Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 28/11/2006 17:44

Avui he anat de visita a Alstom i he vist a la platja exterior de la fàbrica 3 civias (1 de 4 cotxes cotxer R202 y R702, 1 de 3 cotxes, 1 sense precisar).
En el indicador de una d'aquestes unitats posava Mataró



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimarts 28/11/2006 18:04

El miercoles 22 de noviembre sobre las 9:20 ví en P.Catalunya un civia que venía de Mataró, cuando a esa hora siempre he visto una 447.


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 28/11/2006 23:50

Hola!
594-001-0 ha escrit:Según me han comentado seguramente a principios de año recibiremos aquí en Valencia algunos Civia Alstom nuevos, lo que no se es si serán 463 o 464, aunque me imagino que serán los de 4 coches, ya que de 3 tienen menos capacidad que las 447 y aquí algunas veces ya van demasiado justas, pero bueno, esto ya se verá.
Pues os quedáis con las joyas de la corona. ;)
davida ha escrit:Avui he anat de visita a Alstom i he vist a la platja exterior de la fàbrica 3 civias (1 de 4 cotxes cotxer R202 y R702, 1 de 3 cotxes, 1 sense precisar).
En el indicador de una d'aquestes unitats posava Mataró
A quina hora has anat? No aniries pas en bici? Perquè em sembla haver vist un curiòs voltant per allà... :D

Jo les fotos les faig des de dins... 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 30/11/2006 11:39

oscar440 ha escrit:Prohibida la reproducció de la foto sense el consentiment de l´autor.
No em sembla correcte que introdueixis en un forum public una foto que no es fot reproduir. De fet, si jo fos l'administrador te l'esborraria ara mateix, a no ser que retiressis aquesta frase.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 30/11/2006 11:56

Ecomobisostrans ha escrit:
oscar440 ha escrit:Prohibida la reproducció de la foto sense el consentiment de l´autor.
No em sembla correcte que introdueixis en un forum public una foto que no es fot reproduir. De fet, si jo fos l'administrador te l'esborraria ara mateix, a no ser que retiressis aquesta frase.
Diu que és prohibit reproduir-la, però no copiàr-se-la. Té dret a mostrar-la i a exigir que no es faci servir enlloc sense el seu consentiment. Hi ha hagut casos de gent que ha fet passar per seves fotos d'altres, fins i tot a llocs com tranvia.org!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 30/11/2006 12:28

JaMiRo! ha escrit:
davida ha escrit:Avui he anat de visita a Alstom i he vist a la platja exterior de la fàbrica 3 civias (1 de 4 cotxes cotxer R202 y R702, 1 de 3 cotxes, 1 sense precisar).
En el indicador de una d'aquestes unitats posava Mataró
A quina hora has anat? No aniries pas en bici? Perquè em sembla haver vist un curiòs voltant per allà... :D
Salut!
Hi vaig anar el dimart 28 sobre les 17h i si anava en bicicleta. Mentres he estat per alla no paraven de fer proves de obrir i tancar el portes amb pip pip corresponent
¿Saps pero on son els tranvies de color verd, els blaus i vermells ja se que son per Madrid?



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dijous 30/11/2006 13:23

davida ha escrit:¿Saps pero on son els tranvies de color verd, els blaus i vermells ja se que son per Madrid?
¿Vélez Málaga?


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 01/12/2006 20:59

Hola!

OK davida. Jo dimarts hi vaig ser de dos quarts de tres a dos quarts de set de la tarda. Em sembla que et vaig veure :P ; aquella tarda no tenia massa feina i estava voltant per la zona de proves (vas veure un tio jove -servidor- al costat d'un home canòs amb bigoti?). :D

Doncs els tramvies verds (Parla -Madrid, vamos-, no pas Vélez-Malaga) són a vies interiors. Ben aviat es posaran en proves, o sigui que per ara només són visibles per al personal de la factoria, com jo mateix. Ací teniu una foto. 8)

Imatge
Per cert, si voleu, us la copieu. Total té logos, marques d'aigua i lletres per tot arreu... :x

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 02/12/2006 0:14

Ecomobisostrans ha escrit:
oscar440 ha escrit:Prohibida la reproducció de la foto sense el consentiment de l´autor.
No em sembla correcte que introdueixis en un forum public una foto que no es fot reproduir. De fet, si jo fos l'administrador te l'esborraria ara mateix, a no ser que retiressis aquesta frase.
Cadascú és ben lliure d'imposar les condicions que li plagui a la seva obra, que per això hi ha lleis que protegeixen els drets d'autor.

