Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 06/09/2007 0:41

Aquí jo ja no entro en detalls. No conec l'estació de Molins de Rei ni conec la vena de la setmana a Circulació ADIF en aquella zona.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
p_p_b22
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: C1 i C4 Molins City

Entrada Autor: p_p_b22 » Divendres 07/09/2007 0:31

fantito ha escrit:Hola p_p_b22,

em pots dir, segons tu, quina es la via direcció a Martorell?
La via 1 és direcció Martorell y la 2 direcció BCN



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 14/09/2007 23:58

Aquesta tarda hi havia una doble composició de S120 a la via 11 de Sants anunciant-lo com a Euromed destinació Alacant.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 16/09/2007 9:54

No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 16/09/2007 13:21

mikado ha escrit:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Ja et revelo que erem en Jordilar i jo. :D :D :D
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 16/09/2007 16:53

Pere ha escrit:
mikado ha escrit:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Ja et revelo que erem en Jordilar i jo. :D :D :D
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.
Doncs us he clixat 8-) desde la meva torre de vigia (terrassa) de l'entrada a l'estació L'Hospitalet (Bifurcació Gornal - Les Planes), anaveu separats per una finestra xD . M'he dit . . . cap turista assenyat o viatger pot fer aquestes coses i menys en un dia com avui i a aquestes hores, a veure si és algú . . .



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 16/09/2007 19:25

Pere ha escrit:
mikado ha escrit:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Ja et revelo que erem en Jordilar i jo. :D :D :D
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.
Vols dir el servei que surt de l'Hospitalet a les 20:07h?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 16/09/2007 20:22

Vox ha escrit:
Pere ha escrit:
mikado ha escrit:No sé si ereu algú de vosaltres companys del FTC, però acaba de passar la 440-132M que finalitzava el seu recorregut a L'Hospitalet amb dos nois (crec haver vist 2), a la finestreta de cua (baixada) i fent un vídeo. Es com si algú volgués fer un vídeo del trajecte Sants - L'H. bueno ja veurem amb el pas dels dies si ereu algún de vosaltres.
Ja et revelo que erem en Jordilar i jo. :D :D :D
Si vols més informació jo era el de la samarreta de ralles vermelles i blanques.
La 440-132M fa cada dia l'últim l'Hospitalet-Puigcerdà nomes fins a Ripoll i el primer Puigcerdà l'Hospitalet nomes des de Ripoll.
Vols dir el servei que surt de l'Hospitalet a les 20:07h?

Vox
No, vull dir el que surt a les 18:51 de l'Hospitalet, i dic que es queda a Ripoll perquè esta tallada la via entre Ripoll i Ribes de Freser per obres i hi ha transbordament per carretera.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 16/09/2007 23:16

Ok Pere, gràcies! Era per saber on agafar la 440 ;)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Diumenge 16/09/2007 23:30

la 440.132M ja no fa el servei de la C-4 amb la 440R que surt de Terrassa a les 7:48 direcció l'H?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 17/09/2007 13:19

evarujo ha escrit:la 440.132M ja no fa el servei de la C-4 amb la 440R que surt de Terrassa a les 7:48 direcció l'H?
Ara ja no.
Suposo que quan acabin les obres entre Ripoll i Ribes de Freser baixaran totes les 440 i 440R que tenen alla dalt segrestades i es tornara a fer amb 440 aquest servei.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 18/09/2007 23:57

Avui he vist una 464 fent un servei C10 (a Sants). Es normal això? A l'estiu es feia amb 465 i ara tornaven les 447 (avui he tornat de l'Aeroport amb 447, de fet).

Per ara la R10, en 1 any i 2 mesos de vida ha tingut:

440R
447
464
465

No està malament ;)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 19/09/2007 0:16

El Diumenge passat, la R10 un altre cop amb 440R.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 19/09/2007 19:15

Bona Tarde
Aquest mati he tingut dos avistaments, fora de lo normal, el primer ha estat a la A7 a l'alçada de Rubi, un remolc de 6000 sobre un camio cami de Sabadell i l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 19/09/2007 19:44

BRILL 18 ha escrit:Bona Tarde
Aquest mati he tingut dos avistaments, fora de lo normal, el primer ha estat a la A7 a l'alçada de Rubi, un remolc de 6000 sobre un camio cami de Sabadell i l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Caram....un Euromed passant pel ramal de mercaderies i m'ho he perdut??????? :'(

Avui sols destacar una 440R fent un R7(el que surt de Martorell a les 16.12,i arriba a Sants a les 17:04,i a Hospitalet a les 17.22),i una doble de 451 fent la relació St.Celoni-Vilanova(el que passa per Sants a les 17.06 direcció Vilanova).

Per cert,això que digueu d'una 464 fent la R10,suposo que serà la unitat 464.204.Lo de la 440R a la R10 ja és una mica menys creïble,per altra banda,l'únic tren que he vist avui de la R10 era una 447.[/b]



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 19/09/2007 21:46

BRILL 18 ha escrit:Bona Tarde
Aquest mati he tingut dos avistaments, fora de lo normal, el primer ha estat a la A7 a l'alçada de Rubi, un remolc de 6000 sobre un camio cami de Sabadell i l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
ai carai!, que hi fotia allà l'Euromed??? :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 19/09/2007 21:59

No m'extranyaria que fós l'Euromed descarrilat a El Prat i que estaven reparant a Madrid.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 20/09/2007 15:50

fantito ha escrit:L'Euromed anava direcció Barcelona o direcció martorell?
No ho puc precissar ja que jo anava conduint i semblava que en el moment que el vaig veure estava aturat i no vaig veure a quina via estava



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 20/09/2007 15:58

Sobre els trens a l'aeroport, dimarts vaig estar una estona a Sants veient les noves vies 7 i 8 i vaig veure dos trens a l'aeroport. El primer R10 era servit per una 447 però el segon era una unitat 464.



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 20/09/2007 16:10

BRILL 18 ha escrit:
fantito ha escrit:L'Euromed anava direcció Barcelona o direcció martorell?
No ho puc precissar ja que jo anava conduint i semblava que en el moment que el vaig veure estava aturat i no vaig veure a quina via estava
Segur que era a la linia El papiol - Can Tunis? O podria ser que estigues a LAV? Podria ser un AVE s100 fent les primeres proves en el tram Roda de Bara- St Joan Despi? Un s100 i un s101 son exteriorment exactament iguals.
Segons el que sabia a finals de setembre fins desembre estan previsto 3 mesos de proves a la LAV i per tant es imminet que es comenci a veue AVEs en aquest tram.
El tram final nomes es provara duran 1mes ja que no estara considerar una LAV.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”