Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 16/11/2006 10:24

El tren que ahir va sortir de les 13,17hores d'Hospitalet cap a Calella,la 465-010,em sembla.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 16/11/2006 20:04

Hola!

Notícies: en principi a finals d'any haviem d'entregar 2 Civias a Santa Perpètua, però Renfe Operadora ens està tocant allò que no sona i ara en vol 4...Anem una mica de cul però ja us informaré si realment sortiran quatre. Ara per ara tenim un en proves, un a punt de sortir cap a Figueres en proves (li falten uns retocs), i un que demà acoblarem (tenim els cotxes separats).

:D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 16/11/2006 20:09

A tu t'hauran de donar un lloc de treball que no tingui una finestra a prop... :twisted: :) :P



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 20:20

JaMiRo! ha escrit:[...]un a punt de sortir cap a Figueres en proves
Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 16/11/2006 23:03

Hola!
orique ha escrit:A tu t'hauran de donar un lloc de treball que no tingui una finestra a prop... :twisted: :) :P
Tens raó, el meu lloc de treball d'avui tenia massa finestres (era la cabina d'un Civia)... 8) :D
aarongilp ha escrit:Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...
Estigues a l'aguait perquè no trigarà gaire més d'una setmana a sortir. Intentaré enterar-me'n! ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 23:13

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...
Estigues a l'aguait perquè no trigarà gaire més d'una setmana a sortir. Intentaré enterar-me'n! ;)
Molt al aguait no puc estar per què visc a 3km de la via fèrria més propera, a part que per Girona bàsicament només hi estic quan vaig a classe o quan hi torno. Així que sí, intenta enterar-te'n :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 18/11/2006 1:51

Avui, la 514 passava per Badalona, cap BCN, sobre les 18h i pico i sobre les 19:15h passava la 010 (crec) per Plaça Catalunya direcció Hospitalet.

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 18/11/2006 1:53

Avui, la 514 passava per Badalona, cap BCN, sobre les 18h i pico i sobre les 19:15h passava la 010 (crec) per Plaça Catalunya direcció Hospitalet.

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/11/2006 16:59

Hola!

Sento dir-vos que gairebé tots els Civia Alstom ara per ara se'n van a Madrid. Ens quedem amb els Civia CAF... :|

I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 26/11/2006 12:14

JaMiRo! ha escrit:I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:
Això no t'ho sé dir, però sí que el Civia Alstom que vaig veure per Vandellòs quan va arrencar va fer un sorollet que em va resultar més curiós que el dels Civia CAF :P



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/11/2006 12:47

Ahir al vespre (cap a les vuit) vaig veure un Civia estacionat a una de les vies mortes de Granollers Centre. Com que era fosc no vaig poder veure la numeració, però sí vaig adonar-me que no era un Civia de cinc cotxes (no sabria dir si en tenia tres o quatre).



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 26/11/2006 13:50

22/11/06:

Cercanías L'Hospitalet (17:47)-Calella (19:05): 465-014

Saludos



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dilluns 27/11/2006 15:57

entfe001 ha escrit:Ahir al vespre (cap a les vuit) vaig veure un Civia estacionat a una de les vies mortes de Granollers Centre. Com que era fosc no vaig poder veure la numeració, però sí vaig adonar-me que no era un Civia de cinc cotxes (no sabria dir si en tenia tres o quatre).
En efecte, era el 463-701M-201M. Era un Civia de tres cotxes i estava estacionat a la via 6 de Granollers-Centre. Com que em resultava curiòs m'hi vaig acostar i vaig veure a l'interior amb els seients encara embolicats i amb uns grans contenidors d'aigua a dins (que són els que simulen el pes dels viatjers).

Salutacions.

P.D.: Tot i que tenia els colors de rodalies per un moment vaig pensar que podria ser un "Alpino"... :x


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 27/11/2006 17:31

neroon ha escrit:
P.D.: Tot i que tenia els colors de rodalies per un moment vaig pensar que podria ser un "Alpino"... :x
Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 27/11/2006 17:42

Mako448 ha escrit: Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
No perquè la linia per on circularan (la de Puigcerdà) es de Rodalíes



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 27/11/2006 17:44

Ferrovi ha escrit:
Mako448 ha escrit: Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
No perquè la linia per on circularan (la de Puigcerdà) es de Rodalíes
Jo he dit que circularán per una línia que no és de rodalies?
Només li he dit que circualràn per una línia de rodalies,potser has vist el "clar,no",i t'has pensat tot el contrari



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 27/11/2006 18:00

Mako448 ha escrit:
Ferrovi ha escrit:
Mako448 ha escrit: Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
No perquè la linia per on circularan (la de Puigcerdà) es de Rodalíes
Jo he dit que circularán per una línia que no és de rodalies?
Només li he dit que circualràn per una línia de rodalies,potser has vist el "clar,no",i t'has pensat tot el contrari
Disculpes, ho he llegit massa ràpid :oops:
Assobre, de vegades em faig un lio amb "Rodalíes" i "Regionals"



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/11/2006 8:59

Ferrovi ha escrit: Disculpes, ho he llegit massa ràpid :oops:
Assobre, de vegades em faig un lio amb "Rodalíes" i "Regionals"
Regionalment, quan vols, la rodalies...




:D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dimarts 28/11/2006 9:22

Estimats Ferrovi i Mako448:

N’esteu completament segurs que Renfe no voldrà fer una petita diferenciació en l’esquema cromàtic de les unitats Alpino per diferenciar-les estéticament de les unitats de rodalies convencionals?, Per l’informació que tinc, aquests trens disposaran d’un esquema de pintura propi, tot i que exterioment, la carrocería serà idéntica, a mès del diferent interiorisme.


Platanito ha escrit:
Regionalment, quan vols, la rodalies...
Sisplau, a partir d’ara, els cafés t’els prens sense cafeína... :D

Saludos.


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimarts 28/11/2006 17:26

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Sento dir-vos que gairebé tots els Civia Alstom ara per ara se'n van a Madrid. Ens quedem amb els Civia CAF... :|

I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:

Salut!
Según me han comentado seguramente a principios de año recibiremos aquí en Valencia algunos Civia Alstom nuevos, lo que no se es si serán 463 o 464, aunque me imagino que serán los de 4 coches, ya que de 3 tienen menos capacidad que las 447 y aquí algunas veces ya van demasiado justas, pero bueno, esto ya se verá.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”