Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Apostes: Per quan el Civia?
Quin futur mès negre hi veig per aquestes pantalles tan bufones que tenen els Civia...
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
A on, a on!!!!!????
És posible que el veiem aquest estiu????????????
És posible que el veiem aquest estiu????????????
El 6405??? Però si el van tornar a Madrid!! No serà algun altre 464 o algun 465? És que ho trobo estrany que un de Madrid vingui aqui una setmana, se'n torni a anar i al cap de 2 setmanes torni a venir...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- 462_civia
- N1
- Entrades: 6
- Ubicació: Gava - Baix llobregat -BCN -Catalunya - Spain - The world - The space
Hola jo us explico el que em van dir:
--> Miri el Civia el dilluns 5 de juny estara per barcelona i a partir d'aquell dia la majoria de caps de setmana vindrà a NeRtuS a passar revisió...
Potser n'és un altre i no el 005 però civia avui n'hi ha
Per tant possiblement aviat el veiem en servei i dins de poc n'arrivaran més
--> Miri el Civia el dilluns 5 de juny estara per barcelona i a partir d'aquell dia la majoria de caps de setmana vindrà a NeRtuS a passar revisió...
Potser n'és un altre i no el 005 però civia avui n'hi ha
Per tant possiblement aviat el veiem en servei i dins de poc n'arrivaran més
462_civia l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 05/06/2006 11:06, en total s’ha editat 1 vegada.
Et saluda 462_civia --> Hèctor Solé
Que no ho saps que Madrid és el centre de tot?aarongilp ha escrit:És que ho trobo estrany que un de Madrid vingui aqui una setmana, se'n torni a anar i al cap de 2 setmanes torni a venir...
Si, és clar...no recordava que Madrid és el centre de gravetat d'Espanya, i tot el que surt d'allà torna...:D:DAlbert ha escrit:Que no ho saps que Madrid és el centre de tot?aarongilp ha escrit:És que ho trobo estrany que un de Madrid vingui aqui una setmana, se'n torni a anar i al cap de 2 setmanes torni a venir...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- 462_civia
- N1
- Entrades: 6
- Ubicació: Gava - Baix llobregat -BCN -Catalunya - Spain - The world - The space
He parlat amb Premsa de renfe i Integria i m'han dit que si que ja n'hi ha un i que avui està en proves per ací i per alla i que dins de res en duran 4 més )))3 )))2 :festa )))3 )))2 :festa
Et saluda 462_civia --> Hèctor Solé
Una mostra més de les ganes de criticar dels diaris. Es pot saber com es garantitza que una plaça estigui reservada per embarassades? Que jo sapigui no hi ha CAP TREN en que es pugui garantitzar més enllà del civisme de la gent (que cada cop és més reduït).wefer ha escrit: Sense les places reservades: "Dependrà del civisme dels passatgers" que minusvàlids i embarassades tinguin espai propi, perquè els reservats, fins ara no s’han demostrat "eficaços".
Sobre el tema del graó de la foto... es que les PMR han d'entrar AL VAGÓ DESTINAT A PMR, no on vulguin. O es que ara sortirà alguna plataforma defensant el dret a pujar en qualsevol vagó? ;-)Els passadissos, més amples, permetran major mobilitat amb cadira de rodes. I un dels cotxes tindrà la plataforma més baixa. Els vagons estaran intercomunicats, com als metros de la Línia 2.
Exacte, així hi haurà un lloc per cotxe per anar a fumar. :-/Higiènics: Cada unitat tindrà un lavabo (ara n’hi ha un cada tres). Un nou disseny interior donarà major sensació de benestar i amplitud.
El periodista és retrassat? Hi han trens de RODALIES en algun pais amb conexió per als portàtils? Què demanaran properament... wifi gratis en els autobusos de TMB? X'DNo hi haurà connexió per a ordinadors.
Les cròniques de transports públics que fa en Fede Cedó valen encara menys que la infame secció "El desternillador" d'aquest diari gratuïtmegapauer ha escrit:El periodista és retrassat? Hi han trens de RODALIES en algun pais amb conexió per als portàtils? Què demanaran properament... wifi gratis en els autobusos de TMB? X'D
- Carlos L'H
- N6
- Entrades: 161
- Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Sigo apostando que los CIVIA estarán aquí a lo largo del 2007
Te gustan las apuestas de riesgo, eh?Carlos L´H ha escrit:Sigo apostando que los CIVIA estarán aquí a lo largo del 2007
Lo siento, pero cuanod oigo la palabra Civia me entra un ataque de escepticismo que pa qué contate, pa qué...
Saludos
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
Avui a dos quarts de set de la tarda, tren Civia estacionat a una via morta de Granollers Centre.
L'he vist fugaçment des del Catalunya Exprés que em duia a Girona.
Això es posa interessant A veure si ja comencen a fer proves per totes les línies de rodalies, es poden caçar i de passada es queden ja per Catalunyaentfe001 ha escrit:Avui a dos quarts de set de la tarda, tren Civia estacionat a una via morta de Granollers Centre.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta