Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 03/11/2010 22:23

PoLeTe124 ha escrit:Per fi hi han més serveis a l'R4 què es fan en Civia!
Però encara em segueixo preguntant... perquè han tret els Civia de cop i volta, a l'R4 quan fins a Terrassa poden circular perfectament?
És un servei puntual que és fa amb Civia,avui el Martorell-Terrassa que ahir era 465,avui era doble de 447 com sempre.Si abans quan hi havien les 440R algún cop és colaven 440R en algún Terrassa-Martorell o Manresa-SVC,doncs com ara no n'hi ha 440R als serveis purs de rodalies,doncs és colen alguna 465 en serveis Martorell-Terrassa(no fan els SVC-Manresa per raons obvies).

Tot i no estic gens segur,peró l'unic nou servei(desde la reobertura del túnel de la Meridiana)de l'R4 que és fa amb Civia,i no estic 100% segur,és el Terrassa(6.09)-Molins de Rei(7.14).La resta dels pocs serveis amb Civia a l'R4 ja és feien abans del tall.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 04/11/2010 22:25

Hoy he visto al 465-208 haciendo el Terrassa (20:39)-Vilafranca (22:17). Por lo que es de suponer que haya hecho también el L'Hospitalet (19:22)-Terrassa (20:16), ya que las unidades que hacen este L'Hospitalet-Terrassa son las que minutos después salen camino de Vilafranca.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 05/11/2010 8:17

Ahir cap a les set de la tarda a Martorell hi havia el 465.755 (suposo que era un 465) en espera de fer un servei a l'Hospitalet. No m'he fixat si anava en simple o doble.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 05/11/2010 18:15

Pel que he llegit,sembla que les 463 que han marxat de Barcelona són la 201,202,205 i 206.En principi dues 463 que ara estàn a Saragossa i que abans estaven a Sevilla/Cadis,vindrien a Barcelona,possiblement siguin les unitats 204 i 207.Les 463 que marxen de Barcelona no aniràn a Astúries,sinó a Santander i a Saragossa.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.

Ara entenc per qué a l'R2 Nord veig més 447 del normal.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Divendres 05/11/2010 21:36

Mako448 ha escrit:Pel que he llegit,sembla que les 463 que han marxat de Barcelona són la 201,202,205 i 206.En principi dues 463 que ara estàn a Saragossa i que abans estaven a Sevilla/Cadis,vindrien a Barcelona,possiblement siguin les unitats 204 i 207.Les 463 que marxen de Barcelona no aniràn a Astúries,sinó a Santander i a Saragossa.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.

Ara entenc per qué a l'R2 Nord veig més 447 del normal.
Si, que hi ha moltes 447 per la R2 Nord!



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 07/11/2010 14:33

Mako448 ha escrit:.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.
Ya tenemos más de 68 unidades Civia circulando. Suma:
465......57 uts.
464......12uts?
463......7 uts?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/11/2010 16:25

ferroviario_catalan ha escrit:
Mako448 ha escrit:.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.
Ya tenemos más de 68 unidades Civia circulando. Suma:
465......57 uts.
464......12uts?
463......7 uts?
A mi em surten aquests comptes:

463:202,203,208,209,211,212*,213 i 214.Entre 7 i 8 unitats
464:203 a 211,219,221 a 224 14 unitats
465:201 a 223,227,228,237 a 255.43 unitats

Total entre 64 i 65 unitats,si les 463 que s'han anat a Saragossa i Santander és comptessin,si que seria 68 o 69 unitats.Tot i aixó,sembla que dues 463 de Sevilla/Cadis(ara a Saragossa)vindràn a Barcelona,i potser rebrem alguna 465 nova,ja arribariem als 68 que hi haurien d'haver-hi abans d'acabar l'any segons en Manel Nadal.

*I la 463.212 fa molt de temps que no circula,està apartada,primer a Mataró i ara a Birfucació,i grafitejada a sobre.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 07/11/2010 16:42

Estos son los que tengo yo contados:

463: 203, 208, 209, 211 a 214 (7). Si añadimos al 463-204 y al 463-207 serían 9.
464: 203 a 211, 219, 221 a 223 (13).
465: 201 a 223, 227, 228, 237 a 255 (44).

