Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 08/01/2008 16:23

Aquest mitgdia he estrenat el 9000 a la L-4, el torn era el 418.
Els termometres funcionen correctament durant tot el trajecte ( he fet el recorregut Maragall-La Pau/ La Pau-Maragall) però amb un petit problema: a diferència de les altres línies, aquesta diu les estacions al mitg del túnel o fins i tot arrivant ja a la següent estació i fins que aixó no passa el termometre continua marcant l'estació anterior.
L'ATP ha fallat alguns cops perdent el senyal i bloquejant el tren just desprès de tancar portes.
A l'estació de Ciutadella i crec que a Besòs també no ha dit l'enllaç amb el Tram i a Barceloneta no diu l'enllaç amb rodalies.
A banda d'aquestes petites incidències tot anat molt bé.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 08/01/2008 16:48

Avui no l'he vist, tot i que me'n alegro, perquè m'he deixat la càmera a casa. A veure si demà l'agafo.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 08/01/2008 20:11

Guigui ha escrit:
Busman ha escrit:Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); [...]
Que jo recordi, els 2100 han anat sempre amb seients de color gris amb un deix de lila. Negres són els dels 2000, cosa que permet lluir-se encara més a tots els Jonathans i les Jessiques que volen immortalitzar-hi els seus amors fugaços.

Comentari a part i aprofitant l'avinentesa: juntament amb els dels 3000R, són els seients més horrorosos de tot l'FMB.
No. Les primeres unitats de la sèrie 2100 (les de 1995, suposo) tenen els seients negres, amb marques de Jenny's varies, com les 2000. La resta de 2100 ja venien amb els seients grisos.

Es una excelent noticia aquest canvi! Suposo que ho faran amb la resta de 2100 de la primera fornada.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/01/2008 21:19

Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/01/2008 21:31

Fran-Ikarus ha escrit:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 08/01/2008 22:21

Pel que sembla, només el treuen a passejar pels matins, igual que les iaies de Pedralbes, ja que aquesta tarda, el 418 tornava a ser un ultramodern 1100.

I, efectivament, els primers 2100 tenien els seients negres. Per cert, diria que també s'ha afegit el 2121-R2406-2124, que és aquell que fa un so tan pecul.liar. Així doncs, només queda el 2105-R2402-2108 per traspassar, oi?


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/01/2008 22:26

Guigui ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.
Reconec que els dels 3000 i 4000 ja estaven bé, però penso que la major "capacitat" :) (ja ens entenem) de la part "seient" (no respatller) dels 2000 i 2100 compensa la més gran subjecció dels 3000 i 4000, i si t'hi repantingues, llavors els 2000 i 2100 guanyen clarament.

El que passa és que a mi m'encanta, d'anar-hi repantingat :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 09/01/2008 15:11

Avui hi he pujat i m'ha semblat que el tema de la megafonia funciona sota determinades circumstàncies. De Bogatell en endavant, sembla funcionar correctament, pel qual penso que ja hi deuen estar instal.lades les balisses; però de La Pau fins a Bogatell, sembla que el maquinista l'ha d'activar manualment (si és que això és possible) i mirar de no oblidar-se'n, ja que ha fallat bastant entre aquestes dues estacions.

Un error garrafal: no canta l' "enllaç amb TRAM" a les estacions on n'hi ha, ni l' "enllaç amb Rodalies RENFE" de Barceloneta, que penso que s'hauria de dir també.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 09/01/2008 15:47

Us deixo un petit reportatge que he fet aquest mati
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Espero que us agradi,
més a http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/7.html

Si el voleu anar a veure avui és al torn 418


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 09/01/2008 16:15

aquí un altre fan de la practicitat, comoditat i simplicitat interior dels 2000 i 2100 :viejoverde


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/01/2008 17:46

Molt bones fotos!!! :ok
Per cert, curiosa la numeració del tren en qüestió, ja que es tracta del primer 9100 :D



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 09/01/2008 18:49

Estava aquesta tarda (17:30 h) a Maragall, quan a vingut en sentit contrari al meu. M'ha semblat que no portava els termòmetres operatius. Portava el 418.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 09/01/2008 19:50

A les 19,10 direcció La Pau, a Bogatell. La càmera me l'ha jugat (és vella, ja...) >:(



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 09/01/2008 20:14

Avui he viatjat en el metropolis per primera vegada a la groga.

Bueno...nomes se m'ha fet extrany veure un 9000 en ATP :twisted: i m'entretingut veient la via.

Que curt es fa el meu trajecte amb el 9000, pobres els viatjers que perdien el 9000 perque darrere d'aquest venia un 1100 xino-xano :)

Mes que alegrarme m'ha fet llastima, pensant que aixo marca el definitiu final de les 1100 :'( :'( :'( :'(

Per sort avui circulaven gairebe totes les que queden operatives i camera en ma m'he guanyat una mica mes de mania homicida per part dels motoristes.


Saluts



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 09/01/2008 20:59

Doncs quan s'anava el 9000, entrava per la meva via (Trinitat Nova) un 1100, i hagués sortit una foto de sostinguts... Llàstima que no portava càmera.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 09/01/2008 21:01

i de moment ningu te 9000 Vs 1100??



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 10/01/2008 20:26

Avui ja hi he pujat (coses de sortir tard de la feina)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 10/01/2008 23:25

Avui he vist un camió que duia el remolc R9529, ha passat sobre les 17:45h pel carrer Navas de Tolosa confluència amb València i Clot.

Suposu que aquest anirà a la L4.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 12/01/2008 1:39

Avui he pujat dos cops a la 9000 de la L4. Primer al 9098 i després a la 9525. Se m'ha fet extrany el trajecte Urquinaona-Poblenou sense una 1100.

Per cert, a Poblenou s'ha creuat amb una 1100 però no duia la càmera i jo estava dins la 9000.

Tambè he vist la 2101 amb els nous seients, estan nous nous :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 12/01/2008 14:05

Els diumenge epl matí tambe circula?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”