FGC licita la nueva serie de trenes 115
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Finalment han arribat!
Molt bona noticia. Cap a finals d'any en servei comercial. Salut!
Molt bona noticia. Cap a finals d'any en servei comercial. Salut!
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Arriben els nous combois de FGC per a la lÃnia Barcelona-Vallès
Durant els propers dies començarà el seu perÃode de proves
L'estació de FGC de Sant Cugat tindrà una freqüència d'un tren cada 2,5 minuts en ambdues lÃnies
https://www.naciodigital.cat/santcugat/noticia/5742
Durant els propers dies començarà el seu perÃode de proves
L'estació de FGC de Sant Cugat tindrà una freqüència d'un tren cada 2,5 minuts en ambdues lÃnies
https://www.naciodigital.cat/santcugat/noticia/5742
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
FGC presenta el primer dels 15 nous trens que permetran aplicar el servei per freqüència
Ja ha arribat el primer dels 15 nous trens que permetran incrementar la freqüència de pas ferroviari de la lÃnia del Vallès. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha visitat aquest dijous el Centre Operatiu de Rubà per presentar aquest nou model d’última generació. Es tracta d’un comboi amb una capacitat total de 775 persones. Disposa de dos espais multifuncionals per a persones amb mobilitat reduïda, a més de connexió USB a cadascun dels 196 seients, entre moltes altres prestacions.
Ara, la nova unitat se sotmetrà a un perÃode de proves d’entre 4 i 6 mesos. Després està previst que la resta de trens arribin, de forma esglaonada fins la primavera o l’estiu de l’any que ve, Serà llavors quan es podrà començar a aplicar el nou sistema, amb l’increment de les freqüències. Amb l’arribada d’aquestes noves unitats, des de Terrassa sortirà un tren cada 5 minuts en les hores punta i cada 10 minuts en les hores vall. D’aquesta manera, s’aplicarà el servei per freqüència, cosa que permetrà que els usuaris no hagin d’estar pendents de les hores de sortida.
Damià Calvet també ha recordat que aquesta és una actuació iniciada en el seu dia per l’aleshores conseller Josep Rull. La compra dels 15 nous trens, valorada en uns 100 milions d’euros, permetrà ampliar la flota de ferrocarrils a la LÃnia del Vallès fins les 61 unitats. A més, l’operació servirà per generar uns 200 nous llocs de treball.
https://www.youtube.com/watch?v=BRJpEh5JnSg
Més informació a https://www.terrassadigital.cat
Ja ha arribat el primer dels 15 nous trens que permetran incrementar la freqüència de pas ferroviari de la lÃnia del Vallès. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha visitat aquest dijous el Centre Operatiu de Rubà per presentar aquest nou model d’última generació. Es tracta d’un comboi amb una capacitat total de 775 persones. Disposa de dos espais multifuncionals per a persones amb mobilitat reduïda, a més de connexió USB a cadascun dels 196 seients, entre moltes altres prestacions.
Ara, la nova unitat se sotmetrà a un perÃode de proves d’entre 4 i 6 mesos. Després està previst que la resta de trens arribin, de forma esglaonada fins la primavera o l’estiu de l’any que ve, Serà llavors quan es podrà començar a aplicar el nou sistema, amb l’increment de les freqüències. Amb l’arribada d’aquestes noves unitats, des de Terrassa sortirà un tren cada 5 minuts en les hores punta i cada 10 minuts en les hores vall. D’aquesta manera, s’aplicarà el servei per freqüència, cosa que permetrà que els usuaris no hagin d’estar pendents de les hores de sortida.
Damià Calvet també ha recordat que aquesta és una actuació iniciada en el seu dia per l’aleshores conseller Josep Rull. La compra dels 15 nous trens, valorada en uns 100 milions d’euros, permetrà ampliar la flota de ferrocarrils a la LÃnia del Vallès fins les 61 unitats. A més, l’operació servirà per generar uns 200 nous llocs de treball.
https://www.youtube.com/watch?v=BRJpEh5JnSg
Més informació a https://www.terrassadigital.cat
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
-
geekest_cat
- N4

- Entrades: 77
- Membre des de: 10 abr. 2016, 16:40
- Ubicació: Terrassa
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Genial, ja tinc ganes d'entrar-hi, a veure com són per dins. Pel que hem vist fins ara, tant estèticament com a nivell d'amidaments seran una evolució dels 113, però sense ser un canvi tan gran com entre els 112 i els 113.
Respecte el problema dels marejos no tinc esperança que mai s'arregli. Malgrat que hi ha gent que diu que es maregen més amb els 113, a mi també em passa amb els 112, i per tant deu ser cosa del traçat o del desinfectant o qualsevol altra causa.
Respecte el problema dels marejos no tinc esperança que mai s'arregli. Malgrat que hi ha gent que diu que es maregen més amb els 113, a mi també em passa amb els 112, i per tant deu ser cosa del traçat o del desinfectant o qualsevol altra causa.
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
En la LL A con los 213 aparecieron los mareos y la gente lo achaca al efecto gusano del tren al ser diafano, pero si con los 112 pasa entonces la teoria falla.geekest_cat ha escrit: ↑07 maig 2021, 11:47 Genial, ja tinc ganes d'entrar-hi, a veure com són per dins. Pel que hem vist fins ara, tant estèticament com a nivell d'amidaments seran una evolució dels 113, però sense ser un canvi tan gran com entre els 112 i els 113.
