu avistament d'avui a Mollet-Santa Rosa?

Imatge
Sorpresa...Quan he vist aquest trasto parat a Mollet (em dirigia a l'estació per tornar de la feina) m'he posat a córrer per fer-li unes fotos. Aquesta és la primera, feta a una distància notòria. :)

Imatge
Heus ací la segona foto...Què maco és, oi? És un Civia Alstom. 8)

Imatge
Per fer aquesta foto he hagut de fer un petit sprint, amb les mirades corresponents de viatgers esperant a l'andana, cap d'estació* i personal d'Alstom i maquinista del mateix Civia. :oops:

*Val a dir que això ha fet preparar el meu permís/paper mullat d'ADIF.

Imatge
Creuament amb el tren de Vic cap a les 13:00 hores (aquesta foto em faltava a la col·lecció, 447 VS CIVIA :D )...

Imatge
...i enfilant-se cap a Barcelona i, suposo, que posteriorment Figueres pel que comenteu per aquí dalt. Observeu personatge al fons de l'andana darrere de la tanca fent una foto, pressumpte membre del FoTraCat (no he pogut enganxar-lo per preguntar-li). :P

Les fotos de la càmera són de prou resolució com per anotar els cotxes de la composició (excepte el cotxe adaptat a PMR):

Barcelona <704M-?-204M > Puigcerdà

Al panell de destinació deia clarament que era en proves. Això és tot el que us puc dir. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 771
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 06/03/2007 19:41

Bones fotos... ;) :!:

Quantes unitats Civia hi ha ja a Barcelona?

Salutacions.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 06/03/2007 20:42

david_jim ha escrit:De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.
Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen :D

Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves... :llengua: xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 06/03/2007 20:56

aarongilp ha escrit:Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen :D
No fa falta cercar els fils dels Civia per llegir "perles" allà :|



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 06/03/2007 21:33

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen :D
No fa falta cercar els fils dels Civia per llegir "perles" allà :|
Home, ja...però si vol veure què en diuen dels Civia, doncs que ho busqui...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 06/03/2007 23:38

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen :D
No fa falta cercar els fils dels Civia per llegir "perles" allà :|
Gràcies a Tranvia Portal vaig trobar això i, encara sort, perque l'ambient per allà a certs fils és "tens" :)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 08/03/2007 23:47

aarongilp ha escrit:Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves... :llengua: xD
És el que té... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 09/03/2007 9:53

Vists així junts es veu un salt de disseny bestial

Imatge

:o



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 09/03/2007 11:34

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves... :llengua xD
És el que té... :)
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 10/03/2007 19:13

Tras unos meses de CIVIA's una pregunta me asalta.

Porqué no se utilizan en sábados y festivos?

Si se publicitan como trenes de alto confort, de altas prestaciones, de salto hacia el futuro, de trenes adaptados a PMR . . .porqué no se utilizan?

Acaso el sábado y el domingo no debemos gozar de esas características como en laborable?? O acaso RENFE acepta de esta manera que estos días baja la seguridad y aumenta el vandalismo y mejor no sacarlos a la calle???

Si es así (que creo q lo es) me parece muy fuerte por parte de RENFE asumirlo sin poner medidas.



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dilluns 12/03/2007 11:05

aarongilp ha escrit:
david_jim ha escrit:De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.
Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen :D
Sí, si em passo per allà, i sé qui ho diu, i em sembla que no l'utilitza gaire, perquè jo, que he muntat en més de la meitat dels que hi ha aquí, i en els 4 de CAF que hi ha a Barcelona, encara no l'he vist cap problema greu. Em sembla que l'única raó per estar-hi en contra és només perquè sí, punto, no hi ha raons objectives. Jo el major problema que li veig són els estreps, que estan una mica alts, i el que triga entre que tanca portes i arranca, però això se salva amb l'acceleració que té. Ahir, de fet, em vaig passar tota la tarda a la C4 de Madrid, i vaig muntar en els 4 que feien servei, i tot em va semblar bé.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 15/03/2007 10:38

Hola!

Ahir dimecres cap a les 13:00 hores hi havia un Civia Alstom en proves a Montcada-Bifurcació, desconec si sentit Barcelona o Puigcerdà ja que estava parat a la via més propera a l'edifici de l'estació.

No vaig tenir temps de veure'n la numeració ja que anava en una 447 sentit Puigcerdà.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dijous 15/03/2007 11:41

Ahir dimecres, Civia 464 vist a la sortida de l'estació de Sant Celoni direcció Bcn als voltants de les vuit del vespre. Impossible identificar numeració, doncs em trobava conduint per la C-35 i era de nit.

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 16/03/2007 8:21

Avui anava amb el tren de Santa Perpetua de Mogoda a Barcelona entrentingut fent un sodoku quan a Montcada Bifurcación un nen de 5 anys a començat a cridat als seus pares:
- "Un civia un civia, un altre civia, 2 civies"
Els 2 Civias eren el 464.204 i 464.205



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 16/03/2007 15:56

jeje, quin nen mes maco! jajaja

Per cert, ahir en vaig afafar un i vaig fer el trajecte Catalunya-Badalona amb els indicadors marcant C4... A més que només posava destinacio Mataro, no posava propera parada ni correspondencies... No els hi costaria res a la RENFE millorar aquests detallets, pero ja sabem de quin peu calcen aquests...

I tambe acostumat a les 440 de la C2 l'acceleracio dels Civia la vaig experimentar ja i es brutal! En no res acceleren i deixen l'estacio lliure, no m'estranya que les C2 acumuli una mitjana de retards de 15min cada dia... Triguen una eternitat les 440 en engegar la marxa! Abans que hagin accelerat des de Clot ja han arribat a Passeig de Gracia...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”