Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/05/2007 21:30

Bones fotos Pere! :plas



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/05/2007 21:39

Genial, Pere, felicitats per les fotos! I a Davida també! :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 07/05/2007 21:52

Bones fotos Pere!!!

En aquestes fotografies el 6000 no es veu tant extrany com a les ja conegudes de CAF.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/05/2007 22:06

Hola!

:o :o :o

davida i Pere, moltíssimes gràcies per les vostres fotos. Impressiona veure aquest catxarro fora del seu "entorn habitual"... :P

Demà i demà passat m'hi aniré passant per observar els canvis. Necessito material per a la meva pàgina web! :D

Per cert, com diu el Vox, la sèrie 6000 llueix millor (serà la llum del dia?)... :)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 07/05/2007 23:01

Platanito ha escrit:
mikado ha escrit:Punts de guaïta sense entrar a instal.lacions ADIF/TMB a aquelles hores tancades al públic. A mi al Terme Municipal de Barcelona costat Llobregat se m'ocurreixen dos :

Entre Plaça de Sants i Mercat Nou a la sortida del túnel on em sembla que hi ha una casa okupa, però crec que hi han obres de LAV per allà.

En un punt indeterminat entre la Ronda del Mig i Santa Eulàlia.

No sé, la veritat es que és espinós el tema.
La casa és Can Vies, i no sé si us hi deixarien accedir. On no hi haurà cap problema és a dalt de l'escala d'accès a Mercat Nou (al carrer Riera de Tena), on, si allargueu el braç, fins i tot el podreu tocar, si és cert que hi passa a contravia. També se'l pot fotografiar en contrapicat quan passi el pont de ferro.

A la Ronda del Mig, costat mar (s'hi accedeix pel carrer Constitució o bé pel de Burgos, però aquest no és gaire recomanable de nit). Al mateix carrer Burgos hi ha un petit descampat on s'acaben els tallers de TMB on hi ha molt bona visibilitat.

A la Riera Blanca, cantonada Santiago Ramón y Cajal (Hospitalet), però em temo que hi ha un tros de mur i no el veurieu sencer.
Però voleu dir que el 6000 entrarà pel costat Hospitalet i no per Torre Baró?



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 07/05/2007 23:02

Molt bons reporters!!! No s'escapa una!!! felicitats i molt bones e interesants les fotos, son les primeres d'aquests trens fora de factoria, cotxeres etc... i si llueigen molt mes, ara......fins al dimecres seran alla? amb l'aficio grafitera que hi ha per la zona (nomes cal veure els murs), suposo que posaran vigilants....

Es fa extrany veure un metro fora de la seva ubicació i mes extrany al costat de una 447 fora de PlaÇA Catalunya,com han dit, la de la 447 m'encanta.

Curios, un tren tant nou en una via totalment en desus, el contrast es peculiar.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 07/05/2007 23:16

Siiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go go go sèrie 6000 :anim



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/05/2007 23:16

faristol ha escrit:Curios, un tren tant nou en una via totalment en desus, el contrast es peculiar.
Doncs la visió des de la cabina d'un Civia tallant l'herba de la via morta de Mollet-Santa Rosa és encara més peculiar... :D

Si demà algú vol quedar cap a les 17 hores a Sabadell Sud, que avisi. Jo hi seré entre les 17 i les 18 hores fent-li un book a la 6000... :P


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/05/2007 23:28

JaMiRo! ha escrit:
faristol ha escrit:Curios, un tren tant nou en una via totalment en desus, el contrast es peculiar.
Doncs la visió des de la cabina d'un Civia tallant l'herba de la via morta de Mollet-Santa Rosa és encara més peculiar... :D

Si demà algú vol quedar cap a les 17 hores a Sabadell Sud, que avisi. Jo hi seré entre les 17 i les 18 hores fent-li un book a la 6000... :P
Jo no hi podré anar fins entre les 19h i les 20h per obligacions laborals :roll:



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 07/05/2007 23:37

Brrrrr!! Jo treballo de les dues a les deu demà!! com no fagi una excursio matutina....