Respecte el problema dels marejos no tinc esperança que mai s'arregli. Malgrat que hi ha gent que diu que es maregen més amb els 113, a mi també em passa amb els 112, i per tant deu ser cosa del traçat o del desinfectant o qualsevol altra causa.
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
La segona UTE 115, prà ctiacment a punt a la factoria Stadler.
Informació trobada a Twitter (xussoBla)
Informació trobada a Twitter (xussoBla)
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Doncs això, FGC va dir per Twitter de retruc que dilluns entrene en funcionament 3 115:
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Ayer el S2 con salida 13:52 a Bcn lo hizo la serie 115-004. Son unidades feas a matar, tanto por dentro como por fuera. Los asientos son muy cómodos, eso merece la pena. Por dentro, tienen muchas barras y hay poco espacio para circular dentro del tren, si bien da la sensación de ser "más grande" que las otras unidades, por dentro.
La unidad que me tocó ya está preparada para la reforma de horarios, por lo que en las pantallas, muestra que tiene parada en todas las estaciones.
Mi segunda validación en Sant Cugat me permitió coger el mismo tren a Bcn, por lo que pude ver el cachondeo de las últimas estaciones. En Peu del Funicular, el conductor no atino a parar en el punto exacto y tuvo que avanzar un poco, lo mismo paso en Gracia. Como el último coche no abrió puertas en Peu, la parada se repitió camino de Sarrià . El conductor apagó el megáfono en Sarrià y anunció la parada de viva voz, mientras en pantalla seguÃa anunciando Les Tres Torres. La gente se hacÃa un lÃo y tuve que explicarle a dos jóvenes que esos trenes ya vienen preparados para la reforma de horarios.
Las puertas se cierran muy despacio, eso ralentiza el tiempo de parada. Por dentro son azules oscuras, lo cual si ya era feo, ahora es peor. Eso sÃ, es muy luminoso por dentro.
Los enchufes de carga existen, no están indicados y hay que buscarlos con lupa, por no hablar de que más de uno tendrá que arrodillarse en el suelo para alcanzar a enchufar su smartphone o portátil.
La unidad que me tocó ya está preparada para la reforma de horarios, por lo que en las pantallas, muestra que tiene parada en todas las estaciones.
Mi segunda validación en Sant Cugat me permitió coger el mismo tren a Bcn, por lo que pude ver el cachondeo de las últimas estaciones. En Peu del Funicular, el conductor no atino a parar en el punto exacto y tuvo que avanzar un poco, lo mismo paso en Gracia. Como el último coche no abrió puertas en Peu, la parada se repitió camino de Sarrià . El conductor apagó el megáfono en Sarrià y anunció la parada de viva voz, mientras en pantalla seguÃa anunciando Les Tres Torres. La gente se hacÃa un lÃo y tuve que explicarle a dos jóvenes que esos trenes ya vienen preparados para la reforma de horarios.
Las puertas se cierran muy despacio, eso ralentiza el tiempo de parada. Por dentro son azules oscuras, lo cual si ya era feo, ahora es peor. Eso sÃ, es muy luminoso por dentro.
Los enchufes de carga existen, no están indicados y hay que buscarlos con lupa, por no hablar de que más de uno tendrá que arrodillarse en el suelo para alcanzar a enchufar su smartphone o portátil.
Los tiempos de CalÃgula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- uriol108
- N8

- Entrades: 919
- Membre des de: 30 des. 2007, 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Diria que són todos puerto USB. Por lo menos solo vi esos. Debajo de los asientos de 4 (a diferencia de las 113 que iba en el lateral de los asientos de los laterales)
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- Ubicació: Horta
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
No es que vengan adaptadas al nuevo itinerario, es que siempre hay cargado una versión con todas las paradas, para caso de incidencia. Ya pasa actualmente en las 112 y 113. Otro tema es que el funcionamiento del SIV de las 115 aún no funciona a la perfección.França451 ha escrit: ↑22 març 2022, 11:50 La unidad que me tocó ya está preparada para la reforma de horarios, por lo que en las pantallas, muestra que tiene parada en todas las estaciones.
[…]La gente se hacÃa un lÃo y tuve que explicarle a dos jóvenes que esos trenes ya vienen preparados para la reforma de horarios.
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: FGC licita la nueva serie de trenes 115
Ya me di cuenta. El siguiente dÃa estaban anuladas las tres estaciones sin parada.victorcasta ha escrit: ↑24 març 2022, 11:24No es que vengan adaptadas al nuevo itinerario, es que siempre hay cargado una versión con todas las paradas, para caso de incidencia. Ya pasa actualmente en las 112 y 113. Otro tema es que el funcionamiento del SIV de las 115 aún no funciona a la perfección.França451 ha escrit: ↑22 març 2022, 11:50 La unidad que me tocó ya está preparada para la reforma de horarios, por lo que en las pantallas, muestra que tiene parada en todas las estaciones.
[…]La gente se hacÃa un lÃo y tuve que explicarle a dos jóvenes que esos trenes ya vienen preparados para la reforma de horarios.
Los tiempos de CalÃgula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

