Pàgina 105 de 135

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Divendres 01/02/2013 21:27
Autor: cesc
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Divendres 01/02/2013 23:13
Autor: UT440_132M
Aquesta tarda, el Regional Expres Barcelona-Estació de França - Caspe, s'ha realitzat amb una doble composició d'unitats 470, concretament les 116M i 114M, per avaria de les titulars 448.

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Diumenge 03/02/2013 16:25
Autor: UT447Barcelona
UT440_132M ha escrit: A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449.
Avui diumenge també hi havia una doble de 449.

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dilluns 04/02/2013 9:03
Autor: vermer3
UT440_132M ha escrit:Un parell d'avistaments, almenys per mi curiosos, aquest matí. A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449. I al costat, el "saler" Manresa-Flix, avariat divendres, amb una parella de locomotores 269.3xx, encarades per marxar cap a Flix, imagino demà. I un últim apunt, tot i que no és avistament pròpiament dit. Aquest vespre, l'últim servei a Puigcerdà, ha iniciat trajecte a la via 3 de l'estació de L'Hospitalet de Llobregat. És la primera vegada que veig un tren de la R3 sortir d'allà.
Molts R3 comencen servei allà, sobretot els Vic, potser et deus referir a que és estrany que un R3 a Puigcerdà comenci allà...

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dilluns 04/02/2013 9:06
Autor: vermer3
cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?

Tendència generalitzada

Publicat: Dilluns 04/02/2013 9:10
Autor: Guigui
vermer3 ha escrit:Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Som un país tan avançat econòmicament i estètica, que les piltrafes velles no ens fan cap servei. Així que, a desballestar-les i a emborratxar-nos de material nou, que aquí no ens estem de res!

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Divendres 01/03/2013 22:24
Autor: nestor
Aquesta tarda a Sants han passat dos 319 per la via del AVE! M'he queda flipant. Aquí teniu el video

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KI6iQnd1FA4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

319 a Sants

Publicat: Dissabte 02/03/2013 0:19
Autor: Javi M
El vídeo a què es refereix en Nestor és aquest:



Totalment sorprenent trovar-se amb això per Sants!

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dissabte 02/03/2013 11:27
Autor: davida
Aquestes 319 son en ample estandard. i s'utilitzen per trens de mercaderies i incidencies d'electrificación. Hi ha 9 nou unitats en ample estandard.
Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol Mollet.

Sense passar per Sants

Publicat: Dissabte 02/03/2013 16:14
Autor: Javi M
davida ha escrit:Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol - Mollet.
Tu mateix et contradius: si tenen l'alternativa de passar per la línia de Rubí no han de passar obligatòriament per Sants, el què és lògic si fa mes i escaig que va obrir-se el túnel. De fet, encara que s'hagi obert el túnel, dubto que això de veure unitats dièsel per Sants esdevingui habitual.


Per cert, si us fixeu molt (jo ho sé perquè m'ho ha dit en Nestor personalment, perquè al vídeo no es veu gaire bé), la 319 de cua porta els fanals vermells portàtils, cosa que m'indueix a pensar encara més que la circulació ha estat quelcom fora de l'habitual.

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dissabte 02/03/2013 17:29
Autor: PoLeTe124
vermer3 ha escrit:
cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Les 440R ja les ha agafat una empresa per desguassar-les, el que no se sap és quan i on, si les traslladaran o ho faran allà mateix.

Re: Sense passar per Sants

Publicat: Diumenge 03/03/2013 2:06
Autor: nestor
Javi M ha escrit:
davida ha escrit:Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol - Mollet.
Tu mateix et contradius: si tenen l'alternativa de passar per la línia de Rubí no han de passar obligatòriament per Sants, el què és lògic si fa mes i escaig que va obrir-se el túnel. De fet, encara que s'hagi obert el túnel, dubto que això de veure unitats dièsel per Sants esdevingui habitual.


Per cert, si us fixeu molt (jo ho sé perquè m'ho ha dit en Nestor personalment, perquè al vídeo no es veu gaire bé), la 319 de cua porta els fanals vermells portàtils, cosa que m'indueix a pensar encara més que la circulació ha estat quelcom fora de l'habitual.
Segons han explicat, aquestes locomotores anaven al rescat d'un AVE S100 que va patir un enganxament amb la catenaria a Montcada i aquest parell de locomotores anaven al seu rescat.

En cas que haguessin d'anar cap a Madrid (l'exemple de La Sagra) dubto molt que entressin a Sants.