Ara bé, si considerem que tot dret no explícitament concedit per l'autor de l'obra queda reservat per a ell mateix tenim que, a efectes legals, són aplicables les mateixes restriccions de distribució a una imatge l'autor de la qual no n'especifiqui cap condició d'ús.

Una altra cosa és que no t'agradin els models de distrubució restringida de material gràfic, però això són figues d'un altre paner.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Diumenge 03/12/2006 13:44

JaMiRo! ha escrit:Hola!

OK davida. Jo dimarts hi vaig ser de dos quarts de tres a dos quarts de set de la tarda. Em sembla que et vaig veure :P ; aquella tarda no tenia massa feina i estava voltant per la zona de proves (vas veure un tio jove -servidor- al costat d'un home canòs amb bigoti?). :D

Doncs els tramvies verds (Parla -Madrid, vamos-, no pas Vélez-Malaga) són a vies interiors. Ben aviat es posaran en proves, o sigui que per ara només són visibles per al personal de la factoria, com jo mateix. Ací teniu una foto. 8)

Imatge
Per cert, si voleu, us la copieu. Total té logos, marques d'aigua i lletres per tot arreu... :x

Salut!
Sembla idèntic al ML de Madrid, que es troba al darrere!
;)
Moltes mercès per la foto.
:)
Me la guardo!!
:D


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 03/12/2006 15:42

JaMiRo!!! T'hauré d'estirar les orelles!!! Et dic l'altre dia que em diguis quan pujaran a Figueres i no tan sols no m'ho dius, sinó que ahir en vaig veure 2 pujant al matí (crec que es van quedar a Maçanet o St. Celoni perquè a Girona no van arribar, jo els vaig vore a Llinars del Vallès), i a la nit em van dir que porten tota la setmana pujant i baixant cada dia a Figueres!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 03/12/2006 17:37

ai carai!, se m'ha passat per alt...I mira que l'altre dia vaig estar mirant embadalit un Civa en proves a les vies d'Alstom... :oops: :oops: :oops:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 03/12/2006 17:41

JaMiRo! ha escrit:ai carai!, se m'ha passat per alt...I mira que l'altre dia vaig estar mirant embadalit un Civa en proves a les vies d'Alstom... :oops: :oops: :oops:
Sí, és clar... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 03/12/2006 23:46

Claríssim! :D

Ho sento, havia de mostrar-me torracollons...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 11/12/2006 17:11

Dimarts 5/12/06
465.013
L'Hospitalet-Mataró
Hora sortida:16.47

Dimarts 5/12/06
465.009
Calella-L'Hospitalet
Hora sortida:15.21
Hora passada pel Clot direcció Hospitalet:16.40

Per fi he pujat a tots els civies que circulan per Barcelona :D
MISSATGE 448 :D



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 14/12/2006 14:22

A las 14.05 entraba en L'Hospitalet el 465-010 con los siguientes desperfectos.

Cristal roto / astillado en el remolque intermedio.

Estribo pintado también en el remolque intermedio que denota que tb se grafiteó el vagón y ya se ha limpiado.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 14/12/2006 14:41

Les nostres tenen pintura antigrafits de BASF. És bastant torracollons, qualsevol "obra d'art" dels malparits aquests es desfà en segons... :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 14/12/2006 15:03

mikado ha escrit:A las 14.05 entraba en L'Hospitalet el 465-010 con los siguientes desperfectos.

Cristal roto / astillado en el remolque intermedio.
Estribo pintado también en el remolque intermedio que denota que tb se grafiteó el vagón y ya se ha limpiado.
Només dir que vergonyós.Ja n'hi ha prou d'aquesta gentota.
Vergonyòs,que un tren que només porta 6 mesos ja mira com està,vergonyós per la gentota que hi al carrer,també pel manteniment de trens que fa renfe i sobretot,per la seguretat escassa que hi ha a les instal.lacions ferroviàries i als trens.etc...
No m'extranya que circulin els caps de setmana,perque si circulessin,estarian podrits,ple de pintades i brutícia.
Algo bé que fa renfe.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 14/12/2006 15:19

JaMiRo! ha escrit:Les nostres tenen pintura antigrafits de BASF. És bastant torracollons, qualsevol "obra d'art" dels malparits aquests es desfà en segons... :twisted: :D
Ohhh... :o :o :o

Pintura d'aquesta per a tots els trens ja!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 14/12/2006 18:42

Les 213 segur que tenen pintura d'aquestes,mai he vist una gratifegada.
Una 211 exteriorment tampoc,peró interiorment si.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”