Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Si van d'estètics...

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 16:34

Miquel ha escrit:I com diu en Wefer, no es nou, no espereu res de nou amb la reforma, que la gran majoria es estètica.
Doncs s'hi han ben lluït, a tenor de la incomoditat dels bancs.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/09/2009 18:26

I a sobre, al 3001 no li han tornat a posar la placa commemorativa >:( :nono



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 16/09/2009 18:42

Proposo un tipus de reivindicació.
Fem una còpia barata en format paper, i l'enganxem al 3001, tard o dora, algú ho ha de veure, i donar la veu per dins del FMB.
Algú te una foto de la placa??


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/09/2009 18:44

Després miraré si en tinc cap. Bona idea!



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 14/12/2009 17:19

Per cert quins 3000 queden sense reformar?


De nou al FTC

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 16/12/2009 12:11

Actualitzaem llista:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Orig.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref (últim que s'ha reformat)
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.

Fent recompte.
3000 en estat Original: 6 (1 ha d'anar a Lleida)
3000 en estat Reformat: 12
Total de 3000: 12+6 = 18.

En aquests moments 1 terç dels 3000 son originals. Haurem de fer trobada aviat :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 16/12/2009 17:27

Es a dir hi ha encara 3 combois sense reformar voltant per la L3. I els 4000R quins son, perque encara n'hi ha molts sense reformar.


De nou al FTC

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 16/12/2009 19:39

No, hi han 6 3000 en estat origianal, que es 1 terç de la flota de 3000.

Ara bé, en servei, poden haver-hi 5, ja que un ha de marxar a Lleida.

Els 4000 no els porto.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 28/04/2010 17:53

Actualitzo llista!!

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.

Crec que he vist el 3025-3028 reformat.
I que ultimament, només he vist 2 3000 originals pel carrusel, el 3016-3033 (vist avui), i el 3069 - 3072 (vist ahir).
I ja fa uns dies (2 setmanes) que vaig veure el 3037-3040.
Sembla que d'aquí a poc, els 3000 original, desapareixeran.

Però la cosa no s'acaba aquí, al PDI de l'ATM contempla el següent:
Necessitat de nous trens per la xarxa actual i en construcció:
5 trens per la renovació S1100 de l’L4,
4 trens de l’L1 per increment de capacitat,
2 trens per l’L3 (Vall d’Hebron), [ Suposo que això, farà referència, que la L3, desde desprès de l'accident, recuperarà els 18 trens de la sèrie 3000).
34 trens per l’L9,
20 trens per l’L2 i
4 trens per l’L4.

material per altres ampliacions de xarxa (línia L3 i L1): 14 trens

altres actuacions en material mòbil

Dins d’aquest darrer epígraf, cal destacar les següents:
- material de parc dels trens s/5000
- remodelació dels trens de la s/2000, s/2100, s/3000 i
s/4000.

Això, deixa clar, que desprès dels 3000 hi van els 2000, si acaba sent cert, no li trobo sentit, l'unic que necessiten (en especial els 2000), es que es tornin a pintar de blanc (no de Vermell i Negre).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/04/2010 19:47

Sobre lo de la L4, els 5 primers, ja estan coberts amb els 2100? Jo tampoc entenc que ja calgui reformar 2100 (els 2000, ja tenen 18 anys, com passa el temps!), i els 4000 no sé qui els acabarà de reformar, tenint en compte que Temoinsa ha plegat. I millor que afegeixin més trens a la L1!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/04/2010 14:17

Com posin als 2000 i 2100 els fastigosos bancs dels 3000R, serà per a fer-hi seure tota una setmana en jornada laboral, i ben enxubat entre dues persones fornides, el "dissenyador" que els ha perpetrat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 29/04/2010 23:22

Miquel ha escrit:
Però la cosa no s'acaba aquí, al PDI de l'ATM contempla el següent:
Necessitat de nous trens per la xarxa actual i en construcció:
5 trens per la renovació S1100 de l’L4. Renovación de los 1100?
4 trens de l’L1 per increment de capacitat. Línea 1, dispone de 34 trenes, necesita más?
2 trens per l’L3 (Vall d’Hebron), [ Suposo que això, farà referència, que la L3, desde desprès de l'accident, recuperarà els 18 trens de la sèrie 3000). Línea 3, hasta un largo futuro, no necesita más trenes que los que tiene.
34 trens per l’L9 Sumados a los ya actuales? 34 en total, no serán suficientes
20 trens per l’L2 Para cuando se prolongue hasta el aeropuerto no?
4 trens per l’L4. Volvemos a citar L4? Ya no viene a cuenta lo dicho anteriormente, pues viene a ser que la lína está escaasa de material, y más cuando la alarguen a Sagrera TAV

Mi posible pronóstico para la adjudicación de trenes en líneas:

Línea 1: 4000R y 6000
Línea 2: 9000
Línea 3: 2000(R?), 2100(R?) y 3000R
Línea 4: 9000 (o posible nueva serie 7000)
Línea 5: 5000
Línea 9/10: 9000
Línea 11: 500

Es una idea de una posible forma de unificar series en líneas.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 29/04/2010 23:25

metring ha escrit:els 4000 no sé qui els acabarà de reformar, tenint en compte que Temoinsa ha plegat. I millor que afegeixin més trens a la L1!!
No los reformaban en Sagrera?

En tal caso, acabarán camino a Tradinsa como los 3000 jaja!

Más trens en la L1, no hacen falta.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 29/04/2010 23:29

Si, los reformaban en Sagrera, pero la empresa Temoinsa. No los trasladaban hasta su nave, ellos mismos me lo dijeron.

¿Que no hacen falta más trenes??? Y ahora, que van a tope con lo del corte del túnel de la Meridiana, si se estropea más de uno, no dan abasto!! Pensarán también en la ampliación del parque móvil para una futurísima prolongación de la línea.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 30/04/2010 7:52

Tant aviat ho vaig dir ahir, i mireu :) http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 35#p167635



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 30/04/2010 8:26

Miquel ha escrit:...ja que un ha de marxar a Lleida.
Disculpeu la ignorància pero, a qué el porten a LLeida???? :nose :nose


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 30/04/2010 8:51

Perquè els porten als tallers de Puigverd de Lleida de Tradinsa. Llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... t=tradinsa el reportatge que vam fer l'any passat, a on apareix el primer 3000 mentre el reformaven.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 02/05/2010 22:04

metring ha escrit: ¿Que no hacen falta más trenes??? Y ahora, que van a tope con lo del corte del túnel de la Meridiana, si se estropea más de uno, no dan abasto!! Pensarán también en la ampliación del parque móvil para una futurísima prolongación de la línea.
Disponen de 34 trenes, de los cuales usan cauntos? 26?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 02/05/2010 22:10

Hombre, con lo del corte del túnel de la Meridiana, serán más. Algú sap la quantitat?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 02/05/2010 22:26

Ara mateix, el carrusel de L1 és de 29 trens.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”