Suman 64 si no se cuentan el 463-204 y el 463-207 y serían 66 si se cuentan.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Diumenge 07/11/2010 19:50

Navegant he trobat això (potser ja ho havíeu vist)
Potser us aclarirà una mica el recompte dels Civies ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 08/11/2010 8:38

Avui he vingut amb la 465.247 fent el Terrassa (7:00)-L'Hospitalet, perquè no em volia arriscar a baixar en FGC sent dia de vaga. Per cert, m'he creuat amb dos Civies 465 que anaven sense servei direcció Terrassa. Podria ser que la major part dels reforços Terrassa-L'Hospitalet es facin en 465 ja?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 08/11/2010 13:30

Trenscat ha escrit:Avui he vingut amb la 465.247 fent el Terrassa (7:00)-L'Hospitalet, perquè no em volia arriscar a baixar en FGC sent dia de vaga. Per cert, m'he creuat amb dos Civies 465 que anaven sense servei direcció Terrassa. Podria ser que la major part dels reforços Terrassa-L'Hospitalet es facin en 465 ja?
Així és, hi ha uns quants materials buits Montcada Bifurcació -Terrassa que baixen fent reforços Terrassa-l'Hospitalet.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 09/11/2010 23:46

Hoy avistado en servicio el 463-204 ex-Valencia, ex-Sevilla/Cádiz y ex-Zaragoza haciendo un Aeroport-Sant Celoni acoplado al 465-210.

También ha vuelto al servicio el 463-212, avistado haciendo un Sant Celoni-Aeroport junto al 465-209.

Y para acabar hoy el L'Hospitalet (20:13)-Terrassa (21:07) circulaba con composición 463+465, concretamente la formada por 463-208+465-241.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimecres 10/11/2010 17:52

I quin és el motiu de l'intercanvi dels Civies?



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimecres 10/11/2010 19:41

L´intercanvi de Civies son d´Alstom-Caf o Alstom-Alstom ? ? Com hi havien Civies de Caf al nucli de Saragossa tinc aquest dubte!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 10/11/2010 20:54

L'intercanvi és entre Caf i Alstom i respon a la voluntat de tenir els trens de Caf concentrats als nuclis de Madrid, Astúries i Santander.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 10/11/2010 23:42

victorcasta ha escrit:L'intercanvi és entre Caf i Alstom i respon a la voluntat de tenir els trens de Caf concentrats als nuclis de Madrid, Astúries i Santander.
Pero aquí hablamos que han rotado, o van a rotar ciertos civias con Zaragoza... Por qué motivo? Porque en Barcelona, disponemos de civias 100x100 alstom, y los que proponen para el cambio, son también de alstom...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dijous 11/11/2010 8:31

ferroviario_catalan ha escrit:Por qué motivo? Porque en Barcelona, disponemos de civias 100x100 alstom, y los que proponen para el cambio, son también de alstom...
Claro, y de ahí mi pregunta.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 11/11/2010 9:25

Dile que han rotado o que los han cambiado. Se trata de una cuestión de logística para los mantenimientos de los trenes. Seguramente, Renfe preferirá que los Civia de Zaragoza pasen la revisión en Barcelona que no en Madrid.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 11/11/2010 21:13

victorcasta ha escrit:Dile que han rotado o que los han cambiado. Se trata de una cuestión de logística para los mantenimientos de los trenes. Seguramente, Renfe preferirá que los Civia de Zaragoza pasen la revisión en Barcelona que no en Madrid.
Venga ya, eso no puede ser,tiene que haber otra custión para el cambio o ratción, es lo mismo Barcelona que Madrid, aunque en Madrid no hay 463. Y si para hacerle el matenimiento, tienen que rotar los trenes (progamarlos para su núcleo de cercanías, cambiar todas las pegatias, etc etc,) es demasiado cacao. Lo lógico para el matenimiento, es que vengan a Barcelona, les hagan la R, y se vuelvan a su lugar (como hacen con los 592 de Lleida-La pobla).
Por cierto, ya están aquí los civias maños?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 12/11/2010 15:46

ferroviario_catalan ha escrit:en Madrid no hay 463.
¿Ah no?
Esto es como los de dos pisos; Madrid se queda las 450 de seis coches (excepto cuatro) y las 451 de tres coches se los queda Barcelona. Y de Civias, tampoco quieren los "pequeños" de tres coches... :)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”