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dissabte 09/03/2013 0:31
Autor: cesc
vermer3 ha escrit:
cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Jo tinc dubtes que comencin apartar unitats de la 447, si estàn a St.Vicens de Calders deu ser més per falta espai els Tallers de Vilanova per fer-lis una R complerta, cal recordar que hi ha una de desguazada per accident a Vacariises (028R) i una altre de amputada per accident a Mataró (030R), i en aquest moments tot i que van portar de Madrid unes 10 unitats per fer Regionals, les Unitats Catalanes també compaginen Serveis Regionals i Rodalies, o sigui, jo no crec que sobrin Unitats de les 447
I cal recordar que RENFE habia de posar en Servei 83 Civias a Rodalies Barcelona, jo en tinc comptabilitzades 71 Unitats, a ón són les 12 restants??. Actualment jo trobo innecesari que estiguin posant doble composició dels Civias 465+465, o sigui, 10 vagons per fer la R2 Sud ja que les vegades que les he agafat no s'omple com per posar tants vagons, i d'aquesta menera s'ha podrien distribuir aquestes unitats per totes les lineas de Rodalies

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Diumenge 10/03/2013 15:52
Autor: PoLeTe124
cesc ha escrit:
Jo tinc dubtes que comencin apartar unitats de la 447, si estàn a St.Vicens de Calders deu ser més per falta espai els Tallers de Vilanova per fer-lis una R complerta, cal recordar que hi ha una de desguazada per accident a Vacariises (028R) i una altre de amputada per accident a Mataró (030R), i en aquest moments tot i que van portar de Madrid unes 10 unitats per fer Regionals, les Unitats Catalanes també compaginen Serveis Regionals i Rodalies, o sigui, jo no crec que sobrin Unitats de les 447
I cal recordar que RENFE habia de posar en Servei 83 Civias a Rodalies Barcelona, jo en tinc comptabilitzades 71 Unitats, a ón són les 12 restants??. Actualment jo trobo innecesari que estiguin posant doble composició dels Civias 465+465, o sigui, 10 vagons per fer la R2 Sud ja que les vegades que les he agafat no s'omple com per posar tants vagons, i d'aquesta menera s'ha podrien distribuir aquestes unitats per totes les lineas de Rodalies
Els caps de setmana descansen 447's a Sant Vicenç de Calders per començar dilluns a circular de nou

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dimarts 12/03/2013 19:20
Autor: UT440_132M
Presa fa hora i mitja escassa. La 319.340 amb l'auscultador, procedent de LaTour de Carol, sortint de l'estació de Balenyà - Tona - Seva, direcció Montcada Bifurcació. Al fons un rodalies l'Hospitalet - Ripoll.
Imatge

Cementiri de trens a Google Maps

Publicat: Dimecres 13/03/2013 7:19
Autor: JPlanas
Uyuni Bolivia
https://maps.google.com/maps?q=-20.4792 ... 1&t=h&z=17
2.jpg
2.jpg (79.03 KiB) Visualitzat 7924 cops
3.jpg
3.jpg (85.23 KiB) Visualitzat 7924 cops

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dimecres 13/03/2013 9:13
Autor: gatvell
És el cementiri de trens d'Uyuni al sud-oest de Bolivia. Es troba situat a les afores d'Uyuni, mitja hora a peu.
Consta d'un grapat de locomotores, totes de vapor, i de vagons de passatgers i mercaderies; tot abandonat i mig desballestat.
Tot i que hom li sàpiga greu veure-ho així, es un espectacle.

Tot el material es troba sobre unes vies que menen de l'estació d'Uyuni. SI no recordo malament es un ramal de dues vies, potser tres.
Per aquella geografia les línies ferries, tot i que la majoria romanen abandonades son de gran interés.
Vaig ser a l'estació de Visviri, a 4.060m d'alçada a Xile, que es l'última estació xilena abans de que el tren entri a Bolivia hi havia una mica de material però per la gran quantitat de vies, es veia ben buida. Aquesta estació pertany a la línia ferria de Arica-La Paz.

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dimecres 17/04/2013 22:04
Autor: nestor
Per averia de la 311, aquests dies a Sant Andreu Comtal està la 319.219 substituint-la, aquí va una foto de la Retales als tallers del Talgo.

http://www.flickr.com/photos/95023694@N ... otostream/

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dimarts 28/05/2013 23:06
Autor: vermer3
Avui a les vies que van cap al tunel del Gornal, a l'estació de l'Hospitalet, hi havia una 310+vagons plataformes amb travesses o rails, no ho he pogut veure bé, anava en el Terrassa(19.15) - Vilafranca(20.55) com sempre servit per 447 en simple, m'encanten les composicions en simple a l'hora punta...

Re: Avistaments curiosos

Publicat: Dijous 20/06/2013 12:19
Autor: metring
Algú en sap res d'això? Via twitter Rodalia.info:

popcornsmile Csilla Székely 3 h
Un #rod1 ESPECIAL!! En la estacion de hospitalet pic.twitter.com/BBpVRvPIMu


Imatge