Soroll diferent al tren 5531 TMB?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Soroll diferent al tren 5531 TMB?

Entrada Autor: jsantos233 » Dilluns 14/06/2010 15:17

Hola,

Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.

Soc l'unic que s'ha donat compte?



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 14/06/2010 15:52

jsantos233 ha escrit:Hola,

Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.

Soc l'unic que s'ha donat compte?
No, la unitat en qüestió és la 5121-5124, el soroll aquest l'ha fet sempre des de que va venir al Metro (almenys a L3), no es que estigui espatllada.


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 14/06/2010 17:03

Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 14/06/2010 19:07

victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
Jo crec que el 5121-5124 també porta motors diferents, el soroll recorda a un 3000.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/07/2010 10:24

victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
Avui he agafat aquest 6000 i efectivament el so dels motors és molt diferent. S'assembla molt més al soroll dels Civia que no pas a la resta de 5000s i 6000s.
Algú sap per què se li ha muntat aquesta tracció diferent?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 21/07/2010 11:28

Aquest tren va tenir molts problemes durant les proves i el motor sempre fallava. Al final es va decidir canviar la tracció sencera de Mitsubishi que duia i li van posar tracció pròpia de Caf.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/07/2010 17:42

Hi ha alguna diferència entre trens pel que fa al seu procés d'oxidació i de degradació dels segellats de goma?

Recordeu que aquests trens no són de TMB.
victorcasta ha escrit:Aquest tren va tenir molts problemes durant les proves i el motor sempre fallava. Al final es va decidir canviar la tracció sencera de Mitsubishi que duia i li van posar tracció pròpia de Caf.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”