Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 29/05/2007 19:28

Trenscat ha escrit:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré. :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 29/05/2007 20:11

victorcasta ha escrit:
Trenscat ha escrit:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré. :D
Friki! :gadget



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 29/05/2007 21:41

Miquel ha escrit:* 5153-5156, dilluns 21 van començar i el cap de setmana el van acabar.
I avui al matí (08.40 a Penitents direcció Canyelles) ja circulava en servei comercial.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimecres 30/05/2007 9:58

Trenscat ha escrit:
victorcasta ha escrit:
Trenscat ha escrit:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré. :D
Friki! :gadget
Aquest dimecres crec que serà una mica precipitat, dons aquest matí encara hi eren només les dos unitats i prou, ara be, a Bifurca he vist una 319.... ¿serà que esta preparada per fer el trasllat?



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 30/05/2007 17:29

T'has fixat amb el frontal d'aquest? Veuras que té una cosa negra(ara no se com es diu) als escaires del vidre. Sota els llums d'adalt.


El metro de Barcelona amb motoristes!

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 30/05/2007 22:12

Hace 20 minutos ha pasado por Cerdanyola una 319 atronando que supongo que iría camino de Sabadell-Sud en busca del segundo 6000



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 31/05/2007 19:26

El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 31/05/2007 21:20

Miquel ha escrit:El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
Pensava q totes les 5000 havien arribat ja, desde el mes de març. Deuen haver arribat en desordre o en quedava una penjada per arribar.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/06/2007 10:06

L'últim 5000 és 5129-5132(5133-5136 va venir al 2005 a la L-2) i va venir a l'abril i en pocs dies el van treure a circul·lar, aquest ja va venir amb finestres al frontal. Dijous vaig veure al 5145 amb les finestres obertes del frontal. Llastima que no tenia la camara de fotos.
El 3000 reformat segueix sense canvis i circul·lant per cotxeres, ja han posat alguns seients més, però el problema segueix.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 07/06/2007 19:16

Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 07/06/2007 21:02

Miquel ha escrit:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 07/06/2007 21:32

El LLOP ha escrit:
Miquel ha escrit:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
Si no recordo malament aquest (anul.lació sistema de seguretat de portes), va ser el problema que va provocar l'atrapament entre tren i mampara d'una noia i un treballador de FGC a Provença



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/06/2007 0:54

El LLOP ha escrit:aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
Veig que el 3000 reformat trigarà lo seu en sortir. Què hi farem... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 08/06/2007 16:05

No veig per qué li han hagut de tocar el tema de les portes, si no se li ha fet cap modificació a no ser que ara quan soni el bip-bip també s'enseguin uns LED's, com en els 9000. El que no se és si se'ls hi ha col·locat maneta de desbloqueig manual de portes, cosa que en els 3000 nominals es troba a faltar.

Salut,



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 08/06/2007 17:15

El problema de les portes ahir ja era sol·lucionat, però encara falten més problemes per sol·lucionar.
Crec que a la segona porta començan a comptar desde la cabina hi ha un llum groc just a sota del termometre, són com els del 5000.
I per sortir a correr li posaria 1 mes i mig, el 3000 reformat no és prioritat alhora de reparar i pot trigar encara més temps.


El metro de Barcelona amb motoristes!

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 08/06/2007 22:42

Què no sigui per alarmar, però a les cotxeres de Trinitat Nova he vist un 2100 amb el torn 418.

És possible ? :x :x


Salutacions



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 09/06/2007 4:07

Sí. Llegeix-te aquest mateix fil i trobaràs informació dels 2100 a la L4.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 12/06/2007 17:41

A Lleida hi ha un segon 3000 que ja està reformat, no trigarà gaire a arrivar a Barcelona, a les cotxeres del Triangle, el tren és el 3009-3012 i el següent a marxar és preveu que sigui el 3017-3020. El reformat actual a Sant Genis segueix sense canvis.

Fa molt de temps vaig veure un 2100 a les cotxeres de Trinitat Nova pintat amb grafitis, el cotxe era el 2156.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/06/2007 19:35

A Lleida??? I què fa allà??



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimarts 12/06/2007 19:57

metring ha escrit:A Lleida??? I què fa allà??
Quan van reformar els 1100 també se'ls van endur "por ahí". Jo recordo veure'ls per la meridiana en transports especials.

Suposo que a cotxeres no tenen les condicions idoneas per fer aquest tipus de coses. ;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”