Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Re: Propera reforma de les 447

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 18/01/2010 0:34

Hr trobat això :D :

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm
¿Cómo se van a hacer accesibles las 446 y 447?
Se trata del gran reto para Renfe en materia de adaptación del material. Entre otros motivos por:
- La exigencia de la explotación de cercanías, con gran frecuencia de servicio y de afluencia de clientes.
- Diferentes alturas de andén.
- La inaccesibilidad total del material, que además carece de plazas H y aseos adaptados.
- El volumen de trenes sobre los que hay que actuar, hasta un máximo de 350 composiciones (167 de la 446 y 183 de la 447).


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dilluns 18/01/2010 1:40

Altaria_Trianilla ha escrit:
marc ha escrit:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
Més que això, em fa pensar que es toca l'estructura del cotxe, cosa gens fàcil. Les 447 van força buides per baix i dins del que cap, alguns equips es poden reubicar. I seguint la política de RENFE amb els remolcs intermitjos em fa pensar que, certament, aniràn a la foneria avans que aprofitar-los per fer cotxes, per exemple.

Un altre exemple de cotxes amb l'estructura tocada són els 10.000 que es van fer servir per a reformar com a cotxe saló (és a dir, els butaques reclinables, diria que sèrie 10.800 i els de la sèrie 2.000, més coneguts com a Arco). Al tocar la tabiqueria que separava els departaments i que formava part de l'estructura del cotxe, aquests estàn panxeixant poc a poc.
UT440_132M ha escrit:
594-001-0 ha escrit:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.
Ep! Que afegeixin un altre cotxe no vol dir que aixequin el pis ;)


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/01/2010 2:11

En cas que finalment s'hi incorpori un nou cotxe de viatgers als tres ja existents, se sap si aquests aniran dotats de tracció propia, o seran cotxes remolc simplement? Penso que aprofitant el caràcter de tren indeformable, aniria molt bé que aquests nous cotxes anessin dotats també de tracció propia.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3947
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 18/01/2010 13:06

Em referia a les andanes, perquè almenys a la R3, la gran majoria només estan a nivell per albergar 3 cotxes, quan a vegades van en doble composició, s'ha de fer un salt d'almenys 20/25 cms, des de l'últim esglaó fins a l'andana, a això em referia.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 19/01/2010 20:43

Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm

El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 19/01/2010 21:32

marc ha escrit:Per els amants de la lectura aqui teniu el link amb la revista de renfe, on apareix aquesta informació:

http://www.enpuntorenfe.es/punto-a-punto.htm

El que si que no us puc dir es on vaig llegir que la reforma de les 447 es tractava de substituir els Ri per cotxes nous adaptats, per tant continuaran sent de 3 cotxes. Per cert, com es que tambe reformaran totes les seves germanes 446 si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
A Madrid també hi han 446.



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimarts 19/01/2010 21:52

Pere ha escrit:A Madrid també hi han 446.
A Santander, Irún, Llanera, Sevilla i Ollargan, també hi han :D .


Parlem amb propietat.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/01/2010 22:58

marc ha escrit:si a les rodalies de bilbao hi ha andanes altes?
Només les línies del BPT (C-1 i C-2), la C-3 no té andanes altes.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimarts 19/01/2010 23:08

Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...

La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimarts 19/01/2010 23:12

sigfrid440s ha escrit:Molt molt molt curios aquest projecte. Veure una 447 amb un Ri nou de trinca... quin bitxo mes raro...

La pregunta que em faig ara es...que faran amb els Ri sobrants?
En teoria serien les mateixes composicions amb un R nou (sense eliminar els actuals):

M+Ri+Ri+M. En teoria. (un dels dos Ri nou)


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/01/2010 23:18

La qüestió és: les 447 tenen prou potència per a arrossegar dos remolcs en totes les condicions previsibles de servei?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3947
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 19/01/2010 23:33

Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 4 mil·lèssimes del Transpirinenc.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 19/01/2010 23:40

UT440_132M ha escrit:Ara que dius això, imagina't que en pendent normal no puguin, doncs això les descarta per fer les rampes de 40 mil·lèssimes del Transpirinenc.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 20/01/2010 0:06

Pero les 446/447 no tenen la traccio al llarg de tot el tren? Dedueixo que en cas d'anar amb un cotxe de mes, tambe aniria aquest amb traccio, no?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 20/01/2010 0:20

No. El cotxe central és remolc i els seus bogis no estan motoritzats.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 20/01/2010 1:14

Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.

I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dimecres 20/01/2010 10:03

Si et fixes, els pantografs estan en el vagó central, mentre que al sostre dels dos motors tens totes les resistències elèctriques.


Salut



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 20/01/2010 15:36

Sí sí però llavors, què passarà amb el vagó de nova incorporació entre el cotxe remolc i un dels cotxes motors? Serà motoritzat o simplement remolc?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/01/2010 15:40

Si se substitueix el remolc actual, serà remolc. Si s'afegeix com a quart cotxe... :roll:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 20/01/2010 15:45

Jordi Freixas ha escrit:Collons... llavors el que no he entes mai es perque els pantografs es troben precisament en el vago central.

I en qualsevol cas... no es podria solventar el tema del pes motoritzant el vago de nova construccio?
El fet de que un vago tingui pantograf, no vol dir que sigui motor , com tampoc per ser motor es imprescindible que porti pantograf ( cas de la serie 700 de FGC)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”