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 07/05/2007 23:40

Doncs jo no podré acostar-m'hi en tot el dia a causa de diferents compromisos que no em donen suficient temps com per escapar-me a Barcelona (i encara menys a Sabadell).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 08/05/2007 0:55

Tenim observadors a la carretera que ens informen de quan passen els camions, tenim reporters que encara estan descarregant el tren del camió i ja li estan fent vídeos, altres esperant que arribi la composició sencera i fins i tot alguns que estan disposats a fer guàrdia nocturna per filmar l'entrada a la xarxa de TMB...
Ni l'FBI podria muntar una xarxa tan eficient. Em feu por :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 08/05/2007 1:07

Quin creieu que serà el temps necessari per veure'l en servei a la L1?

Dic jo que amb 39 5000s a la L5, ja deuen tenir experiencia en aquest tipus de metro modern CAFkià però la L1 no va atnt automatitzada com la L5, no?

Bé, posem que una setmaneta de bidons i tal i en menys de 10 dies el tenim per la L1?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 08/05/2007 1:11

wefer ha escrit:Ni l'FBI podria muntar una xarxa tan eficient. Em feu por :D
Fotracat Bureau Investigation :)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 08/05/2007 1:39

Pere ha escrit:Bona tarda,

Jo també he vist el 6001 :D


Imatge

En aquesta foto podem apreciar la composició de 2 cotxes, que és el que de moment ha arribat a Sabadell.


Imatge

No no, encara no ets al FCMB 6000 :D

Imatge

Aqui veiem els dos cotxes, encara sense acoblar.

Imatge

Una 447 i el 6000 compartint la mateixa estació, i no és Plaça Catalunya precisament.



He de donar moltísimes gràcies a BRILL 18, que gràcies al seu avistament he pogut anar a caçar-lo i també moltissimes gràcies als agents de seguretat per no fotre'm fora.[/i]
GUAU!
:o
Quin tros de tren!!
:D
Per cert:
Quedem el dimecres a la mitjanit a RENFE Plaça Catalunya?
8-)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 08/05/2007 9:47

Vox ha escrit:Quin creieu que serà el temps necessari per veure'l en servei a la L1?
Van dir a principis de Juny estaria en servei, no?



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 08/05/2007 11:13

wefer ha escrit:Tenim observadors a la carretera que ens informen de quan passen els camions, tenim reporters que encara estan descarregant el tren del camió i ja li estan fent vídeos, altres esperant que arribi la composició sencera i fins i tot alguns que estan disposats a fer guàrdia nocturna per filmar l'entrada a la xarxa de TMB...
Ni l'FBI podria muntar una xarxa tan eficient. Em feu por :D
Es evident que la gent mes interesada en temes "treneros i metreros" i que te internet esta en aquest forum, som un gran equip!!! i m'en alegro Gracies a tots, el millor de tot es poder compartir-ho.



Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dimarts 08/05/2007 12:58

Jo intentaré acostar-me demà i si es possible em quedaré fins tard per veure les maniobres i la sortida de Sabadell veurel's entrar a la xarxa de metro será impossible per que a les hores que entrarán Plaça Catalunya estará tancada.


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 08/05/2007 20:16

Avui he passat per allà i de moment segueixen havent-hi dos cotxes, si bé ja estan acoblats. Els vigilants que hi havia per allà deien que possiblement demà portarien la resta dels cotxes i que se l'endurien. Per sort el tren està ben vigilat i segueix ben net :D



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 09/05/2007 8:09

Pere ha escrit:Bona tarda,

Jo també he vist el 6001 :D


[
He de donar moltísimes gràcies a BRILL 18, que gràcies al seu avistament he pogut anar a caçar-lo i també moltissimes gràcies als agents de seguretat per no fotre'm fora.[/i]
Per el que a mi respecte no cal donar las gracies, crec que es una mica la nostra obligacio com aficionats la de compartir tot allo que es noticia
Per cert molt bones fotos
Salutacions



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”