Mako448 ha escrit:Oi!Si l'he vist ,a la mateixa hora que cites,quan circulava entre la via morta i l'entrada a Molí Nou a bord d'una 213 fent un S4 cap a Olesa.oscar440 ha escrit:Avui, amb sortida a les 12.35 de Molí Nou, he anat amb la 211.01 fins a Plaça Espanya. Era l´única 211 a L8, el reste de serveis amb 213. Feia ja molt temps que no anava per aquesta línea dels FGC, el meu propòsit era viatjar i fotografiar una 211...
Salutacions.
Per cert,que el S4 que passa sobre les 8.45 per Sant Andreu,que normalment és fa amb 211,avui amb 213,com aquest servei quan arriba a Espanya,assegura L8 de les 9:30,i tots els serveis que surt d'Espanya als :30 minuts d'hora,per aixó avui sols hi havia una 211 circulant,quan normalment sol haver-hi dues.
Llistat de seguiment de les 211
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Les 211 han tornat de vacances
S8 Pl.Espanya(22.17)-Martorell Enllaç(23.07),s'ha realitzat amb 211,això sí,l'he vist desde lluny i no he tingut a temps a mirar quina 211 era.
S8 Pl.Espanya(22.17)-Martorell Enllaç(23.07),s'ha realitzat amb 211,això sí,l'he vist desde lluny i no he tingut a temps a mirar quina 211 era.
S8 Martorell-Enllaç(7.58)-Pl.Espanya(8.46),servit per la 211.04
S8 Pl.Espanya(6.40)-Martorell Enllaç(7.29),servit per la 211.01
Aquesta unitat,la 211.01,a hores d'ara estaria fent els L8's que surten d'Espanya als 00. minuts.
Aquesta unitat,la 211.01,a hores d'ara estaria fent els L8's que surten d'Espanya als 00. minuts.
He llegit al bloc de trenscat(des d'aquí una salutació i demanar disculpes per llegir el seu bloc) ,que ahir o diamrts hi havien 4 unitats 211 circulant!!! ,i fent serveis S a la tarda !!!
Suposo que les quatre 211's que hi circulaven eren les que estàn amb seients tapissats(és a dir,211.01,211.03,211.04 i 211.06),mare meva,feia molt de temps que no veia tantes 211's circulant!!!! .Hauràn sortir a passejar a les 211's per provar-les pels metros comarcals,o s'han guardat algunes 213 per no fer-les malbé per l'entrada en servei dels metros comarcals??
Destaca que al bloc surt una molt bona foto,d'una 211 amunt al encara baixador provisional de Pallejà,amb la nova fatxada de la nova estació de Pallejà súbterrànea qu ha quedat,per cert,molt bonica.
Suposo que les quatre 211's que hi circulaven eren les que estàn amb seients tapissats(és a dir,211.01,211.03,211.04 i 211.06),mare meva,feia molt de temps que no veia tantes 211's circulant!!!! .Hauràn sortir a passejar a les 211's per provar-les pels metros comarcals,o s'han guardat algunes 213 per no fer-les malbé per l'entrada en servei dels metros comarcals??
Destaca que al bloc surt una molt bona foto,d'una 211 amunt al encara baixador provisional de Pallejà,amb la nova fatxada de la nova estació de Pallejà súbterrànea qu ha quedat,per cert,molt bonica.
S8 Pl.Espanya(14.39)-Martorell Enllaç(15.29),amb 211.04
S8 Pl.Espanya(18.52)-Martorell Enllaç(19.42),amb 211.01
El primer ha arribat a Martorell amb 9 minuts de retard,i el 2n ha arribat a Sant Andreu de la Barca amb 5 minuts de retard.
S8 Pl.Espanya(18.52)-Martorell Enllaç(19.42),amb 211.01
El primer ha arribat a Martorell amb 9 minuts de retard,i el 2n ha arribat a Sant Andreu de la Barca amb 5 minuts de retard.
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
Segur que el metro comarcal de l'Anoia no el probaven perquè les 211 no hi poden circular.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
S8 que passa sobre les 19:30 aproximadament per Pallejà servit per la 211.01 que alhora ha realitzat els L8 que surten a les 17:30 de Plaça Espanya i 18:00 de Molí Nou
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3713
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Per que no poden circular-hi?Túnels del Garraf ha escrit:Segur que el metro comarcal de l'Anoia no el probaven perquè les 211 no hi poden circular.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
No sé si és pel gàlib, però les 213 es van comprar precissament per servir la xarxa amb l'electrificació de la línia d'Igualada, l'any 1997, em sembla.
Tingues en compte que la línia d'Igualada fou la primera en ser inaugurada, cap al 1890, em sembla, la de Martorell el 1912 i la de Manresa cap al 1920.
Tingues en compte que la línia d'Igualada fou la primera en ser inaugurada, cap al 1890, em sembla, la de Martorell el 1912 i la de Manresa cap al 1920.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Hola,
Les 211 no tenen cap impediment físic per arribar a Igualada, de fet s'havien fet serveis amb 211 fa anys, però molt puntualment, ja que aquest servei el feien els Navals 5000. El problema que tenen les 211 és que pateixen degut al perfil de trajecte, per això no es recomana que vagin per allà.
Salut,
Les 211 no tenen cap impediment físic per arribar a Igualada, de fet s'havien fet serveis amb 211 fa anys, però molt puntualment, ja que aquest servei el feien els Navals 5000. El problema que tenen les 211 és que pateixen degut al perfil de trajecte, per això no es recomana que vagin per allà.
Salut,
Navals per la línia d'Igualada? Això és nou!Jordilar ha escrit:Hola,
Les 211 no tenen cap impediment físic per arribar a Igualada, de fet s'havien fet serveis amb 211 fa anys, però molt puntualment, ja que aquest servei el feien els Navals 5000. El problema que tenen les 211 és que pateixen degut al perfil de trajecte, per això no es recomana que vagin per allà.
Salut,
La línia d'Igualada abans de¿1999?,era dièsel i les úniques unitats que podien fer aquest servei eren logicament les MANS,quan és va inagurar el tram electrificat van coincidir amb la posada en marxa de les 213,i segons els plans dels FGC,les 213 havien de fer preferentment els serveis R5 i R6.El que podría ser és que en el moment just d'inaguració d'electrificació del ramal d'Igualda algún servei puntual és fes amb 211,peró el que tinc entès és que MAI han prest servei comercial o de passatgers per aquesta línia.El que sí que han fet han sigut viatjes de proves,peró amb molts problemes,cosa que és va descartar finalment la circulació de 211 per la R6.
Febrer del 1999.Mako448 ha escrit:La línia d'Igualada abans de¿1999?,era dièsel i les úniques unitats que podien fer aquest servei eren logicament les MANS,quan és va inagurar el tram electrificat van coincidir amb la posada en marxa de les 213,i segons els plans dels FGC,les 213 havien de fer preferentment els serveis R5 i R6.El que podría ser és que en el moment just d'inaguració d'electrificació del ramal d'Igualda algún servei puntual és fes amb 211,peró el que tinc entès és que MAI han prest servei comercial o de passatgers per aquesta línia.El que sí que han fet han sigut viatjes de proves,peró amb molts problemes,cosa que és va descartar finalment la circulació de 211 per la R6.
Disculpeu el lapsus, però jo pensava que la línia s'havia electrificat molt abans, cap al 1995